Super-BMW.pl Nowe Części do BMW

Oryginalne i zamienniki,Super ceny


Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 32

Temat: czy to uszczelka pod głowicą? m54b30

  1. #11
    Avatar wisnia1419
    Zarejestrowany
    lip 2011
    Skąd
    Legnica/Świebodzice/Strzegom
    Postów
    919
    Postaw Piwo
    25
    Wypite 15 Piwa

    Domyślnie

    a może miałeś klimę włączoną???
    Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale !!!

  2. #12
    Avatar DUCHU 77
    Zarejestrowany
    paź 2008
    Skąd
    BRZEG
    Postów
    658
    Postaw Piwo
    4
    Wypite 15 Piwa

    Domyślnie

    no właśnie, że nie na bank była wyłączona
    właśnie byłem na A4 przegonić beemkę i **** znów z pod korka wyżuciło troszkę płynu, kurde ja już mam dośc brak mi pomysłów o co chodzi u mnie z tym płynem
    <PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK>

    JEDYNA SŁUSZNA MARKA BMW
    MOJA OBECNA 330I
    http://www.maxbimmer.pl/f29/duchu77-...turasek-17216/

    ZOBACZ MOJĄ BYŁĄ BUNIE E34
    http://www.forum.maxbimmer.pl/topics...mat-vt9571.htm

  3. #13
    Klubowicz Avatar 5oul
    Zarejestrowany
    kwi 2009
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    1,924
    Postaw Piwo
    39
    Wypite 131 Piwa

    Domyślnie

    Pomaleńku, nie stresuj się. Od początku:
    Jak rozumiem wymieniłeś pompę, korek i termostat na nowy. Przewody wszystkie gorące, a i tak wycieka płyn chłodniczy?
    Widzę że masz zamontowany podtlenek gazotu, próbowałeś przycisnąć ją tylko na benzynie? Na jakim oleju jeździsz?

    Co do wskazówki na tablicy to nie ma co się sugerować. Mnie w M54B25 padł wentylator i silnik zagrzał płyn do temperatury 115 stopni (temperatura z testu 7.0) a wskazówka nawet nie drgneła, korek nie puścił aż w końcu zbiornik wyrównawczy strzelił. Jak widzisz nie ma co na tą wskazówkę za bardzo patrzeć. Najlepiej włącz sobie test 7.0 to wskazuje temperaturę na silniku pomiędzy 3 i 4 cylindrem. U mnie ta temperatura waha się w granicach 90 - 97 stopni w korkach, na trasie nie schodzi poniżej 76 stopni.

    Jeśli chodzi o odpowietrzenie, to pamiętaj że aby otworzyć zawór ogrzewania musisz ustawić tem na max a siłe nadmuchu na minimum.

    Aha, jeszcze jedna sprawa. Viskoza, włączy się tylko wtedy gdy jedziesz. Pęd powietrza musi "nawiać" na Viskoze trochę gorącego powietrza. Jeśli stałeś w miejscu i jeszcze maske miałeś otwartą to Visko mogło się nie włączyć. Z drugiej strony wentylator elektryczny się uruchomił co dobrze świadczy i raczej nie musisz się przejmować, że nie masz wystarczającego przepływu powietrza.

    Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz, czy przypadkiem nie masz zapchanej jakimś syfem chłodnicy...

    Rzeby mieć pewność i sprawdzić czy nie masz pękniętej głowicy i uszczelka dobrze trzyma, możesz kupić taki specyfik który wykrywa CO2 w płynie chłodniczym. Bardzo prosta i nie droga sprawa, a spokój ducha po sprawdzeniu bezcenny.
    Ostatnio edytowane przez 5oul ; 15 cze 2012 o 10:03

  4. #14
    Avatar DUCHU 77
    Zarejestrowany
    paź 2008
    Skąd
    BRZEG
    Postów
    658
    Postaw Piwo
    4
    Wypite 15 Piwa

    Domyślnie

    dziś zaprowadziłem beemkę do Majewskiego (mechanik od BMW) heh i chyba znalazł problem chyba bo się wszystko okaże jak jutro pośmigam
    -odpowietrznik zaraz koło korka od zbiorniczka był pęknięty praktycznie połowe go nie było i był w pozycji do odpowietrzania po wstawieniu jej ciśnienie wzrastało i zamiast utrzymać ciśnienie 2 Bar w ujkładzie chłodzenia to odpowietrznik szybciej puszczał i wydawało mi się,że to z pod korka bo blisko jest
    ale przez łikend pośmigam to się okarze czy już mam po problemie heh myślę że tak
    <PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK>

    JEDYNA SŁUSZNA MARKA BMW
    MOJA OBECNA 330I
    http://www.maxbimmer.pl/f29/duchu77-...turasek-17216/

    ZOBACZ MOJĄ BYŁĄ BUNIE E34
    http://www.forum.maxbimmer.pl/topics...mat-vt9571.htm

  5. #15
    Przyjaciel forum Avatar SoulRea
    Zarejestrowany
    kwi 2012
    Skąd
    Poznań
    Postów
    2,524
    Postaw Piwo
    18
    Wypite 90 Piwa

    Domyślnie

    Na szczęście to takie ******łka, i nie musisz głowicy rwać w gore. Super że się usterkę udało usunąć.


