mazzi

Użytkownicy
  • Zawartość

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

11 Good

O mazzi

  • Tytuł
    Początkujący
  • Urodziny 16 Lipiec

Informacje:

  • Mój samochód
    e30 1.8i
  • Skąd
    Przecławice/Wrocław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć Ponownie BMW (X3 tym razem)i niestety ponownie problemy. Rozpoczęta przygoda z zerwanym rozrządem (2.0 diesel 150 km ) i remontem chyba wszystkiego co się dało prócz egr za który biorę się od jutra rana bo też nawala. Ale nie o tym rzecz.... martwi mnie stuk z tyłu auta podczas hamowania tuż przed zatrzymaniem i w początkowej fazie napędzania auta. Czasami też słychać głośnawy huk ale rzadko.Dodam jeszcze że jest to jeden stuk. Jak mam coś na haku lub pełne auto stuk nasila się jeżeli chodzi o głośność. Ktoś coś wie za co ewentualnie brać? Bo szczerze już ręce opadają......
  2. Witam. Jak w temacie....naprawa silnika po zerwanym łańcuszku rozrządu (miesiąc po kupnie auta) i związane z tym zakupy. Niestety nie mam ściśle określonej listy od mechanika ale to co będzie potrzebne to komplet uszczelek na całą górę silnika (pod pokrywe zaworów, uszczelka pod głowice itd.), kpl. rozrząd wraz z kołami zębatymi które po strzale trzeba wymienić, "młoteczki", ślizgi, te uchwyty do wałków rozrządu i niestety wałki(nie wiem czy nie poszukać używki), nowe śruby i nie wiem co jeszcze...może ktoś podpowie co wymienić i gdzie to wszystko najlepiej dostać. Silnika do x3 to ze świecą szukać a i tak nie wiadomo co się kupi także chyba w grę wchodzi tylko naprawa. Silnik 2.0 110 kw 2006 rok.
  3. Witam. Czas pożegnać moje coupe na rzecz czegoś co tanio będzie mnie woziło czyli LPG/ON. Autko jest ogólnie w stanie średnim moim zdaniem. Zawieszenie zostało doprowadzone do stanu używalności czyli wymieniłem na tylnej osi amortyzatory, odboje, łożyska, sprężyny. Przód dorobił się nowego łącznika stabilizatora lewego oraz drążków które jeszcze są w bagażniku. Miałem problem z silniczkiem krokowym - wyczyszczony i jest ok. Uszkodzona jest jeszcze mata siedzenia prawego(prawdopodobnie) oraz czujnik poziomu oleju. Olej zalany 5 marca z wymianą filtra oleju i powietrza. Znajomy (od którego kupiłem auto)przy przeprowadzce zgubił kluczyk zapasowy dlatego jest tylko jeden. Jeżeli chodzi o stan blacharki to wszystko będzie widać na zdjęciach. Jak w temacie napisałem rocznik 2000. Silnik M52TU 1991 ccm 150 km. Klimatronik - do nabicia. El. szyby przód i tył. Stacja multimedialna AUDIOMEDIA AMV308RVD - oryginał też posiadam. Ksenony - raczej nie były fabrycznie zamontowane ale są. Otwieranie bagażnika z kluczyka i reszta dodatków które były montowane w seryjnych BMW. po VINie: [TABLE=width: 712] [TR] [TD][TABLE=width: 100%] [TR] [TD] Art. [/TD] [TD] Wartość [/TD] [/TR] [TR] [TD] Numer podwozia [/TD] [TD] WBABM11090JK10119 [/TD] [/TR] [TR] [TD] Kod typu [/TD] [TD] BM11 [/TD] [/TR] [TR] [TD] Typ [/TD] [TD] 320CI (EUR) [/TD] [/TR] [TR] [TD] Typoszereg E [/TD] [TD] E46 (2) [/TD] [/TR] [TR] [TD] Seria [/TD] [TD] 3 [/TD] [/TR] [TR] [TD] Rodzaj konstrukcji [/TD] [TD] COUPE [/TD] [/TR] [TR] [TD] Układ kierowniczy [/TD] [TD] LL [/TD] [/TR] [TR] [TD] Drzwi [/TD] [TD] 2 [/TD] [/TR] [TR] [TD] Silnik [/TD] [TD] M52/TU [/TD] [/TR] [TR] [TD] Pojemność skokowa [/TD] [TD] 2.00 [/TD] [/TR] [TR] [TD] Moc [/TD] [TD] 110 [/TD] [/TR] [TR] [TD] Napęd [/TD] [TD] HECK [/TD] [/TR] [TR] [TD] Skrzynia biegów [/TD] [TD] MECH [/TD] [/TR] [TR] [TD] Kolor [/TD] [TD] TOPASBLAU METALLIC (364) [/TD] [/TR] [TR] [TD] Tapicerka [/TD] [TD] STOFF FLOCK RAUTE/ANTHRAZIT (E3AT) [/TD] [/TR] [TR] [TD] Data prod. [/TD] [TD] 2000-04-29 [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE=width: 712] [TR] [TD][TABLE=width: 100%] [TR] [TD]Wyposażenie [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE=width: 712] [TR] [TD][TABLE=width: 100%] [TR] [TD]Kod [/TD] [TD] Nazwa (interfejs) [/TD] [TD] Nazwa (ETK) [/TD] [/TR] [TR] [TD]S299A [/TD] [TD] LM RAEDER MIT MISCHBEREIFUNG [/TD] [TD] Obr. BMW, st. le. z ogumieniem mieszanym [/TD] [/TR] [TR] [TD]S428A [/TD] [TD] WARNDREIECK [/TD] [TD] Trójkąt ostrzegawczy i apteczka [/TD] [/TR] [TR] [TD]S534A [/TD] [TD] KLIMAAUTOMATIK [/TD] [TD] Klimatyzacja automatyczna [/TD] [/TR] [TR] [TD]S660A [/TD] [TD] RADIO BMW REVERSE [/TD] [TD] Radio BMW Reverse (C42) [/TD] [/TR] [TR] [TD]S785A [/TD] [TD] WEISSE BLINKLEUCHTEN [/TD] [TD] Lampy kierunkowskazów białe [/TD] [/TR] [TR] [TD]L801A [/TD] [TD] DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG [/TD] [TD] Wersja krajowa Niemcy [/TD] [/TR] [TR] [TD]S863A [/TD] [TD] SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA [/TD] [TD] Spis dealerów, Europa [/TD] [/TR] [TR] [TD]S879A [/TD] [TD] DEUTSCH / BORDLITERATUR [/TD] [TD] Literatura pokładowa, niemiecki [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE=width: 712] [TR] [TD][TABLE=width: 100%] [TR] [TD]Wyposażenie seryjne [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE=width: 712] [TR] [TD][TABLE=width: 100%] [TR] [TD]Kod [/TD] [TD] Nazwa (interfejs) [/TD] [TD] Nazwa (ETK) [/TD] [/TR] [TR] [TD]S226A [/TD] [TD] SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG [/TD] [TD] Sportowe dostosowanie podwozia [/TD] [/TR] [TR] [TD]S255A [/TD] [TD] SPORT-LEDERLENKRAD [/TD] [TD] Kierownica sportowa ze skóry z poduszką [/TD] [/TR] [TR] [TD]S520A [/TD] [TD] NEBELSCHEINWERFER [/TD] [TD] Lampa przeciwmgłowa [/TD] [/TR] [TR] [TD]S548A [/TD] [TD] KILOMETERTACHO [/TD] [TD] Licznik kilometrów [/TD] [/TR] [TR] [TD]S550A [/TD] [TD] BORDCOMPUTER [/TD] [TD] Komputer pokładowy [/TD] [/TR] [TR] [TD]S832A [/TD] [TD] BATTERIE IM KOFFERRAUM [/TD] [TD] akumulator w bagażniku [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] Cena - tutaj mam wielki problem ponieważ nie umiem wycenić tego auta. Dlatego wyjściowa cena to 15.000 zł Do Negocjacji.(propozycji również wysłucham) kontakt. tomasz.mazzur@gmail.com tel. 785-983-102 (od godziny 8 do 24)
  4. problem na wstepi : jak sciagnac listwe przy drzwich?
  5. z rozgrzaniem nie bedzie problemu. farelka juz działa w aucie.
  6. Witam ponownie, niestety musze sie dostać do nawiewów na nogi od stroy pasażera(tych nawiewów pod siedzeniem). Po "balu magisterskim" znajomy nie wytrzymał i zapaskudził mi auto. Siedzenie chyba nadaje sie do wywalenia ;/(juz zdemontowane) ale to nie jest problem. Problem jest taki, ze owa przykra ciecz z otworu gębowego :bag: dostała sie tez do tych nawiewów i musze je wyciągnąc bo tak nie daje rady wyczyscic. Jak to zrobić? zapewne trzeba uniesc wykłądzine tylko nie wiem jakie plastiki posciagać i jak. łatwo teraz będzie je połamać przy tej temp. jak sie nie wie co z czym ciagnąć/przekręcić. Kurcze....cierpi auto niesamowicie;/
  7. mazzi

