Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Zabrany dowód!


Bob

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj drogówka zabrała mi dowód rejstracyjny na moje auto :?

Dostałem swistek tymczasowy, mam sobie zrobic jakis przeglad i jechac z tym do wydziału komunikacji?

Pierwszy raz jestem w takiej sytuacji :| Co mam zrobić? Podobno mam zrobić jakiś przeglad czastkowy? Jaki koszt?

Jak to zrobie to co dostaje na stacji diagnostycznej jakis papier jade z tym do wydziału komunikacji i bez problemu dostane dowód?

Prosze o szybką rade, dość pilna sprawa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tymczasowym dowodzie masz napisane co im sie nie podobało ,

-smigasz na stacje diagnostyczna

-goscie to sprawdzaja czy jest ok

-podbijają pieczatke

-smigasz po odbiór do wydzialu komunikacji

koszt przegladu czesciowego chyba 20zł , podobnie jak bylismy z moja buma

na przegladzie zawiechy <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok czyli podczas odbioru dowodu nie ogladają auta czy wszystko jest zrobione? :twisted:

Wpadam z pieczątką oddają mi dowód bez problemu?

taa napisane mam za co mi dowód zabrał ten....Pan

tak w wydziale auta nie ogladają,

no przyznaj się pewnie neony miales i klakson od tira albo mega "ławkę" na bagażniku :roll: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak w wydziale auta nie ogladają

cale szczescie :wink:

no przyznaj się pewnie neony miales i klakson od tira albo mega "ławkę" na bagażniku

mnie takie cos nie kręci :lol:

Brak tablicy rejstracyjnej z przodu, brak przedniego zderzaka.

(tłumaczenie i pokazanie polamanej ramki nie pomogły, wrabałem sie w dziure i mi mocowanie zderzaka strzeliło wiec go zdjałem)

drugi powód!

-UKŁAD WYDECHOWY :shock: mam TUV, ale nie, Pan policjant wiedizal lepiej...."na ucho" stwierdził, ze moje auto jest zagosne :roll:

Auto mruczy, ale nie ryczy, jest pomruk i lekko daj ebasem ale bez przesady :roll: :|

Zderzak i blache juz mam załozone, zderzaczek pieknie lezy na nowych mocowaniach, ale wydechu nie zmienie 8) Dlateog pytam czy ogladają auto, musze jeszcze przeglad tylko przejsc :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj kurna na jakiegos buraka trafiłeś, na ucho to on se może mozarta posłuchać :evil: ja mam teraz przelotowy, ryczy i strzela, 2x mnie zatrzymali ale za brak pasów heheheheeh ale o wydechu ani slowa,

a blachę trzeba było za przedną szybę,

widzocznie stwierdził że młody kierowca to sobię punktów nabije :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obecnie w unii musza byc respektowane z wzajemnoscia wszelkie atesty i normy wiec jesli masz ten wydech wpisany w niemieckim briefie i masz na to tuv kazdy rzeczoznawca jest w spornej sprawie wystawic pozytywna opinie iz samochod mozna dopuscic do ruchu . diagnosta moze takie auto dopuscic do ruchu lecz w przypadku ewentualnego sporu opinie wydaje rzeczoznawca pzm . czesta kwestia sporna sa wystajace kola poza obrys pojazdu ( w niemczech dopuszczalne a u nas scigane przez policje ) za co czesto scigane bylo moje czarne e30 mimo iz wszystko jest zapisane w niemieckim dokumencie rej. oraz na wszystko sa oryginalne atesty . po konsultacji z bieglym wozilem wszystkie kwity w aucie i mowilem ze w razie problemu wykonam opinie bieglego iz zawieszenie i kola konstrukcyjnie odpowiadaja pojazdowi . pomagalo kilka razy az do momentu gdy pewien pan policjant stwierdzil iz skoro kola i zawias jest ok to zabierze mi dowod za "nieprawidlowa konstrukcje blotnikow" . oczywiscie rzeczoznawca stwierdzil iz konstrukcja blotnikow jest prawidlowa i dowod uzyskalem z powrotem jezdzac takim autem jakie bylo pierwotnie . po pewnym czasie owego pana policjanta zwolniono ( nie iwem za co ) lecz los chcial iz razem z moja zona zdawal egzaminy na instruktora nauki jazdy . na egzaminie nie potrafil podac ani jednej roznicy miedzy droga ekspresowa a autostrada . ach ta nasza policja .przepisy w lesie a budowa pojazdu w malym palcu 8) ale mysle ze to byl wyjatek :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

do sprawdzenia poziomu halasu musza byc spelnione jakies wyszukane warunki stanowiska pomiaru oraz szereg innych czynnikow aby pomiar byl w pelni wiarygodny. Wiem bo kiedys sie pytalem w jetroniku a oni o tym cos wiedza bo jest tam hamownia dla rajdowek gdyz takie przygotowuja. Klient powiedzial ze kazda stacja kontroli podbije ze halas jest w normie bo nie chce im sie w to bawic <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...