    Rozgnieć mojego awatara. :P

  6. #16
    Avatar DUCHU 77
    Zarejestrowany
    paź 2008
    Skąd
    BRZEG
    Postów
    658
    Postaw Piwo
    4
    Wypite 15 Piwa

    Domyślnie

    odświerzę temat
    więc nie ma się co łudzić objawy wyrzucanie płynu powruciło, więc głowica w góre, ale najgorszemu wrogowi nie życzę odkręcać kolektory wydechowe szok niedośc że dojście jest tragiczne to pio odkręceniu już nakrętek nie odsuniesz na tyle kolektorów żeby go ze szpilek zdjąć, więc prawa łapa plus poduszka wek na zewnątrz pół dnia walczyłem z kolektorami
    na dzień dzisiejszy auto wygląda tak

    w poniedziałek podjedzie koleś od beemek rozpiąc mi wanosy i rozrząd i gowica w końcu w górę heh życzcie mi szczęścia
    <PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK>

    JEDYNA SŁUSZNA MARKA BMW
    MOJA OBECNA 330I
    http://www.maxbimmer.pl/f29/duchu77-...turasek-17216/

    ZOBACZ MOJĄ BYŁĄ BUNIE E34
    http://www.forum.maxbimmer.pl/topics...mat-vt9571.htm

  7. #17
    Przyjaciel forum Avatar SoulRea
    Zarejestrowany
    kwi 2012
    Skąd
    Poznań
    Postów
    2,524
    Postaw Piwo
    18
    Wypite 90 Piwa

    Domyślnie

    Trzymamy kciuki wybrałeś widzę najbardziej dramatyczny i najdroższy wariant. Powodzenia w dalszych pracach i patrz mechanikom na ręce bo mogą mieć jedynie sprawne żeby brać kasę


    Rozgnieć mojego awatara. :P

  8. #18
    Avatar DUCHU 77
    Zarejestrowany
    paź 2008
    Skąd
    BRZEG
    Postów
    658
    Postaw Piwo
    4
    Wypite 15 Piwa

    Domyślnie

    heh generalnie to wszystko robię i robię sam za wyjątkiem rozebrania wanosów i po wszystkim złożeniu wanosów kture ustawi mi Majewski
    <PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK>

    JEDYNA SŁUSZNA MARKA BMW
    MOJA OBECNA 330I
    http://www.maxbimmer.pl/f29/duchu77-...turasek-17216/

    ZOBACZ MOJĄ BYŁĄ BUNIE E34
    http://www.forum.maxbimmer.pl/topics...mat-vt9571.htm

  9. #19
    Avatar DUCHU 77
    Zarejestrowany
    paź 2008
    Skąd
    BRZEG
    Postów
    658
    Postaw Piwo
    4
    Wypite 15 Piwa

    Domyślnie

    a więc strało się najbardziej nieoczekiwany obrót sprawy, więc dziś zdjęłem głowicę i się załamałem, jakiś paproch przedemną poprzeciągał gwinty w bloku od szpilek pod głowicą, czy ktoś coś kiedyś słyszał o naprawie takich gwintów
    -czy to przegwintowywać na i rozmiar wieksze dawać
    - bo te sprężynki itp. to raczej nie bardzo
    i co wy na to?
    bo ostatecznoc to szukanie całego silnika tylko jest jeden mały problem m54b30 jest bardzo drogi, bo jak by to był inny silniczek to ich jest na pęczki na allegro i to za grosze
    <PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK>

    JEDYNA SŁUSZNA MARKA BMW
    MOJA OBECNA 330I
    http://www.maxbimmer.pl/f29/duchu77-...turasek-17216/

    ZOBACZ MOJĄ BYŁĄ BUNIE E34
    http://www.forum.maxbimmer.pl/topics...mat-vt9571.htm

  10. #20
    Klubowicz Avatar 5oul
    Zarejestrowany
    kwi 2009
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    1,924
    Postaw Piwo
    39
    Wypite 131 Piwa

    Domyślnie

    Cytat Napisał DUCHU 77 Zobacz post
    jakiś paproch przedemną poprzeciągał gwinty w bloku od szpilek pod głowicą
    Ja pier...le no to bracie nie ciekawa sprawa... Nie wiem czy ktoś będzie w stanie nagwintować blok aluminiowy. Te sprężynki to dobre są jak masz naprawić jedną śrubkę a nie szpilki w bloku. Kolega w fieście XR2i wsadził te sprężynki i jak w końcu przycisnął to mu głowica w masce utkwiła.

    Najlepiej byłoby ściągnąć jakiegoś rozbitego angola z tym silnikiem. Silnik dla siebie reszta na handel i wyjdzie Cię powiedzmy koło 3tys impreza. Do tego jeszcze Twoj silnik na sprzedaż i może nie będzie tak źle.

Thread Information

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •