Kenzie

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    127
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Kenzie w dniu 27 Wrzesień 2018

Użytkownicy przyznają Kenzie punkty reputacji!

Reputacja

18 Good

O Kenzie

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 29 Lipiec

Informacje:

  • Mój samochód
    Jest: e91 320d; Była: Alfa 159 1.9 JTDm
  • Skąd
    Kępno

Ostatnie wizyty

483 wyświetleń profilu
  1. Kenzie

    BMW Z8 review

    Wygrzebałem na yt taką recenzję BMW Z8: Masa ciekawostek, facet dokładnie wyjaśnia czemu ta Zetka jest tak zajebista. Bo jest
  2. @r4ll pewne rzeczy przekombinowali. Zawsze mnie ciekawiło jak taki projektant wnętrz w marce premium podchodzi do tematu - czy sprawdza opinie kierowców i dopasowuje to wszystko zgodnie z tym co mówią, żeby było fajne i ergonomiczne, czy siada i robi po swojemu żeby ładnie i efektownie wyglądało. Ja np lubię jak mogę przyciski znaleźć bez patrzenia na nie i tak jak piszesz, gdzie może być przycisk to niech jest, ale tam, gdzie się gałka przez dekady sprawdzała to mogli ją zostawić. Moim zdaniem samochód wizualnie bardzo ładny, chociaż bardziej stonowany niż F30. Ma mniej agresywności w sobie. Pewnie wynika to z faktu, że generacja trójek dojrzała, stała się większa i wygodniejsza. Dziwnym dla mnie jest ciągłe mieszanie w oznaczeniach - czy nie mogli serii "3" oznaczyć jako g30? Szary Kowalski to zgłupieje... Muszę się kiedyś wybrać na jazdę testową, bo tyle szumu wokół niej, że muszę sam to sprawdzić ;)
  3. https://gazetawroclawska.pl/ponad-160-kmh-na-legnickiej-szalencze-wyscigi-kierowcow-bmw-film/ar/13962096#motofakty Nasi to byli?
  4. Najpierw lusterko, teraz nerki... Jakiś miłośnik IKEI składa swoje pierwsze BMW
  5. Niby drobna kradzież a jak wkur**a ;) Aż mi się przypomniała taka stara historia z felgami co typ wrzucił w internet nawet skriny wiadomości. Chciał kupić felgi na aledrogo - wybrał, kliknął, zapłacił i napisał do sprzedawcy "kiedy będą?" A sprzedawca do niego: "Spokojnie ziomeczku, najpierw muszę takie zlokalizować tu w wawie" :D I tak się załatwia części :)
  6. Kenzie

    Nowy M3

    Cześć, witamy!
  7. Kenzie

    Witam z moim Z4

    Śliczna! Zdjęcia też fajnie zrobione ;)
  8. Kenzie

    Wycinać dpf czy nie?

    Jak miałem Alfę 159 to DPF'a czyścili mi w miejscowości Biadaszki (pod Kępnem) - zakład p. Andrzeja Schmidt'a. Fachowo, konkretnie i bez zdzierania z klienta.
  9. Jak wiecie Toyota zaprezentowała po 25 latach od premiery Supry mk IV nowy model zwany GR Supra. Opracowali go we współpracy z BMW, ponieważ stwierdzili, że jak supra to musi być R6, a najlepsze robi obecnie BMW. No niby wszystko OK, ale największy koncern motoryzacyjny świata poszedł na łatwiznę i zrobił legendę w nowej wersji zakładając inne zderzaki, światła i logo na maskę. Na szybko zrobiłem w paincie porównanie tego, co najbardziej wskazuje na pójście na łatwiznę - profil samochodu i wnętrze. Nie będę pisać tutaj elaboratu, bo wszystkie serwisy motoryzacyjne o tym piszą, a ja nie widziałem nigdzie takiego zestawienia obrazkowego. Rozumiem, że cięcie kosztów itd, ale pod maską jest sporo elementów, na których jest logo BMW, a elementy wnętrza są żywcem wzięte z Z4 (nawet komputer pokładowy). Nie wiem jak Wy, ale ja czuję rozczarowanie...
  10. Ja swoją e91 320d ubezpieczam w AVIVA. Oni maja taki myk, że jak się jest z nimi więcej niż 2 lata to dają sporą zniżkę. Ja w tej chwili za OC, miniassistance i NNW na 50k na kierowcę i pasażerów płacę 560 zł rocznie.
  11. Bo na 5. Zdjęciu wycieraczka nie jest w pozycji wyjściowej - typowy objaw
  12. Kenzie

    Orszak Weselny Francuzow

    Fajna sprawa... Jak ja się hajtałem, to miałem Alfę 159. Nie miałem takiego orszaku, bo żadnej alfie nie udało się dojechać bez awarii, a orszak lawet to trochę lipa
  13. Dzięki :D Dodam jeszcze tylko, że zgodnie z rozpiską bezpieczników nr 57 powinien mieć 15A, u mnie natomiast był włożony wcześniej 20A i ja szczerze mówiąc nie sprawdziłem i wsadziłem też 20A. Dopóki się nie przepaliło to długi czas działało i teraz też działa. Czy będzie to miało jakiś wpływ w przyszłości to nie wiem - jakiś sprytny elektryk może by się wypowiedział. Ważne, że działa.
  14. @Niedzwiedz dzięki, faktycznie pomogło - teraz już na desce żadnego błędu Co do drugiego problemu to spalony był bezpiecznik nr 57 odpowiadający za centralny zamek