Pakitko

Użytkownicy
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Pakitko

  • Tytuł
    Nowy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pakitko

    E46 M52B28 skrzynia biegów

    Siemanko przerabiał ktoś temat ze skrzynią 6b z bmw 1 E87 N46b20i do E46 M52b28, oprócz innego sprzęgła na drobny frez 22 zęby, innego mocowania lewarka i wybieraka zmiany biegów. Pasuje bez przeróbek pod silnik czy trzeba coś przerabiać ????
  2. Witam mistrzów pacjent E91 M47N2 2.0 D 2007r. Chciał bym zakodować znajomemu żeby otwierała się tylna szyba, zamiast całej klapy bagażnika. Czy da się pogodzić obie rzeczy: np 1x klik otwiera klapę, 2 x klik otwiera szybę bagażnika, znalazłem parę wzmianek gdzie szukać lub czego szukać ale nie wiem czy są to dane kompletne, prosił bym o sprawdzenie czy są to poprawne informacje i czy przypadkiem nie trzeba będzie robić kopi modułów, bo kodowanie odbywać się będzie po całym aucie :/. Poniżej zamieszczam info, i będę wdzięczny za pomoc w sprawdzeniu i pokierowaniu mnie w jakich modułach tego szukać . Dzięki z góry za pomoc Pozdrawiam :hi: :drinks: :drinks: :drinks: Informacje znalezione w Necie moja podpowiedź szukaj w modułach CAS i JBBF czegoś co zaczyna się od słowa tylna klapa czyli heckklappe ( Nie ma wzmianki w jakich modułach szukać tych wartości HECKSCHEIBE_ENTR_SENDER_1 nicht_aktiv HECKSCHEIBE_ENTR_SENDER_2 nicht_aktiv HECKSCHEIBE_ENTR_SENDER_3 nicht_aktiv HECKSCHEIBE_ENTR_SENDER_4 nicht_aktiv otwieranie klapa zamiast szyby HECKSCHEIBE_ENTRI_INNEN nicht_aktiv nie jestem pewny do końca ale wydaje mi się że to ) otwarcie szyby zamiast klapy należy zmienić. Także nie ma wzmianki w jakich modułach zmienić tą wartość ENTR_HKL_MGL_WENN_VER nicht_aktiv na aktiv,i powinno pomóc
  3. Pakitko

    E38 Kodowanie automatycznej klapy

    Witam potrzebuję dopisać automatyczną klapę bagażnika w 750iL 96r nr modułu DH 38955. chciał bym zrobić otwieranie z pilota i przyciskiem z kabiny a także z bagażnika. Dzięki z góry za pomoc jak to ogarnąć, ncsa mam i trochę się bawię w kodowanie, przez jaki moduł kodować i jak się nazywają te parametry żeby to działało.
  4. Witam wszystkich, pacjent E60 M54b25 benzyna automat 6hp19. Według nr OEM, musi być od tego samego modelu. Teraz o tym samym oznaczeniu lecz innych nr OEM, skrzynia występowała w E60, 90 w silnikach N 6cyl. M54 ma silnik pochylony, jak w e46, a silniki N w e60, 90 jest prawie prosto. I moim zdaniem, po mimo takiego samego oznaczenia, dzwon skrzyni biegów ,może być inny, soft skrzyni, motylek wału, może jest i parę innych rzeczy których nie wymieniłem. Nr oem skrzyni do e60m54b25 posiadam. Moje pytanie teraz czy ktoś przerabiał temat, wie czy będzie pasować skrzynia automat 6hp19 z e60, 90 z silnikiem N a jak tak, to co by trzeba zmienić ?? z góry dziękuje za pomoc :zdrowko: :zdrowko:
  5. Witam czy pamięta ktoś procedurę w Dis sprawdzania, modułu świec żarowych,grzania świec żarowych. Będę wdzięczny za pomoc.Pozdrawiam
  6. Witam czy pamięta ktoś procedurę w Dis sprawdzania, modułu świec żarowych,grzania świec żarowych. Będę wdzięczny za pomoc.Pozdrawiam
  7. Pakitko

    E46 N42B20A 02r valvetronic problem

    Elektrozawory przeczyściłem i maja widoczny większy sok otwarcia, także wsadzone do samego końca. nadal te same błędy, widocznie koła padły
  8. Pakitko

    Czerwona kontrolka oleju 318d

    Jeżeli problem się powtarza, zmierzyć ciśnienie oleju wartości 318d 4.2+-0.5 bieg jałowy 0.5 bar minimum.
  9. Pakitko

    Diagnostyka komputerowa,kodowanie wtrysków e46 320d

    a z skąd jesteś ??
  10. Pakitko

    Sedan - problem z elektryką

    Jak wyżej kolega pisze na początek obejrzyj radio i kostki od radia, później możesz podmienić na nie oryginalne, wykluczymy czy to wina radia czy głośników , w następnym kroku, pociągnął nowe kable od głośników na probe np przednie a odłączył tylne żeby wykluczyć czy przód czy tył jest problemem. Miałem podobny problem w e36 po montażu nowego nagłośnienia gdzieś kabel stykał do masy. i głośniki się wyłączały i radio trzeszczało. kabel parę groszy i jesteś w stanie to sam zrobić na parkingu, czy uboczu.
  11. Pakitko

