Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 02.03.2017 in all areas

  1. 15 likes
    dzięki fajnie było zobaczyć wasze ryje A dla kolegi ..... mam informacje tylko jedna... nie robi na nas wrażenia to jak próbujesz postawić bokiem 2.0 e46 wiemy ze to petarda ale nie było to potrzebne do niczego szkoda spalenia miejscówki. pozdrawiam jeszcze raz do zobaczenia!!
  2. 15 likes
  3. 10 likes
    Foty ode mnie [emoji4] Reszta tutaj: https://www.dropbox.com/sh/u0xhphd9syl1sv8/AABWAFYRRmnVUWGZJW5DJzQSa?dl=0
  4. 9 likes
    zapraszam na fp, wszystkie foty w jednym miejscu https://www.facebook.com/pg/Maxbimmer.klub/photos/?tab=album&album_id=1292632010831539
  5. 9 likes
    Dzięki za udany najt:) Następnym razem ustawiamy auta modelami:) Trochę fotek które zrobiłem wraz z bałaganem w bagażniku Beton'a Podziękowania za naklejki maxbimmer ! 20 zł leci na konto domu dziecka:)
  6. 8 likes
    Temat został wyczyszczony. Komentowanie zachowania różnych osób, w różnych miejscach poza spotem to nie ten temat. Kwestia zachowania na spotach jest opisana w pierwszym poście. Proszę trzymać się tematu a sprawy prywatne załatwiać na PW.
  7. 8 likes
    @Belarus coś ty k***a zrobił
  8. 8 likes
  9. 7 likes
    Mały aperetif: Reszta tutaj: https://drive.google.com/file/d/0B-8NA7baGzB5X3c4UnlUclZVRlE/view?usp=sharing
  10. 6 likes
    Dzięki za miły spocik i kilka fotek Piona [emoji41] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. 6 likes
    Super najcik. Oby więcej takich
  12. 6 likes
    Pod blokiem jak tego kubusia swojego odpalales. Chyba Ci słownik zle podpowiedzial i napisales cabanie zamiast moj panie. Kołchoźniku jeden.
  13. 5 likes
    Spóźnione zdjęcia od Gosi Pozdrowienia!
  14. 5 likes
    Działaj działaj do czerwca musi błyszczeć. Na najta musisz wpadać tak jak na foto poniżej czyli na 3 kołach w zakręcie i na ostrej Piz......ee
  15. 5 likes
    1.Co to są oleje energooszczędne? W polskim klimacie najbardziej energooszczędne oleje mają klasę 0W-30. Zimą, nawet przy siarczystym mrozie, pozwalają na łatwy rozruch silnika, a po jego rozgrzaniu stają się „wodniste” i stawiają minimalne opory. Dzięki temu udaje się zmniejszyć zużycie paliwa. O ile niska lepkość zimowa ma same zalety, o tyle niska lepkość wysokotemperaturowa oznacza, że właściwości ochronne oleju są umiarkowane. Jeśli silnik przystosowano do takiego oleju, wszystko będzie dobrze, ale jeśli nie, to zastosowanie go (np. 5W-30) grozi zniszczeniem jednostki! 2.. Czy można zastosować olej 10W-60 zamiast 10W-40? W większości przypadków tak, o ile spełnia on pozostałe wymagania silnika (normy jakości API, ACEA, normy producentów itp.). Efektem takiej zmiany jest lepsza ochrona jednostki napędowej w ekstremalnych warunkach (np. duże obciążenie, wysoka temperatura), ale też wzrost spalania oraz minimalne obniżenie osiągów. Pomimo to oleje tej lepkości stosuje się w samochodach sportowych lub w przypadku dużego wyeksploatowania silnika. 3. Czy można mieszać oleje różnych lepkości? Bez problemu, szczególnie jeśli musimy pilnie dolać oleju, a nie mamy pod ręką takiego produktu na dolewkę, jaki już jest w silniku. Pamiętajmy tylko, że oba powinny spełniać minimalne wymagania silnika, chyba że wkrótce i tak planujemy wymianę. 