StormRider

Użytkownicy
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana StormRider w Rankingu w dniu 8 Luty

StormRider posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

4 Neutral

O StormRider

  • Tytuł
    Nowy

Informacje:

  • Mój samochód
    BMW E46 330i Touring
  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Szukam dla znajomego E60 lub E61 z M54B25 lub M54B30 pod maską. Z wyposażenia to xenony, fotele z pamięcią i chętnie navi pro. Kolor obojętny. Ewentualne oferty poproszę na PW.
  2. StormRider

    Sprzedane - do zamknięcia.

    Sprzedane - do zamknięcia.
  3. StormRider

    Sprzedane - do zamknięcia.

    Sprzedane - do zamknięcia.
  4. Sprzedane - do zamknięcia.
  5. StormRider

    Ista D Rheingold - nie łączy się z autem

    No schemat działania praktycznie taki sam, mimo że starsza wersja. Też robiłem podobnie, z taką różnicą, że już prędzej INPA i Ediabas były u mnie zainstalowane i działające. Problem leży gdzieś w Ediabas'ie ewidentnie - spróbuję chyba wyrzucić i innego zainstalować.
  6. StormRider

    Ista D Rheingold - nie łączy się z autem

    Usunąłem wszystko co związane z Istą było, wyczyściłem rejestr i zrobiłem wg instrukcji raz jeszcze (tym razem odblokowując archiwa - poprzednie tego nie zrobiłem) i Ista teraz normalnie włączą się i działa, ale nadal nie chce połączyć się z autem. Dzieje się coś takiego jak na filmiku wyżej. Jakieś pomysły?
  7. StormRider

    Ista D Rheingold - nie łączy się z autem

    Czyli to nie będzie kwestia kabla. Jaką masz wersję Isty D? Ewentualnie mógłbyś podzielić się linkiem na priv? Być może ta co mam nie do końca jest ok.
  8. @Nev Dzięki za raport. Był to mój ostatni namiar we Wrocławiu i całe szczęście, że się sprawdził. Bliżej wiosny też tam na pewno zawitam i dam znać czy jestem tak samo zadowolony.
  9. StormRider

    Ista D Rheingold - nie łączy się z autem

    Niestety nic to nie zmieniło. Zmieniłem też w pliku obd.ini com na 9, inpa działała, ale tutaj bez zmian. Jakieś inne pomysły? Wygląda to jakby interfejsu nie widziało? Ktoś coś jeszcze może doradzić?
  10. Witam. Mam problem z programem Ista D Rheingold, nie chce połączyć się z autem, jakby w ogóle nie wykrywał kabla? Pokazuje tylko niebieską kropkę przy "Ediabas" w okienku "Connection manager" niezależnie od tego czy kabel jest podłączony, czy też nie. INPA działa i wykrywa zapłon/akumulator, Ediabas wersja 7.3.0. NCS Expert też działa. System to Windows 7 64 bit, wszystkie sterowniki wymagane zainstalowane. Rheingold w wersji 4.09.13 z tego linka: http://chomikuj.pl/cursor/Moto/BMW/Diagnostyka/Programy/ISTA+Rheingold/ISTA*2b+4.09.13+PL Instalowany oczywiście z rcleanerem i ogólnie zgodnie z instrukcją. Uruchamia się, ale z błędem (chociaż nie wiem czy ten błąd ma znaczenie - również w załączniku) i poza sprawia wrażenie, że działa. Kabel VIAKEN'a, z tego linku: https://viaken.pl/pl/interfejs-diagnostyczny-bmw-usb-1996-2006-inpa-pl.html W załączniku zrzuty ekranu z ustawień + plik "Ediabas.ini" z Ediabasa na dysku C (z momentu instalacji INPY) razem z plikiem "obd.ini" oraz "Ediabas.ini" z folderu Rheingold/Ediabas. Jeżeli ktoś mógłby cokolwiek podpowiedzieć to będę bardzo wdzięczny. EDIABAS - z folderu Ediabas.INI EDIABAS z folderu Rheingold-Ediabas.INI obd - z folderu Ediabas.ini
  11. Jakie terminy miał Auto Master jak się umawiałeś? I masz już może auto? Jak wrażenia? Ze wszystkiego co wyczytałem na wszystkich forach, to Auto Master to ostatnie miejsce, które ma dobre opinie.
  12. StormRider

    Blotnik przedni e46 "polift", jaki?

    O tutaj mają chyba najniższą cenę (online): https://www.aso-bmw.pl/product/view/id/29550/ Nie wiem czemu, ale po zalogowaniu się na konto gdzie mam zniżki na inne części (zniżka za podanie nick'u z forum przy rejestracji), na błotnik akurat nie ma wpływu. 600-800 zł to by była dobra cena, bo to już by miało sens nawet nie planując auta zostawić na nie wiadomo ile lat. 900-1000zł? To już tak jak napisałeś grubszy projekt albo plan na X lat do przodu. 1100-1200zł? Nie wiem, może kupić na zapas, schować i sprzedać drożej jak już dostanie nowego będzie graniczyć z cudem Ok, jednak tutaj jest taniej: https://czescidobmw.pl/partscatalogue/41357042323-oryginal-bmw,11-41357042323-FOEBMW-0-0-41357042323.aspx
  13. StormRider

    Blotnik przedni e46 "polift", jaki?

    Poczytałem trochę niemieckie fora i z tego co tam wyczytałem to zarówno Van Wezel, Prasco (premium), Diederichs, Johns Autoteile i coś tam jeszcze są robione w Tajwanie. Każdy z nich ma tyle samo dobrych i złych opinii. Pojedyncze głosy chwaliły Diederichs i Van Wezel, ale znowu gdzie indziej te same firmy były wymieniane wśród tych kiepskich. Główny zarzut to oczywiście spasowanie i ponoć ostro zakończone krawędzie/cieńsza blacha. W ASO koło 1,2k zł. Ktoś ma dojścia i znizki?
  14. StormRider

    Blotnik przedni e46 "polift", jaki?

    @Nev @szocha1991 o tym mówicie? http://allegro.pl/bmw-3-e46-01-05-blotnik-przedni-przod-prawy-ocynk-i5685376517.html Wyglądają jak każde inne zamienniki, w Niemczech z tego co patrzyłem jest wybór sporo większy i przynajmniej jakieś firmy pod tym się podpisują, ale ciężko stwierdzić, czy któreś są coś warte.
  15. StormRider

    Blotnik przedni e46 "polift", jaki?

    Temat błotników z przodu w E46 jest dla mnie kompletnie niezrozumiały - niesamowicie popularny, pospolity wręcz model, a dostać normalne zamienniki błotników graniczy z cudem. Wszyscy polecają znaleźć dobre używki i zrobić pod siebie - to już powoli jest bardzo ciężkim zadaniem. Dla przykładu, kilka lat temu na forum Hondy ludzie zorganizowali się i załatwili produkcję reperaturek błotnika na tył, tutaj w Polsce z blachy dobrej jakości - sam zamawiałem wtedy. Wiem, że ludzie z Anglii w internecie obwieszczali to na ich forach jako sensację, że za grosze dostępne są u nas reperaturki wysokiej klasy. A tutaj? Wszystkie zamienniki krzywe z gównoblachy i rdzewieją tak szybko, że aż boli.