    E46 N42B20A 02r valvetronic problem

    Dzięki za cenna podpowiedź sprawdzę jutro. Pewnie gdzieś w środku w kole się blokuje na wydechu, i nie może wysterować skoro elektrozawory chodzą, jeszcze spróbuje zamoczyć je w benzynie i wysterować żeby się przeczyściły.
  12. Pakitko

    E46 N42B20A 02r valvetronic problem

    witam z 1 problemem sobie poradziłem a po adaptacji vvt i przejechaniu sie kawałek samochodem wyskoczyły następne błędy, opisze wszystko poniżej Next problem tym razem z vanosem po wymianie czujnika wałka mimośrodowego i zrobieniu adaptacji, błędy vvt skasowały się. Lecz po złożeniu i przejechaniu się wyskoczyły następne błędy 27BD,27B5 -inpa. Położenie vanosa nadal 119,120 stopni kw na oby 2 wałkach, rozrząd sprawdzony zgadza się. Dołączam filmik pracy silnika i zdjęcia parametrów ust vanosa, a także z inpy i disa który wyskoczył podczas testu vanosa na wałku wydechowym, 12 v jest i kabel sygnałowy od elektrozaworu vanosa jest ok. Dzięki wszystkim za wcześniejszą pomoc w diagnozie Filmik Podczas adaptacji: https://youtu.be/lqLMaes8MOo Filmik pracy silnika: https://youtu.be/5vctYmT5vOI Błąd disa podczas testu vanosa: https://drive.google.com/file/d/0BwivjAyLzLWneHJCYWQzSkJIUHM/view?usp=sharing
  13. Pakitko

    E46 N42B20A 02r valvetronic problem

    Kolego leo podałem błąd jak podał program wiem że czasami programy diagnostyczne nie tłumacza poprawnie opisu. Kolego Leo wiem co to jest pojęcie vanos i valvetronic, Leo jeżeli na inpie pokazuje te same nr błędów, to raczej problem występuje. Adaptacji disa nie puści do puki nie pozbędziemy się błędów elektrozaworów vvt, mogę się mylić, ale na logikę, jeżeli komputer widzi błąd z vvt to nie przepuści adaptacji. poniżej wrzucam zdjęcia błędów z inpy i podgląd parametrów z auocoma, jeżeli posiadasz dokładną instrukcję jak ją przeprowadzić w disa to będę wdzięczny za podrzucenie.Pozdrawiam
  14. Witam, są informację o starszych modelach Exx i e60, jakieś nie kompletne o e90 stare rozsypane po całym internecie trudno początkującemu zebrać w całość. Posiadam inpę , ncs Expert i ncs dummy, i chciał bym dezaktywować matę zajętości pasażera i napinacz pasów w bmw e91 2.0 d 07 r, czy mógł by ktoś m podpowiedzieć co i jak, wcześniej bawiłem się tylko e39,e46 w kodowanie, po tym zabiegu dodam tutorial ze zdjęciami co i jak się robi dla potomnych, chyba że lepiej opornik z tranzystorem wstawić niż się bawić, jeżeli tak to o jakich opornościach trzeba zastosować. Dzieki z góry za pomoc
  15. Witam, odgrzeję trochę kotleta nie posiadam isty posiadam Autocoma, delphiego, disa i inpę, mam e46 sedan n42b20A 4 lambda po 1 podłączeniu komputera autocom wykazał błędy 2852 Vanos Czujnik sterowania, 2850 Vanos czujnik referyncjny, 285A vanos monitorowanie aktuatora. Naprawy zrobione prze zemnie , podmieniłem sterownik vvt, przekaźnik sterowania elektrozaworami, i same elektrozawory. Próbowałem zrobić adaptację w dis i nie wiem czy przebiega do końca prawidłowo, nie znam tak dobrze Angielskiego. Stałe błędy których nie da się skasować na zapłonie, ani na uruchomionym silniku to 2850,2852, przejrzałem także instalację sterowania elektrozaworami według schematu z autodaty i kable nie są nigdzie uwalone, prąd dochodzi do elektrozaworów, moim zdaniem jest uwalony sterownik ecu że są stałe błędy elektrozaworów, po podłączeniu się na zapłonie błędy stałe. Adaptacja raczej nie przejdzie skoro są stałe błędy co radzicie dalej robić, może ktoś mi coś podpowie gdzie szukać problemu. Dodam auto przyspiesza płynnie, cicho pracuje odpala dobrze, delikatnie nie równo pracuje ale to może być wina VVT że nie jest przyuczony. do głowy przychodzi mi podmienić sam sterownik silnika ecu zobaczyć czy się skasują błędy, co o tym myślicie