4. Czy lepkość oleju zmienia się w miarę przepracowania? Tak. Do oleju w silniku dostają się różne zanieczyszczenia, a także paliwo, które obniża jego lepkość. W dieslach z filtrem cząstek stałych dochodzi czasem do takiego rozrzedzenia oleju, że grozi to zatarciem (ostrzeżeniem dla użytkownika jest wtedy zbyt wysoki poziom oleju). Jednak i bez tego przepracowanie środka smarnego (na skutek ścinania cząsteczek, podgrzewania) powoduje nieodwracalne zmiany jego parametrów 5. Czy w starym aucie powinienem zmienić syntetyczny olej 5W-40 na mineralny 15W-40?Olej 15W-40 słabo sprawdza się podczas mrozów, ponadto większość takich olejów to produkty mineralne o dużo gorszych właściwościach niż syntetyki. Jeśli silnik jest mocno zużyty, to po przeczytaniu instrukcji obsługi auta i konsultacji z mechanikiem można rozważyć zastosowanie oleju o zwiększonej lepkości „letniej”, przy zachowaniu niskiej lepkości zimowej (czyli np. 5W-50 zamiast 5W-40). Dzięki temu uniknie się problemów zimą, a jednostka będzie mniej narażona na wycieki i zużycie. 6. Mam „ciężką nogę”, lubię jazdę na wysokich obrotach. Jaki olej powinienem stosować? Mechanicy odradzają stosowanie w takich przypadkach olejów energooszczędnych o lepkości 30. Każdy olej o większej lepkości będzie lepszy. Należy sprawdzić w instrukcji auta, jaka jest najwyższa tolerowana przez silnik lepkość oleju, i taki olej wybrać (np. 5W-50, 10W-60, a w ostateczności nawet 5W-40). 7. Co robić, gdy podczas mrozu zgęstniały olej uniemożliwia rozruch zimnego silnika? Należy zmienić olej na taki, który ma niższą lepkość zimową. Jeśli to niemożliwe, można zamontować w silniku elektryczną grzałkę, która podgrzewa olej przed rozruchem. To z reguły rozwiązuje problemy występujące w starszych autach. Źródło Auto-świat.pl - http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/co-znaczy-10w-40-wyjasniamy-jak-wybrac-olej/8gqk6
  16. 4 likes
    Dokładnie jest tak jak piszesz japonczyki maja fajne... silniki ale tylko kilka Dla mnie reszta od BMW to no1 i nie podlega to zadnej dyskusji Jak wsiadam do tego auto to czuje już przed nim respekt. Plan jest taki żeby do końca kwietnia auto zapierdalalo na 2 mapach i było już wystrojone tak żeby wielu zrzucić uśmiech z twarzy
  17. 4 likes
    No, kilka rzeczy doprowadziłem do porządku, znalazłem przetarty przewód, który robił problemy, naprawiłem światełko w bagażniku, podłączone radio porządnie (przy okazji radio zmienione na mniej wulgarne). Poza tym od jakiegoś czasu miałem problem ze ściąganiem w prawo. Dlatego wpadło zawieszenie TaTechnix z M-Pakietowymi sprężynami i problem rozwiązany Tak, lewe nadkole do wymiany, ale na razie tak musi zostać... Z wcześniejszych rzeczy - tuleje wahacza pęknięte wymienione przez Czakssa na Meyle, - drugi próg zrobiony, odmalowany i zakonserwowany - elektryczne szyby na tył - Nowa chłodnica Hella - zregenerowany alternator - uszczelka pokrywy zaworów - wymienione wszystkie paski, filtry, zalany nowy olej Motul 5w40 Niedawno też cebula wyrosła w baku i w portfelu i kolega D0_DOMEL założył nową sekwencję (Lepszy Power Gamoniu ), korek wstydu ukryty pod klapką. Jest jeszcze kilka rzeczy którymi chciałbym się pochwalić, ale kiepska pogoda i nie było jak zrobić zdjęć
  18. 4 likes
  19. 4 likes
    No fele juz na aucie
  20. 4 likes
    Jak i u wielu tak i u mnie zagościła wiosna
  21. 4 likes
    Oj dawno mnie tu nie było. A troche się pozmieniało. Czarna podsufitka. Chrom zdemontowany i wjechały listwy schadow line. Dokładka do zderzaka z f10 i na nowo zderzak zreanimowany. To tak w kilku małych słowach bo już niedługo. Hybrydowa nawigacja + będzie mocy dużo przybywaj. Myśle że najmocniejsze w pl 535d nie da rady. Idziemy rozbić bank.
  22. 4 likes
    A tak prezentują sie wszystkie
  23. 4 likes
    A no kitem sie nie chwale bo do konca nie wiem czy jest on sprawny wiec nie chcialem robic falstartu, ale skoro zostal juz wspomniany to napisze co jest 5 W czerwcu kupilem zestaw kompressor kit G-Power / ASA TM12 z intercoolerem , ale po drodze bylo kupe innych zadan i urlop, wiec za montaz zabralem sie dopiero niedawno. Przy okazji przez okres lezakowania udalo mi sie zdobyc 3 rozne instrukcje montazu ktore pomogly mi wyjasnic kilka watpliwosci. Kit byl zdemontowany z auta w niemczech przez serwis BMW, wiec mialem w komplecie wszystkie srubki / zlaczki / rurki itd. Kompresor obecnie na aucie, prawie zalozony kompletnie, zostala do ogarniecia najtrudniejsza / najbardziej pracochlonna rzecz - splyw oleju z kompresora do miski. Musze zdjac miche i dac do wyspawania jakis splyw. Dodatkowo czekam tez za manelami z chin Beda to zegary Greddy i zawor FORGE hybrydowy DV / BOV zeby bylo "psst" Mega mocy sie nie spodziwam, z reguly kity daja ~50KM przysrostu, ale wszystko powyzej serii bedzie mnie cieszyc, zawsze to nowe doswiadczenie
  24. 3 likes
    Jak ktoś myśli że taki negatyw zostanie to jest w błędzie . Podziękowania dla osób dzięki którym mogłem podjechać: Czakssa , Michała F, Vievka Dzięki również za foty : każde zdjęcie mile widziane.
  25. 3 likes
  26. 3 likes
    Moze seriami i modelami sie postaramy poustawiac ? E30-E36-E46-E90.... E39-E60...
  27. 3 likes
    Ojjjjj da się 😉 W piątek odebrane kolejne gadżety. Jakoś doładowało podwójne haha Dodatowo dotarły dziś kolejne elementy układanki I tu aż się potroiło haha Tak więc trzeba znaleźć chwilkę aby poskładać to do siebie i do jeszcze dwóch e60 z czego jedna z Evo a jedną będziemy uzbrajali w NBT plus dokladka z androidem. Już tupie nogami na te fanty żeby zobaczyć i odpalić u siebie i nie tylko. Ale przyszły tydzień wyjazd służbowy do hiszpanii więc nie wiem kiedy to się uda. Pozdro Oli
  28. 3 likes
    Nie wiem czemu ale widzę że wszystkie zdjęcia mojej czarnuli są niewidoczne :/:/ no trudno to wrzucę coś świeżego
  29. 3 likes
    Kurde Seba, pisząc że fura nie stygnie miałem na myśli te pozytywne aspekty. Niestety te nieprzewidziane wydatki chyba najbardziej rozwalają. Pewnie zaraz hejty polecą co ja w ogóle piszę, ale... Nie oszukujmy się, to nigdy nie będzie Orient Express, no chyba że zrobisz swap na 4.0 ale raczej to się nie stanie. E38 to nigdy nie będzie auto do zapier**lania i pewnie wrzucenie manuala będzie jakimś rozwiązaniem ale na jak długo? Jeśli nie planujesz zatrzymać E38 na dłużej to wrzuć manual, polataj i goń ją, na pewno znajdą się chętni na taki smaczek jak E38 z 3.0d w manualu. Jeśli Ciornyj zostaje na dużo dłużej to moim zdaniem powinieneś zainwestować w regenerację. Nie jestem pewien ile dokładnie kosztuje taka regeneracja, ale z tego co gdzieś tam wyczytałem to kompletna powinna zakręcić się koło 4 tysi. Czy to dużo czy mało, czy to się opłaca czy nie... tutaj też nie ma się co oszukiwać, nie opłaca się, sporo pieniędzy, ale jeśli auto ma zostać na dużo dłużej i służyć to ja osobiście zostawiłbym automat. Machanie lewarkiem w E38? Bez jaj. Jeśli temat automatu to nie Twoja bajka Forest to goń auto i szukaj czegoś innego. Bo nigdy nie będziesz z niego zadowolony i zawsze będziesz ładował pieniądze, nie małe i tylko będzie Cię to wk***iać, to niestety jest 7er, tutaj zawsze będzie drożej niż w klasach niższych i zawsze będziesz łopatami hajs pakował. Ale osobiście uważam, że na ten czas co ją masz to już bardzo dużo zrobiłeś i ta skrzynia to już chyba jeden z ostatnich większych tematów, oczywiście pomijając lakier który w każdym aucie będzie do zrobienia, no chyba że na prawdę weźmiesz tą toyotę z salonu (o zgrozo!). Kibicuję w c*** temu projektowi bo jest jednym z prężniejszych na forum i na pewno jeśli zrealizujesz wszystko co chcesz to będzie tłuszcz kapał jak z prosiaka na rożnie. No i nie na darmo siatka do bagajera tak długo u Ciebie leżała, czekała na to E38. Aha i jeszcze jedno, co tydzień coś nowego w temacie, normalnie gula huśtasz jak nie wiem co, u mnie to powoli obrasta chaszczami. Ale żeby nie było, takiego pozytywnego gula huśtasz. Zawsze czekam na weekend i się zastanawiam co tam Forest znowu zrobił w 7er.