    zawieszenie tył. Co i jak, żeby było dobrze?????

    AMORTYZATORY SACHS BMW 3 E46+ODBOJE+OSŁ.2SZT.TYŁ (2988641945) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. może się zmieszczekuog. potrzebuje tylko tył.
  8. mazzi

    zawieszenie tył. Co i jak, żeby było dobrze?????

    jestem w stanie zapłacić ok 250 zł za sztuke. Nie chce wkładać amorków marki Taiwan produkowanych w Chinach. 2 lata to chyba i tak sporo biorąc pod uwage nasze Wrocławskie drogi i roczny przebieg rzędu 30 tys. km. Ile kosztuje utrzymanie BMW też wiem. I wcale nie odbiega cenowo od audi czy mercedesa. Nawet od peugeota którego częsci są tańsze a naprawy 3 razy częstsze. I nie pytałem czy sztuką jest kupić i jeździć czy nie tylko co polecacie ze swoich doświadczeń mam nadzieje. Padła marka Sachs. Pytanie czy wysłużą te zakładane minimum. Na allegro jest wiele amorów Bilstein, Kayaba, Monroe czy MTS. Nie znam z praktyki ani jednej firmy. Dlatego pytam jakie?? Nadmienie, że muszę też wymienić odboje więc zakupić chce komplecik. Pozdrawiam.
  9. mazzi

    zawieszenie tył. Co i jak, żeby było dobrze?????

    wiem wiem, że nie da rady. Takie na 2 lata, żeby starczyły. I oczywiście, żeby autko wyglądało jak teraz. Pytanie czy to ma być obniżane czy co i jak?
  10. Witam. OC świeżutkie, auto zostaje mimo wszystko ( była opcja sprzedaży:bag:) i czas na remonty. Silniczek krokowy wyczyszczony ale prosi sie dalej o wymiane (falują nieładnie obroty). Problem pojawia sie z zawieszeniem tylnym. Tyleje tulejami (podobno też już bedą doo wymiany) ale jak ma człowiek wybrać amorki ??? Kłopot nie mały z tego co sie naczytałem. Auto nie pływa, ale skacze dupą jak ping pong także nie ma na co czekać. Tylko czy kupując oryginalne zawieszenie moje autko dalej będzie stało dupeczką tak "nisko" ?? Jakie zawieszenie dobrać, aby zmiesciała sie felga 17 i nie obcierała o nadkola, a zawieszenie było w miarę komfortowe i sztywne? Koszty...no cóż. Wiadomo najlepiej jak najtaniej i mega jakość:bag:lolol
  11. miałem kilka aut i w każdym bawiłem sie audio. Jeżeli miałem podobne problemy z nieproszonym dźwiękiem takim jaki opisujesz to zawsze musiałem przeszukiwać kable i dobrze wszystko zmasować. Problem właśnie był taki, że albo masowy sie odpinał, w ogóle go nie było, lub był podłączony nie tam gdzie trzeba. Ja zaczałbym od tego. Najtańszym kosztem, a to moze byc przyczyną.
  12. mazzi

    falowanie obrotów + ciągłe szarpanie e46 320 Ci.

    no i wróciło. ale tym razem komputer wyłapał co to są za błędy. niestety okazało się, że to przepustnica. osobiście nie wiem jak sie do tego zabrać dlatego w sobote Bunia jedzie na warsztat. oby czyszczenie pomogło.
  13. mazzi

    falowanie obrotów + ciągłe szarpanie e46 320 Ci.

    no i 24 h służby i trzymania auta na mrozie cisza. także chyba sobie jeszcze odpuszcze szukania dziury w całym. nieopatrznie zalałem benzyne na Auch. a podobno średnio jakościowo paliwo mają. sam już nie wiem. na razie poczekam. dzieki wielkie za pomoc na razie. a jak problem wroci to zacznie sie lawina pytan co gdzie odkrecic pozdrawiam.
  14. mazzi

    falowanie obrotów + ciągłe szarpanie e46 320 Ci.

    no i sytuacja robi się jeszcze śmieszniejsza. po nocy w ciepłym garażu auto żyje. cały dzień jeździłem i nic sie nie dzieje. nawet check zgasł. poczekam az znowu sie zacznie bo komputer teraz siedzi cicho. nie pokazało błędów. a obroty stoja równiutko jak w książce to nic rozbierac nie bede. poczekamy jeszcze troche. znowu bedzie musiała postac na służbie w mrozie i wilgoci. może to jest powodem. okaze sie po jutrze.
  15. Witam. Niestety nie nacieszyłem się zbyt długo bezawaryjnościa. Obroty falują od około 500 do 2 000 i stale świeci się kontrola trakcji przy czym włącznik/ wyłącznik ASC nie reaguje, a auto to istna karuzela. Szarpie cały czas i stuka na tyle o prędkości do 30 km/h nie wspomne. Kontrolka "check engine" czy jak to sie nazywa także się świeci z kontrolką EML. Co zalecacie zrobić z tym wszystkim? Jak na razie domowymi sposobami oczywiście. Mechanik to ostateczność.