grzesiekura

Użytkownicy
  • Zawartość

    121
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana grzesiekura w Rankingu w dniu 10 Maj 2010

grzesiekura posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

60 Excellent

O grzesiekura

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 06.12.1986

Informacje:

  • Mój samochód
    e36 compact był..
  • Skąd
    wrocław
  1. grzesiekura

    Odpowietrzanie układu chłodzenie M52tu

    ile Ci tego płynu ubywa? masz lpg ? na postoju np po nocy ubywa czy jak pracuje pod ciśnieniem nagrzany?
  2. grzesiekura

    dziwny dźwięk po zgaszeniu silnika !!

    też tek mam u siebie syk 2-3 sek i chyba to jest normalne bo odme wraz z węzem elastycznym do niej wymieniałem z 2 miechy temu jedyna różnica którą zauważyłem że na odpalonym silniku jak odkręcam korek oleju to nie zassysa go aż tak mocno jak przed wymianą
  3. grzesiekura

    Falowanie obrotów/ Krokowy?

    no to ja mam ten sam silnik 118KM 1.9
  4. grzesiekura

    Falowanie obrotów/ Krokowy?

    nie pamiętam czy masz ten sam silnik co ja ale ja kupowałem z tej aukcji i jest git i cena niższa niż podajesz a z używką tez miałem gwarancję ale co jak po miesiącu padały BOSCH PRZEPŁYWOMIERZ BMW 3(E46) 3 COMPACT COUPE Z3 (4621209082) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
  5. grzesiekura

    Falowanie obrotów/ Krokowy?

    Z używkami jak los na loterii albo działa albo ledwo zipie albo już ktoś padnięta sprzedaje przerabiałem to w poprzednim aucie 2x używka i po miesiącu padały kupiłem nówke i spokój dopoki auta nie sprzedałem
  6. grzesiekura

    DUŻY Wyciek płynu chłodniczego bmw e46

    Dwie opcje albo zbiorniczek pękł wzdłuż od strony chłodnicy bo one tak lubią pękać albo ! uwaga korek nie trzyma ciśnienia jest w pozycji otwartej i jak płyn zwiększy objętość pod wpływem temperatury to go opuszcza. Zagrzej auto do roboczej temperatury i oglądaj z kanału wtedy jak będzie cisnienie w ukladzie jest szansa ze coś pokapie.
  7. grzesiekura

    DUŻY Wyciek płynu chłodniczego bmw e46

    ile ci tego płynu ubywa?? moze Ci ubywac tak jak napisał Georgii Z tyłu silnika jest kolanko lubi ze starości łamać się jak czekolada dostęp do niego najlepszy jak zdejmiesz obudowę w której jest zamontowany filtr kabinowy przykrecana na torxy jak by była nagrzewnica lub węze to by nie miał też mokrych dywaników można sprawdzić ??
  8. grzesiekura

    Falowanie obrotów/ Krokowy?

    odepnij wtyczkę od przepływomierza i się przejedź i sprawdź czy bedzie różnica jak masz lpg wylącz i karnij sie tylko na benzynie nie kupuj w razie czego używki nie wiesz ile pociągnie i nie masz gwarancji że jest w 100% sprawna a w efekcie i tak kupisz w końcu oryginał ewentualnie możesz zamiennik ale to loteria a wbrew pozorom ten element w aucie jest bardzo ważny w tym modelu przepływomierz posiada płytkę jeśli był by drut można próbować czyścic czyszczenie płytki raczej nic nie da przerabiałem to u siebie po czyszczeniu jeden dzień śmigało ok ale i tak został dobity na amen najlepiej najszybciej pożycz od kogoś na chwilę i się przejedź (pisałeś coś o przerwie 2mm w krokowym chyba tak ma być bo mam to samo i działa poprawnie jedynie te 'wahadałeko' w środku powinno swobodnie się obracać)
  9. grzesiekura

    Falowanie obrotów/ Krokowy?

    mam ten sam motor co ty miałem podobne objawy u siebie może to cię naprowadzi falowało (400-1000), brakowało mocy zwłaszcza jak się nagrzał, potrafił po odpaleniu zgasnąć czy zimny czy ciepły trzebało gazu dodać probleme okazał się przepływomierz który ma wbudowny czujnik temperatury podawał za małą lub za duża dawke paliwa i auto kulawo odpalało i pracowało przez kilka chwil do póki się nie nagrzało lekko rozwiązaniem" w efekcie kupiłem oryginalny przepływomierz bosha i problem ustał ale oczywiście podpinał mi gosciu auto pod komputer ale dla testu przed zakupem odpiełem przepływomierz przejechałem się i było w miare git więc winnowajca się znalazł spróbuj ale przepływka nie jest tania bo nawet z allegro coś ok. 400zł bosh
  10. kupię lusterko prawe do e46 sedan może być bez szkła i obudowy byle by się składało bo moje zostało złapane na klej na sztywno
  11. grzesiekura

    Przerywa

    tylko nie kupuj zadnego chinczyka tylko orginał ! ewentualnie dla pewności i oszczędności podjedź na kompa żeby się upewnić bo obstawiam orginał trochę kosztuje
  12. grzesiekura

    e36 1.8i 93r - temperatura wariuje, grzeje się ..

    i jak temat już ogarnięty???
  13. grzesiekura

    Przerywa

    jak wsadził chinczyka to miał prawo się skonczyć odepnij wtyczkę od przepływki i się przejedź sprawdź czy poczujesz różnicę
  14. grzesiekura

    Przerywa

    miałem podobne objawy ale w e46 obstawiałem kable, świece , cewki a prawda była taka że przepływomierz był walnięty wariował i auto przy przyspieszaniu potrafiło szarpać... ale tak na prawdę dopiero po podpięciu komputera wyszła prawda na jaw
  15. grzesiekura

    e36 1.8i 93r - temperatura wariuje, grzeje się ..

    wiskoza ma w sobie olej który po przekroczeniu odpowiedniej temperatury (po przekroczeniu pionu jak wskazówka ucieka w czerwone pole) spina wentylator "na stałe" zeby ostudzic silnik najważniejsze po wymianie termostatu dobrze odwpowietrzyc układ chłodzenia