  30. 3 likes
    Nie wiem jak ale doturalaj sie w niedziele na najcik
  31. 3 likes
    Kiedyś tak sobie wyobrażałem idealną e 30tke... Czarna, gleba i borbat a . by Tapatatatalakatalk
  32. 3 likes
    Kurna przeplacilem! 
  33. 3 likes
  34. 3 likes
    Koniec końców z tyłu jest po 20 na stronę a z przodu 15 na stronę. Nigdzie nic nie trze a przynajmniej jeszcze o tym nie wiem [emoji16] Z przodu jest praktycznie na styk [emoji16] Tyl: Przód: Jakoś to mniej więcej wygląda teraz: Wysłane z mojego F5321 przy użyciu Tapatalka
  35. 3 likes
    a moim zdaniem lepiej dorzucić fajną dokładkę zderzaka niż zakładać mpak gdzie co druga e46 ma ten zderzak... takie moje skromne zdanie
  36. 3 likes
    Dziś przymierzyłem pierwszy raz koło w całości. Pogoda jak i plany nie dopisały przednie koło oparło się o zacisk, tak ten słynny zacisk z 330i który nieodłącznie sprawia mi problemy. Ze względu na swój nietuzinkowy kształt rotora od strony wewnętrznej konieczny będzie dystans +/- 10mm , idealny był by 12 z centrującym o ile się zmieści. Kwestia tyłu. Wkomponował się tak idealnie że wystaje za obrys auta i to dość znacznie. Pogoda chuyowa więc foto relacji zbytnio nie mam.
  37. 3 likes
    Mam 20mm na przymiarke jak Lukas528i sie zgodzi, ale chyba nie bedzie mial nic przeciw
  38. 3 likes
    Witajcie. Szukalem dzialu polecane warsztatu albo cos takiego - albo nie ma albo slepy jestem.. W zeszlym tygodniu wreszcie odebralem swoje wozidlo od blacharza (rowniez lakieruje). Pierwszy raz robilem u niego (byl z polecenia), i wiem ze juz u niego bede robil. Koles jest sumienny, konkretny. Prosilem go o kilka fotek z meczarni jaka mial z okularem, i po robiocie dal mi chyba z 300MB zdjec z przebiegu pracy, zebym widzial co i jak bylo robione. Naprawde polecam. Kontakt: Robert 795 622 245 Warsztat znajduje sie w okolicach Robotniczej we Wrocku. Link do tematu gdzie widac co i jak zrobil (foty na 7 stronie): http://www.w210.pl/1996-w210-290td-160km-vt31633-90.html Pozdro
  39. 3 likes
    Jeszce nie założył, a juz porysowal 🤣 Normalnie Gonzo [emoji23]🤡 Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  40. 3 likes
    11 cali wchodzi bez problemu w seryjne nadkola. Poszerzenie wynika z tego, że obecne felgi maja duże et, robiąc custom czy zwiększając szerokość do 13 cali(zalozenie dystansu 3cm), automatycznie osadzenie się zmniejsza przez co kolo wychodzi na zewnątrz, musze ugrać parę cm z błotnikow, albo zmniejszyć rant. Druga opcja odpada. A całość będzie robiona tak żeby zachować oryginalne kształty, i w tym celu też będzie użyta reparaturka albo cześć drugiej ćwiartki, ma być lepiej niż u Polita jego auto dałem tylko jako przykład rodzaju poszerzenia żeby ludzie nie myśleli, że idę w kierunki plastikowych nakładek
  41. 3 likes
    Takie porównanie rzuciło mi się dzisiaj w oczy. Każda fura potrafi mieć wiele odsłon :-)
  42. 3 likes
  43. 3 likes
    Czas najwyższy zaktualizować galerię o to co się działo od lipca 2016. Wrzucam chronologicznie kolejne modyfikacje i zdjęcia z danego okresu. No to jedziemy: Lipiec 2016 Na zachętę 2 zdjęcia myjniowe Wrzesień 2016 Po długich rozważaniach zdecydowałem się na gwint. Wpadł sprzęt od Mike5er–a i była to trafna decyzja. Auta nie posadziłem dużo niżej w stosunku do tego co było na sprężynach AP i standardowym amorku, bo chciałem, żeby można było jeszcze jeździć czasem w trasie na naszych wybujałych drogach. Poza tym auto i tak już się zawieszało przy zjeździe do garażu itd. Tym samym calutkie zawieszenie jest ogarnięte. Spot Wrocławskiego