r4ll

Przyjaciel forum
  • Liczba zawartości

    765
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    15

Ostatnia wygrana r4ll w dniu 15 Marzec

Użytkownicy przyznają r4ll punkty reputacji!

Reputacja

355 Excellent

O r4ll

  • Tytuł
    Zaawansowany

Informacje:

  • Mój samochód
    f30 328i
  • Skąd
    Kępno / Wroc

Ostatnie wizyty

1764 wyświetleń profilu
  1. To co jest niewątpliwym atutem to to, że auto jest wszechstronne i pewnie w to celował producent. Można jechać komfortowo setki kilometrów bez zmęczenia, zabrać się w 4 osoby z bagażami i odwiedzić alpy czy chorwację, a i tak będziemy mieli wciąż ochotę nim jechać dalej. Dziesiątki ustawień komputera i mega rozbudowany system ekranów i aplikacji jest dla fanów gadżetów. W każdej chwili możemy włączyć tryb sport i jeśli dorzucimy do szpery to mamy super sportowe zacięcie i czystą radość prowadzenia.
  2. Wczoraj byłem na jeździe testowej 330i. Podzielę się spotrzeżeniami. Na plus: + Design, zewnątrz i wewnątrz (poza felgami ) + po raz pierwszy w 3 dostępne podwójne szyby, przy 180 cisza jak makiem zasiał co bardzo lubię. + Silnik żwawy i chętny do współpracy + dzięki szperze trzyma się jak przyklejona + Kolorowy, czytelny i spory head up display + 3 strefowa klima, gniazda usb z przodu i tyłu + prowadzenie znakomite + pomimo 19" felg i runflatów w trybie comfort na prawdę jest komfort. + wydech robi pop pop + miejsca z tyłu wystarczająco dla normalnych rozmiarów człowieka, po raz pierwszy w 3 + Fotele wygodne i fajnie trzymają Na minus: - nie podoba mi się brak konsekwencji w rodzaju przycisków na konsoli środkowej, część jest aluminium, część czarny mat, część piano black - nie podoba mi się rozdzielenie przycisków trybów pracy eco/comf/sport - chcąc zmienić tryb musimy patrzeć na deske i szukać przycisków. W F30 jest jeden guzik, wyczuwalny pod ręką który to i dając w górę lub dół zmieniam tryb pracy - dźwięk silnika z głośników - nie wiem czy da się wyłączyć ale był wkurzający. - Nie podoba mi panel świateł, teraz są przyciski zamiast gałki i tak jak w przypadku trybów, trzeba szukać guzika (o ile chcemy wyjść z trybu auto) - sterowanie gestami i głosem które chyba nigdy nie będzie działać tak jak się oczekuje. - że prawie wszystkie plusy które wymieniłem wyżej to opcje za które przyjdzie nam słono zapłacić.
  3. @Ans wydaje mi się, że coś dla Ciebie.
  4. Też byłem, z paroma bimmerami pogadane Pomysł, z podstawieniem po kolei wszystkich generacji genialny. I chyba dla właścicieli niemały zaszczyt. G20 nawet udało się wybrać na jazdę testową, niestety nie udało się załapać na 330i, ale 320d też przyjemne. Auto jak dla mnie może bez żadnego efektu WOW, ale super dopracowane w bardzo wielu szczegółach. W stosunku do mojej F30 widziałem ewolucję na prawie każdym kroku. Największe wrażenie zrobiło na mnie DUŻO bardziej wygłuszone wnętrze niż u mnie. Bardzo chętnie bym zobaczył kiedyś taką w swoim garażu. Parę wad może dostrzegłem, ale to było jak szukanie dziury w całym.
  5. Ok zamów proszę ten zespół: 11417605366 i jeszcze 11 27 7 619 309 (sprawdź tylko proszę, czy te numery pasują do mojej f30 ) Podlicz ile tam w sumie wyszło i puszczę przelew
  6. @k0nr4d kiedyś może i bym się zdziwił ale jednak już znam tyle przykładów, że w ogóle nie jestem zaskoczony. Co gorsza nie tylko w cenie są takie różnice ale i w jakości produktów. Nie ważne czy słodycze z lidla, kosmetyki z rossmana, kierownica bmw czy nawet całe auto. Mamy swoje skutki trzech dekad wybierania postkomuchów i mało tego wciąż na nich większość głosuje. Jesteśmy popychadłem i rynkiem zbytu dla UE.
