mundi88

Użytkownicy
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O mundi88

  • Tytuł
    Nowy

Informacje:

  • Mój samochód
    e39 touring 530i
  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. mundi88

    e39 m54b30

    Witam, mam takie błędy w shadow memory 90,91,93 z tego co wyczytałem sa od sond lambda a dokładniej od temperatury ale czego spalin czy temperatury sond? i czemu sa w shadow memory i nie można ich wykasować. pytam bo borykam się brakiem mocy i m.in. nie wymieniałem jeszcze sond a komputer według korekt pokazuje bogata mieszanke.
  2. mundi88

    [m54b30] bogata mieszanka

    Sprawdzałem jak tutaj I było ok ciśnienie przy 2500 skończyło na chwilę na 2 psi i spadli w okolice 0 psi. Disa działa tzn trzyma ciśnienie i błędów nie wywala. Co do testu z temperaturą to nie jestem w stanie sprawdzić pirometrem jaka jest temperaturą ponieważ brakuje pomocnika. Ale jak przegonie auto to przy schodzeniu z obrotów słychać jakby coś się trzaski pod autem. Nie wiem czy to pęknięty kat ale jest to tylko po przegonieniu i jak chwilę pojadę spokojniej to już jest znow cichutko. Obstawialem któraś osłonę termiczną ale wszystkie są sztywne, mały luz mają tylko uszczelki kolektora a dokładnie jego osłony i to je obstawialem że wydają taki dźwięk jak się nagrzeje. Co do korekt to poniżej screen a dokładniej zdjęcie. Na nieodpalonym silniku.
  3. mundi88

    [m54b30] bogata mieszanka

    błedów od sond sa tylko w shadow memory ale podobno tym się nie przejmować. przy dodawaniu i odejmowania sondy działają zmieniają parametry przed kat jak i za. zamieniałem miejscami przed katem żeby zobaczyć czy ta na bank 2 nie daje złym pomiarów ale po zmianie nadal na bank 2 pokazuje ze bogata mieszanka
  4. mundi88

    [m54b30] bogata mieszanka

    Witam, mam pytanie co może być przyczyna bogatej mieszanki? wymieniłem: -pompe paliwa -filtr paliwa -sprawdzałem wtryski (7% różnicy miedzy najlepszym) - przepływka nowa Bremi -świece nowe Delphi irydowe -cewki nowe -DISA nowa -czujnik wałka rozrządu wydech wypada zapłon przy 6 tys obrótów na 5 cyl czasami dojdzie jeszcze 4 lub 6 (czyli bank 2) i zawsze na tym banku jest bogata mieszanka według korekt kompresja 12,5 bar na letnim. oprócz wydania zapłonu(tylko przy dreptaniu do końca) brak błedów. dodam jeszcze ze lekko czuc drzenie silnika jak jest zimny i nie osiągnie 40 st później chodzi już normalnie. brak mocy ma się wrażenie ze go cos trzyma. spalanie 9-15 l. -sondy ok -czujniki temp pokazuja właściwa temperaturę na zimnym i ciepłym Lewe powietrze? czy przypadkie przy lewym powietrzu nie była by uboga mieszanka?
  5. mundi88

    e39 530iA brak mocy

    wymieniłem czujnik wałka rozrządu wydechowy na Helle i niby jest mała poprawa.
  6. mundi88

    e39 530iA brak mocy

    Błedu nie pokazuje od wałka ale musze się nim w takim razie przyjrzeć
  7. mundi88

    e39 530iA brak mocy

    Przy włączonym viscu zgodzę się że jest muł ale nie przez cały czas jak u mnie Co do regeneracji to robiłem to we Wrocławiu w firmie która ma dobre opinie na temat. A kogo polecacie aby to sprawdził?
  8. mundi88