Maxbimmer'a Auto na pierwszym planie myślę, że jest dobrze rozpoznawalne. Na dalszym planie, obok mojego Touringa stoi inny Touring, od Racing Dynamics (!). Auto myślę też znane co niektórym. Przebieg na dzień 26.09.2016 Tu jeszcze jedno zdjęcie z Valentyną Październik 2016 Ten temat długo dojrzewał w garażu, ale w końcu udało się doprowadzić to do finału. Dorwałem wydech od RET Sport, czyli właściwie końcową puchę Eisenmanna, w wersji dedykowanej do E34 525i! Jestem mega zajarany, bo uważam, że ten sprzęt nie tylko świetnie gra, ale i rewelacyjnie wygląda. Odbijająca się wypolerowana na lustro kanciasta pucha wygląda z tyłu samochodu bardzo rasowo. Tutaj jeszcze w trakcie doprowadzania do ładu: ...a tutaj na aucie: A tutaj drobna sesyjka u kolegi Cleanboy'a któremu serdecznie dziękuję za użyczenie terenu i wiedzy do doprowadzenia auta do czystości, i którego usługi detailingowe zdecydowanie polecam! Ta fota dobrze oddaje to, co można jeszcze wyciągnąć z tego czerwonego Calypso: 18. Październik 2017 Pojawiły się wibracje przy 70-90 km/h i dlatego wpadły nowe tarcze i klocki, Przebieg na tamten moment: W końcu założyłem do zderzaka M Technikowego halogeny na nowych szkłach Jako że przestały działać niektóre funkcje tylnej klapy to została wymieniona cała wiązka na oryginalną w świetnym stanie. Przy okazji wymieniłem też teleskopy szyby, żeby działała spokojnie klapa City, jak na BMW Touring przystało. Od kilku miesięcy swój żywot sukcesywnie kończyła szyba czołowa – było małe pęknięcie przy dolnej krawędzi, które przy jeździe na gwincie coraz bardziej szło ku górze. Wpadł nowy zamiennik, ale jednocześnie weszły nowe uszczelki i spinki podszybia. Samo podszybie kwalifikuje się jeszcze do uszczelnienia jakąś taśmą dwustronną, bo niestety odzywa się przy wyższych prędkościach – chyba, że macie jakiś lepszy patent? Stara szyba: Pamiątkowe zdjęcie po naklejce z Niemiec: Info z szyby: Podczas wymiany: Nowe uszczelki: Jesień minęła zdecydowanie pod znakiem grubych wydatków. Przede wszystkim dlatego, że w planie była spora trasa po Europie, a w takiej sytuacji nie ma miejsca na półśrodki. Dlatego kolejnym tematem była cieknąca sobie delikatnie chłodnica Wymiana: Niestety wcięło gdzieś fotę po wymianie na nowego BEHR-a Finał inwestycji w 2016 roku to komplet nowych zimówek, które wpadły na M Systemy bez rotorów Samochód ogólnie miał już nie robić tras, ale niestety byłem zmuszony go jeszcze trochę przegonić po europejskich autostradach. Efekt jest taki, że na budziku wyskoczyło 170'000 km. Auto będzie jeździło póki nie będzie budżetu na jakieś zastępcze auto. W międzyczasie miała miejsce wymiana oleju – zalano znowu Valvo VR1. Ostatnie zdjęcie na dziś – dodaję ze względu na dobre tło ;-) Pozdro!
  44. 3 likes
    Jak już pisałem w innym temacie, kupiłem licznik z e53 4.6is w wersji Europejskiej. Dzisiaj zakodowalem je pod swój model bmw. Kwestia jeszcze zmiany vinu. Ale to już pasoften którego niestety nie mam.
  45. 2 likes
    Pare dni temu korzystając, że przestało padać wybrałem sie na małą sesje. Niestety ciągle na zimowych kołach, bo letnie cały czas są u Matrixa
  46. 2 likes
  47. 2 likes
    Tupie nogami z ciekawosci
  48. 2 likes
    Pogoda piękna więc myjka obowiązkowo
  49. 2 likes
    Tyrestretch.com Ja na 18 i 11j miałem 255/35 i dość dobrze leżało. Ale mając 19 to 265/30 najlepszy wybór na 11j Bo 275/30 już średnio wygląda,ale za to jest najbliżej wymiaru przedniej opony A w ogóle jakie et maja te felgi?
  50. 2 likes
    Jeśli twoja żona jest dobrą 30" to możemy się pomylić