  7. Zamów proszę pompę, co do pozostałych to dam Ci jeszcze znać. Można przelewem i fakturę?
  8. Raczej mi chodziło o łańcuch pompy 11418663609 lub cały zespół 11417605366
  9. Krzysiu w jakiej cenie masz pompę oleju i rozrząd pompy?
  10. Dobra, ślepy jestem. Na stronie intercarsu widać numery oem które czesci on zastępuje: https://intercars.pl/produkty/1449008-zestaw-lancucha-rozrzadu-swag-30-93-8362 i porównując z realoem to zastępuje łańcuchy sprzed poprawki: http://www.realoem.com/bmw/pl/part?id=3A51-EUR-07-2012-F30-BMW-328i&mg=11&sg=25&diagId=11_4773&q=11318648732 A co do Twojego pytania @Leo, to niedługo będziesz miał okazję porównać Wg mnie logika sugeruje, że mogły się zmienić stopy na wytrzymalsze ale to zgadywanie.
  11. Dzień po dniu kobiet - sprytnie! Jak facet zapomni o święcie to będzie mógł się odkuć w sobotę
  12. Siema, Wiemy, że n20 miało z początku produkcji problem z napędem pompy olejowej dlatego użytkownicy prewencyjnie wymieniają rozrząd, pompę olejową i właśnie ów napęd. U mnie jest już 150 tyś i auto jeździ. Poprzedni właściciel nie wiedział o tym problemie i miał fajnie, żył sobie w błogiej nieświadomości jeżdżąc i serwisując cały czas w aso, które nie raczyło podczas żadnej z kilkunastu wizyt go poinformować o tym problemie. Całe szczęście, że świadomie wymieniał olej co 12-15 tyś. Ja póki co auto oszczędzam, bo spać nie mogę jak czytam w necie, że ludziom przy 30-70 tyś silnik klęknął właśnie z powodu tej wady. Co prawda charakterystycznych świstów w niskich obrotach nie ma, ale czytałem, że i bez tego ludziom silniki się zacierały na trasie. Też chcę to u siebie zrobić, próbuję to dokompletować w związku z czym mam kilka pytań. Przepraszam chłopaki @PRZEMO, @CzAkSs, że was wołam, ale zgaduje, że wy najszybciej będziecie wiedzieli. Znalazłem rozrząd SWAG'a na intercarsie i taki chciałbym zamontować bo słyszałem, że taki szedł na pierwszy montaż(a różnica tutaj 700zł a u naszego admina oem ~2500zł :O): https://intercars.pl/produkty/1449008-zestaw-lancucha-rozrzadu-swag-30-93-8362 Tylko nie wiem czy o @Krzysiek ta cena opiewa jedynie też na ślizg, napinacz i łańcuch czy coś jeszcze? Ale skąd mogę mieć pewność, że w tym rorządzie SWAGA to już poprawiony łańcuch i ślizg? Od 2015 roku BMW wprowadziło właśnie poprawiony łańcuch z numerami 11318648732, a SWAG ma swoje numery a nie chciałbym zamienić lipny na lipny. Czy zestaw z linku wystarczy czy trzeba dodatkowe rzeczy? Śrubki, jakieś oringi? W w/w rorządzie są 4 części a na realoem to wygląda na sporo bardziej złożony układ: http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=3A51-EUR-07-2012-F30-BMW-328i&diagId=11_4773#11318648732 Napinacz łańcucha poprawiony w 12.2016 (Numer części 11318685091) Łańcuch pompy w 04.2015 ale w 1.2016 pojawiła się jeszcze jedna poprawka (numer najnowszego (11418663609) Ostatnie dwa + pompe zgaduję, że muszę OEM, ale jak to jest z tym rozrządem? Czy jak już się będzie tam grzebać warto jeszcze gdzieś zajrzeć lub wymienić? Aha jeszcze jak cos to vin: F236080 Jak ktoś już wymieniał to może też napisać ile dał za robocizne, gdzie i jak ocenia jakość wykonanych prac
  13. r4ll

    Rozpoczęcie sezonu 2019

    Niemniej trzeba wybrać termin.