    e39 530iA brak mocy

    Witam, od zakupu auta e39 530iA (3 lata temu) mam wrazenie ze jak na te ponad 200 KM auto słabo się zbiera. tzn. e38 z 2.8i mnie wyprzedza bez problemu a jest słabsze i cięższe. według danych technicznych o ok 2sec wolniejsze do 100km/h a to jest przepasc. Co już robiłem: -olej wiadomo zawsze z filtrami co około 8-15 tys (raz w roku) -nowa Disa -regeneracja vanosa -świece NGK -cewki NGK -przepływka BREMi -ODMA z przewodami FEBI -Uszczelka pod ssącym -wymiana przewodów podciśnienia -wymiana oleju w skrzyni moscie -wymiana pompki paliwa -filtr paliwa BOSCH -wymiana pompy wody i termostatu - rozpadł się wirnik ale zatrzymałem się jak zaczynała temperatura isc w góre -wymiana przepustnicy (na używanai) - był jakiś zapisany błąd od przepustnicy w ABS na inny forum powiedzieli ze to to -sprawdziłem wtryski miedzy najgorszym a najlepszym 7% różnicy -sprawdzałem ciśnienia w układzie wydechowym bo myślałem ze sa katy uszkodzone lub wydech nie drozny- i jest ok tzn po wkręceniu w sonde wskazuwka skacze miedzy 0 a 0,5 psi przy dodaniu wskakuje na chwile na 3 psi i spada do 0 dopiero po zatkaniu tłumika wzrastało ciśnienie do 6 psi dlatego uważam że jest drożny -ciśnienie w układzie 3,5-3,7 bar -kompresja na letnim (niestety silniku) było 11-12 bar mam nadzieje ze wszystko co pamiętam wypisałem. według mnie musi to być cos gdzie nie ma czujnika który mogłby wychwycić błąd to co zauważyłem: -auto ma słaba reakcje na gaz -auto odpala od strzała ale na ssaniu co jakiś czas jakby zadrzał silnik -po odpaleniu auta i skrecie do końca w którąś strone i lekkim dodaniu gazu auto jakby się na chwile zdławiło -po przyciśniecieciu go dość mocno na autostradzie auto przy schodzeniu z obrotów słychać metaliczny dźwięk, myslałęm ze osłona ale wszystkie sa solidnie dokręcone. -i kilka razy jak jechałem autostrada i obroty dochodziłu do 6 tys obrotów wywalało check engine po sprawdzeniu okazało się ze wypadl zapłon. Zastanawiam się czy jest możliwe aby był źle ustawiony lub już wyciagniety rozrząd? Czy jest ktoś w stanie polecić jakiegoś specjaliste który byłby prawdopobnie w stanie ogarnąć ten temat bo już szukam pomocy od 2 miesięcy i jakos efektów nie ma
  9. mundi88

    wymiana modułu TV

    Witam, Kupiłem moduł Tv do swojej e39. Miałem analogowy a kupiłem Hybryde i tu pytanie czy musze cos programować czy jest to tylko plug&play?
  10. mundi88

    Naprawa wyświetlacza w zegarach(martwe pixele)

    witam, czy jest jakis fachowiec we Wrocławiu który wymienia taśme od licznika w e39 (pixele)? Szukam po forach i znalezc nie moge nikogo we Wrocławiu
  11. mundi88

    Touring regulacja szyby bagaźnika

    a próbowałeś podginać pytam bo kupno używki to kupno kota w worku a nówka to z tego co widziałem powyżej 1000 brutto
  12. mundi88

    Touring regulacja szyby bagaźnika

    a jak stwierdziłeś ze jest uszkodzony? bo ja częściowo rozebrałem i powiem szczerze ze nic nie widze żeby było wytarte albo przeskakiwało
  13. Witam, od września jestem szczesliwym posiadaczem e39 touring z roku 2002 z silnikiem m54. Rewelacyjne auto ale od kilku dni zauważyłem że w klapie bagażnika po prawej stronie w czesci górne robi sie szpara około 0,5-2mm. Próbowałem to wyregulować zamkiem (nic nie dało) i śrubami po obu stronach na dole ( oczywiście puściły i musze wymienić nitonakretke ze śruba) i nic nie dało. wiem ze jak kupiłem auto tej szpary nie było i tu moje pytanie. Czy jest jeszcze jakas możlowość regulacji klapy w górnej czesci bo lewa uszczelnia problem jest tylko z prawa strona lub jak sprawdzić zawiaś (bo wegług mnie sie nie jest uszkodzony nie przestawia i pracuje płynnie)?