JanZbedny

Użytkownicy
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Neutral

O JanZbedny

  • Tytuł
    Nowy

Informacje:

  • Mój samochód
    E30 Coupe 316i M10B18 1988r
  • Skąd
    Tychy

Ostatnie wizyty

212 wyświetleń profilu
  1. E30 - Falujące obroty

    Przypomniało mi się, że otwarłem tutaj temat, dla potomnych myślę, że warto go odkopać i napisać jak udało się rozwiązać problem. Walczyłem dość długo, ale ostatecznie drugi raz zająłem się czujnikami, co się okazało... Czujnik sterujący wtryskiem rozruchowym jest klepnięty i przez niego wtrysk paliwa zalewał autko w trakcie odpalania na ciepłym i w czasie normalnej jazdy Po odłączeniu go jak ręką odjął, odpala cudownie <3 Naturalnie kłopoty teraz zaczną się w zimę, więc muszę szukać zamiennika. Niby powód błachy, ale jednak sądzę, że warto napisać co się działo
  2. Hej, z góry przepraszam jeśli jest to zły dział Mam szybkie pytanie dotyczące dekielków do felg Styling 5 https://zapodaj.net/37305dfe82f9d.jpg.html 1. Kapsle z logiem BMW można wyjąć i wymienić? 2. Zależnie od cali felg dekielki mają różne rozmiary? Jeśli tak to na jakie mam patrzeć jeśli miałbym 4x100 15" do e30tki? (felg jeszcze nie mam/nie mam jak pomierzyć). Z góry dzięki za pomoc
  3. E30 - Falujące obroty

    Niestety, ale wracam do punktu wyjścia, to był jednorazowy przypadek, stawiam gdzieś bunie, zostawiam na parę H, na dworze temperatura podskoczy do około 15 stopni i trzeba zakręcić dłużej... Falowanie odrobinę ustało, ale nadal w lekkim stopniu jest. Macie jakieś pomysły?
  4. E30 - Falujące obroty

    Dziękuję serdecznie za propozycję, Dzisiaj pokopałem trochę przy buni, wyjąłem zawór dodatkowego powietrza, który w M10B18 jest zamiast silniczka krokowego - odpowiada za wolne obroty. Przeczyściłem go, oraz znajduje się tam śrubka regulacyjna, ustawiłem, żeby był najbardziej otwarty = większa dawka powietrza. Bunia w garażu chyba pierwszy raz odkąd ją mam odpaliła na strzała, nawet na dworze tak ładnie nie paliła, oraz ustało falowanie, równiutko szła. Jutro będę wiedział, czy falowanie się pojawi jak silnik się nagrzeje do normalnej temperatury. Swoją drogą okazało się, że mam zawór z Golfa/Sierry, wyglądem jest identyczny do tego z BMW, nie mam pojęcia czy był tak seryjnie zamontowany(realoem pokazuje, że nie, a Google pokazuje, ze był w Golfie), czy ktoś przy tym kopał. Jutro dam oznaczenia i odezwę się.
  5. E30 - Falujące obroty

    Witam serdecznie, Pacjent: M10B18 na wtrysku, 316i, 04.1988, nigdy nie widział gazu. Mam malutki problem, za który chciałbym się wziąć ale nie wiem od czego zacząć, jestem pewien że jeden element odpowiada za te dwa problemy: - Na wolnych obrotach pracuje trochę nierówno, nie zgaśnie, ale faluje. - Mam także malutki problem podczas odpalania, ale tylko w "specjalnych" warunkach, tzn: Silnik zimny, autko stoi w garażu(jest ciepło, ogrzewany garaż) - Trzeba go zakręcić trochę, żeby odpalił. Sądzę, że jakby na dworze były wyższe temperatury to także musiałbym zakręcić nim. Silnik zimny, autko stoi na dworze(zimno) - Pali bez żadnego problemu od strzała. Silnik ciepły, niezależnie gdzie stoi autko pali bez problemu. Czytałem trochę o tym na internecie, mogę się mylić, ale przeczytałem gdzieś, że w E30 jest czujnik temperatury, który odpowiada za "włączenie" dodatkowego wtrysku podczas odpalania. Jak autko stoi w ciepłym, to wtrysk ten nie jest "załączany" i ciężko pali, co moim zdaniem wskazuje na przepływomierz, mam rację? Z tego co czytałem, przepływka może być także odpowiedzialna za falowanie obrotów. Nie ukrywam, że nawet jak jeżdżę ekonomiczne spalanie jest dość wysokie, owszem wiem dobrze, że E30 musi łyknąć, ale czasami wychodzą mi jakieś horrendalne wartości. Brać się za przepływkę? Da się ją jakoś wyczyścić, czy pozostaje tylko wymiana?
  6. Co to za Część?

    Dziękuję, przejadę się jeszcze po paru szrotach, może gdzieś znajdę, a jak nie to kupię Są już jakieś nowe wieści?
  7. Co to za Część?

    Dziękuję serdecznie, ogarnę to Super, dziękuję! Sprzedałbyś go?
  8. Co to za Część?

    I jak sytuacja?
  9. Cześć!

    Cześć wszystkim, mam na imię Dawid, pochodzę z okolic Tychów. Jako dość młody kierowca stałem się właścicielem wymarzonego od dziecka autka, a mianowicie E30 (spokojnie, latanie bokiem i inne wyczyny tym autem mnie nie rajcują) Wersja Coupe z kwietnia 1988 roku, silnik M10B18 na wtrysku. Cóż nie ma ukrywać, że jestem nowicjuszem jeśli chodzi o E30 i na forum wbiłem po to, by rozwiać moje pytania, ale chyba zostanę tutaj na dłużej Pozdrawiam!
  10. Co to za Część?

    Dziękuję!
  11. Co to za Część?

    Super! Dałbyś radę sprawdzić czy masz to? Uratujesz mi tyłek Tak mnie denerwuje brak tej pierdółki https://zapodaj.net/1dadc38ffb54e.jpg.html
  12. Co to za Część?

    Dziękuję za odpowiedź, problem w tym, że przeglądałem dużo schematów z kodami części i właśnie nigdzie nie ma tej listwy/zaślepki Oczywiście, wbiję i się przywitam! O to mi dokładnie chodzi: https://zapodaj.net/53c008d19b111.jpg.html Zaślepka, która zakrywa tą "dziurę".
  13. Co to za Część?

    Cześć, Cały czas szukam, ale nie potrafię znależć nazwy ten części, bylibyście w stanie mnie poratować? Z góry przepraszam jak zły dział... Chodzi mi o tą listwę/zaślepkę na zderzaku https://zapodaj.net/a8c1648611b49.jpg.html Pozdrawiam!