finare

Użytkownicy
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

O finare

  • Tytuł
    Nowy
  1. BMW e90 320i jaki olej

    Kupiłem właśnie topteca. Poczytałem trochę opinii o LM i wydaje się dobrym wyborem. Korzystając z okazji, upewnie się, do 2.0 wchodzi około 4,3l oleju ? Nie mylę się ? I na co zwrócić szczególna uwagę w tym aucie ? Przyznam, ze ten silniczek wyglada jak zabaweczka, takie wszystko delikatne i wydaje się jednorazowe 😁
  2. Hejjjjjo;) kupiłem e90 i muszę wymienić oliwkę, z tego co wiem to na 5w30 lecz moje pytanie brzmi, czy liqui moly toptec 4200 się nada ? Będzie git?
  3. Kopci na jałowym po dodaniu gazu

    Wiec panowie, 2.0 benzyna daje radę ? Bo.... kupiłem objawów takich jak z e60 brak no, poza tym ze silniczek cyka lekko jak diesel(wiem ze to normalna „kultura” pracy tego silnika), w porównaniu do 5 to pod maska 3 wszystko takie jakby hmmm.. delikatne-jednorazowe a wracając do głównego tematu to wymiana uszczelniaczy, odmy i rurek od właśnie odmy pomogły na tyle, ze zmiejszyło to spalanie oleju z 1l/1000km do około 600ml/1000km. Nie miałem siły, ani ochoty zastanawiać się dlaczego tak się dzieje i... sprzedałem dziś, z bólem ale czuje ulgę. Byłbym w stanie przyjąć wartości około 200 ml na tysiaka, ale dolewanie oleju do każdego tankowania męczyło.
  4. Kopci na jałowym po dodaniu gazu

    korzystając z Waszych cennych rad i uwag zapytam jedynie, co sądzicie o silniku N46B20 w E90? Miałem n42b18 i zadowolony nie byłem zbytnio, problem z łancuchem miałem.
  5. Kopci na jałowym po dodaniu gazu

    Nie wiem, były duże przed wymiana nawet 1l na tysiąc ale odkąd wymieniłem uszczelniacze to zmagałem się z wyciekami. Teraz będę wiedział więcej. Miałem pare aut i żaden nie walił na niebiesko, tutaj jest ewidentne, jak nie będzie ubytków dużych to po prostu jeździć i dolewac ? 😄
  6. Kopci na jałowym po dodaniu gazu

    Dziękuje aleeee raczej kicha. Filmik z dzisiaj, auto powstało 6 min i taki efekt 😩😩😩😩😩😩😩 ratujcie panowie! co najlepsze na filmiku nie widać tak tej niebieskiej barwy jak na telefonie i na żywo..
  7. Kopci na jałowym po dodaniu gazu

    Tragedia, nawet nie chce myśleć... po wymianie na: nowe uszczelki pod śruby, wymianie rzekomej nowej uszczelki pod pokrywa, pod autem wreszcie sucho. Eh, uczę się dopiero ale będę sam grzebać bo tylko wtedy wiem, ze robota bedzie wykonana na sto procent. Teraz doleje oleju i będę obserwować co się dzieje z autem.
  8. Kopci na jałowym po dodaniu gazu

    Mechanik powiedział - pokrywa zaworów cala popękana, dlatego olej cieknie. Kupiłem wiec pokrywę, ściągnąłem stara, szukam pęknięć a tam NIC 😂 olej wyciekał przez zużyta uszczelkę(twarda jak kamień i cała popękana) śrubki do pokrywy zaworów. Chce ktoś kupić może pokrywę? 😂 czas na zmiany „mechaników”
  9. Kopci na jałowym po dodaniu gazu

    wymieniałem bo kopciła i oleju piła, jutro jeszcze wymieniam pokrywę zaworów bo popękana cała, a gość który mi robił uszczelniacze zamiast od razu ją zmienić to założył taką popękaną i po 300 km od wymiany uszczelniaczy znów minimum na bagnecie + wszystko w okół motoru w oliwie + pod autem plamy oleju (wcześniej nie obserwowałem tego co się dzieje pod samochodem bo stał na piasku).. dramat. Wymienię pokrywę, doleję oleju, pojeżdzę i zobaczymy co będzie. Po wymianie często leci para z wydechu, ale jak postoi 5 min na ROZGRZANYM silniku i da się gwałtowanie gazu to przykopci, najpierw takim delikatnym niebieskim dymkiem, a później jakby biały z parą wodną. Co do zapachu, mechanikiem nie jestem ale zapach spalanego oleju potrafię wyczuć. Na pewno będę was informować co wyjdzie.
  10. Kopci na jałowym po dodaniu gazu

    eh, dzisiaj postałem 5 minut na rozgrzanym silniku i znowu puściła lekko dymek na niebiesko, ręce mi opadają.. powoli rzygam tym autem , aż mam ochotę sprzedać ale nie jestem taki i nie wpakuję kogoś na minę. Panowie, pierścienie do roboty ? może lepiej swapa zrobić ? orientacyjne koszty? Warto w ogóle robić remont? Jakie macie sugestie? Chętnie poczytam mądrzejszych..
  11. Kopci na jałowym po dodaniu gazu

    pocieszacie mnie Panowie mocno, oby to faktycznie przyniosło rezultat, będę na bieżąco informować. PS. Czy w razie W opłacałoby się wymieniać pierścienie, czy może lepiej wstawić 2.5, 3.0? Przyznam się szczerze, że nieco brakuje mocy, szczególnie w trasie I czy przy swapie trzeba coś dodatkowo wymieniać?
  12. Kopci na jałowym po dodaniu gazu

    będę obserwować, powiedzcie mi proszę czy wymiana uszczelniaczy powinna przynieść od razu poprawę? Czy tak jak w przypadku pierścieni musi minąć troche km ?
  13. Kopci na jałowym po dodaniu gazu

    Panowie, wymiana oleju tak jak myślałem nic nie dala. Wczoraj wymieniłem uszczelniacze wraz z wszystkimi uszczelkami. Czy pozytywny rezultat powinien przyjsc od razu po wymianie ? Zrobilem raptem 100km od wymiany, niby jakby mniej kopci ale kopci. Tutaj filmik.
  14. Kopci na jałowym po dodaniu gazu

    Panowie, 5 dni temu wymieniłem olej, wszystkie filtry, pozakladalem, pouszczelnialem i od tego czasu przestała tak bardzo kopcic na niebiesko. Zobaczymy z czasem czy to faktycznie pomogło.
  15. Kopci na jałowym po dodaniu gazu

    Dziękuję za odpowiedź. Do wymiany oleju mam jeszcze 2kkm. Wtedy planuje zrobic serwis filttow od a do z. Powiem wam Panowie że po wymianie odmy dymi mniej, choć puszczą chmurki jak się jej odetnie. Dodatkowo z wydechu strzela jak z karabinu, mega dużo pary wodnej(bezwonna) Przyloze ręce do wydechu na 5 sekund i mam cale mokre. Autko ma gaz. Czy to normalne ?