arczieku

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

O arczieku

  • Tytuł
    Nowy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A teraz uwaga, falowanie obrotów mam w momencie gdy ustawie temp. na climatroniku powyżej 16C, wiem że jest to przyczyna leżąca w podgrzewaczu wody, wtedy występują objawy skrzyni, a gdy ustawie równo na 16C ( wtedy podgrzewacz nie grzeje) to skrzynia chodzi prawidłowo... Ma to związek czy po prostu taki traf ?? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Kolego co z tego jak założysz nowy jak nowy ma trn sam problem co stary.. Problem leży w strukturze a ja tą strukturę naprawiam, sposób jest dobry i skuteczny, koszt waha się od 80 do 150 zl w zależności czy 4 cyl czy 6 i jak bardzo rozległa jest usterka. Nowy kosztuje ok 300 zł ale wielu już sprawdziło że z nim dzieje się to samo co z poprzednim. Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Witajcie, Jakby ktoś potrzebował pomocy w reanimacji sterownika świec żarowych w silnikach M47 M57 to z chęcią pomogę. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Zawór jest przy sterowniku ? Pod miską ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Dzis nagralem nowy filmik, skrzynia zachowuje się tak jakby dwa biegi na raz miała, jakby chciała zredukować z tego 5 biegu ale nie mogła, dopiero przy mocniejszym wciśnięciu gazu redukuje bez problemu. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Mam kanał to nie problem, w którym miejscu on jest dokładnie, bo jak wymieniałem olej w vtg to nie zauważyłem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Wyjąć bezpiecznik nr 26 i pojeździć ?? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Mówią żeby nie regenerować bo to strata czasu i kasy i kupić nowe, bo regenerowane nie będzie się sprawdzało.... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Gdzie regenerować ?? midparts ?? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Witam Otóż mam problem, auto kupiłem od Niemca który sprzedał mi auto z uszkodzoną skrzynią, okazało się że w skrzyni był zapchany filtr oleju. Olej wymienili ale było za mało bo tylko 3 litry ale auto jeździło. Teraz auto ma już obsługę skrzyni zrobioną dobrze, nowy filtr i oleju weszło prawie 7 litrów. Objaw jaki mnie nurtuje to przy jednostajnej jeździe na 5 biegu przy zakresie obrotów 1,5 do 1,8 jest szarpanie i wskazówka od obrotów szaleje. Żadnych innych zastrzeżeń nie mam, no może czasem przeciągnie na jakimś biegu. W załączniku filmik ruch wskazówki jest niewielki ale czuć szarpanie, najczęściej pod obciążeniem no pod górke. Czy to pada hydrokinetyka ?? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. arczieku

    [e87] m57 strasznie kopci

    Do x3 nie mają zestawu a szkoda Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. arczieku

    [e87] m57 strasznie kopci

    Kojarzysz jaka cena ?? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. arczieku

    [e87] m57 strasznie kopci

    No tak góra jest na opasce to nie ma problemu, ale dół węża z tego co kojarzę jest zaprasowany tutaj gorzej Kupić drugi używany to pewnie ten sam problem bo podobno to przypadłość x3 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. arczieku

    [e87] m57 strasznie kopci

    Kolego faktycznie, rura od IC która idzie do EGR na dole ma chyba nieszczelność - w rurze jest minimalnie troszkę oleju i ten olej wydmuc***e na łączeniu gumy i metalowej tej rury. Z drugiej strony też widać przedmuch z IC a rura od turba. Jakie zabiegi stosowaliście żeby to uszczelnić ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk