Super-BMW.pl Nowe Części do BMW

Oryginalne i zamienniki,Super ceny


Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Czy to znowu czujnik polozenia walu?

  1. #1

    Zarejestrowany
    sty 2007
    Skąd
    Chojnów
    Postów
    130
    Postaw Piwo
    3
    Wypite 0 Piwa

    Domyślnie Czy to znowu czujnik polozenia walu?

    Witam - jakies 2 miesiace temu mialem problem z Bmw e39 2.8. Okazalo sie ze przyczyna byl czujnik polozenia walu. Kupilem drugi ( uzywany ).Teraz znowu mam jakis problem. wczoraj jak jechalem ok 100km/h sama sobie zgasla, ale po zjechaniu na bobocze zapalila bez problemu, i pojechalem dalej, robi sie jej jeszcze cos takiego ze cos przeskakuje i traci moc - jakby sie dusila. Po postawieniu i ponownym odpaleniu jest juz normalnie.

    Podobne objawy mialem gdy 2 miesiace temu poszedl mi czujnik polozenia walu. Z tym ze wtedy ciezej palila a teraz pali bardzo dobrze.

    Jak myslicie czy to znowu czujnik?

  2. #2
    Przyjaciel Klubu Avatar kozin09
    Zarejestrowany
    mar 2009
    Skąd
    DOA
    Postów
    1,917
    Postaw Piwo
    35
    Wypite 33 Piwa

    Domyślnie

    ja tez kupiłem kiedys używany - za 200, padł po tygodniu, za Boscha dałem 250 zł i smiga już 3 rok
    BMW - Be My Wife
    "Z tylmi napędem jest jak z seksem - po co jeździć na ręcznym jak można wstawić w p**de "

  3. #3
    Avatar Georgii
    Zarejestrowany
    paź 2011
    Skąd
    Legnica
    Postów
    3,990
    Postaw Piwo
    65
    Wypite 118 Piwa

    Domyślnie

    Witam jeśli chodzi o czujniki to polecam simensa vodo za ok 300zł wymieniłem czujnik wałka i wału i na prawdę nie polecam używek czy chińczyków zaoszczędzisz 100zł wydasz potem więcej

  4. #4
    Avatar Kasior
    Zarejestrowany
    lis 2011
    Skąd
    KONIN
    Postów
    251
    Postaw Piwo
    26
    Wypite 2 Piwa

    Domyślnie

    Możliwe że to czujnik położenia wału najlepiej sprawdzić pod komputerem by było.

  5. #5
    Avatar Stein
    Zarejestrowany
    cze 2011
    Skąd
    Dębica
    Postów
    94
    Postaw Piwo
    0
    Wypite 0 Piwa

    Domyślnie

    kolego masz ten sam problem co ja miałem w 3.0D ... okazało się ze poszedł mi zawór przy pompie. objawy miałem na początku jak ty lecz się nasilały auto często gasło kiepsko aż prawie wogóle nie chciało autko palić. za zawór dałem 500 zł i wymiana 200zł. a sprawdź może sprawdź kompie najpierw czy pompka progowa podaje odpowiednie ciśnienie?

Thread Information

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •