smarowanie

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    80
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana smarowanie w dniu 2 Styczeń

Użytkownicy przyznają smarowanie punkty reputacji!

Reputacja

4 Neutral

1 obserwujący

O smarowanie

  • Tytuł
    Początkujący
  • Urodziny 25.10.1994

Informacje:

  • Mój samochód
    E46 Coupe TourmalineViolet
  • Skąd
    Jawor

Ostatnie wizyty

153 wyświetleń profilu
  1. Szukam sportowego tłumika końcowego do e46 coupe. Nie przelot. Eisenmann, magnaflow, borla?! Wejście na dwie rury wydechowe. Okolice 1000zł.
  2. smarowanie

    E46 M57

    A no ma vin do znaczenia. Robiłem swap u siebie z n42 na m54. Wymieniłem dme, kluczyk z immo, a żeby auto chciało zagadać to i tak musiałem wykonać adaptacje w innych sterownikach jak LCM, IKE, ZKE i ABS. Do póki vin się nie zgadzał we wszystkich systemach auto nie zagadało
  3. https://allegro.pl/oferta/automatyczne-otwieranie-bagaznika-bmw-e46-kombi-6986571295 do Touringa jest dostępne
  4. smarowanie

    E46 M57

    Przy starym ews i nowym dme musi zmienić ews. Przy ews i dme z tego samego auta nie trzeba. Jeśli zmieni komplet dme, immo i ews to i tak zostanie licznik, lampy i absy
  5. smarowanie

    E46 M57

    1. Instalujesz pasoft 1.4.x 2. Trzeba wgrać sterownik do kabla, [ jeśli masz Windows nowszy od XP ( chyba ), mam Win10 wgrywałem ] 3. Wpinasz kabel do obd2 w aucie ( jeśli nie wykryje kabla to mostkujesz 7 i 8 pin - mostkowałem ) 4. Włączasz pasoft, przekręcasz na zapłon, program czyta dane auta 5. scan! ( szuka błędów ) 6. Wchodzisz w EWS 6.1. Możesz wejść w "Errors" - odczyta błędy ( Read - wczytuje, Clear - czyści; podaje także Shadow ) 6.2. Zapisz kopię zapasową danych EWS na dysku ( Ikona dyskietki ) WAŻNE! 7. FGSTNR ( vin auta ), ADFG ( podobno pierwsze dwie cyfry mają być 00, kolejne 4 to ostatnie cyfry z vinu ) 8. W zależności od algorytmu ( u mnie EWS3 ) mogą pojawić się dodatkowe kroki w przypisaniu vinu. Na zagranicznych forach piszą, że w przypadku algorytmu EWS4 oraz EWS5 trzeba coś rzeźbić w programie, ale nie zgłębiałem tematu 9. Klikasz "Reprogramming" 10. "Write ADFG" tak jak pisałem wyżej, wpisujesz 00 i 4 ostatnie cyfry vinu, spotkałem się, że było także "FFFFFF" "Write FGSTNR" wpisujesz vin pojazdu. 11. "EWS programming" - możesz całkowicie wyłączyć EWS ( EWS unlocked ), tam już podążasz zgodnie z poleceniami programu. 12. "EWS-DME adaptation" - adaptacja EWS do DME, chociaż raz spotkałem się z komunikatem programu, że tą adaptacje wykonuje się z poziomu DME 13. Zapisujesz ustawienia Jeśli masz inny sterownik to Vin trzeba zmienić dodatkowo w LCM, IKE, ABS, ZKE i LEW ( chyba ) - zmieniasz identycznie jak w EWS. Komputer musi mieć identyczny vin w kilku modułach, na pewno w liczniku, module świateł i abs, bodajże w czujniku kąta skrętu też, ale nie pamiętam teraz. Powinno działać. Możesz wysłać screen błędów, będzie łatwiej doradzić. Jeśli gdzieś, coś nie dopowiedziałem, coś źle podałem to proszę o poprawienie.
  6. smarowanie

    E46 M57

    https://allegro.pl/oferta/interfejs-obd2-bmw-pasoft-1-4-0-usb-korekty-licz-5372819143 mam kabel do inpy i pasoft na nim nie odpalił
  7. smarowanie

    E46 M57

    Zapewne NCS expert, ale nie używałem nigdy
  8. smarowanie

    E46 M57

    Pobierałem z chomika, ale trzeba mieć osobny kabel do pasofta, chyba. Zaraz wyślę zdjecia
  9. smarowanie

    E46 M57

    Musisz przekodować vin w ews na nowej stacyjce. Mogę Ci wrzucić zdjęcia później jak to zrobić, ale ja mam pasofta
  10. https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-1,S05E01,80247
  11. Duda z 101 napraw pokazywał to. Czytałem, że drugo taki bajer nie działa i jest problem z zamykanie jak pisał Xaime94
  12. smarowanie

    E46 M57

    Bezpiecznik w schowku. Miałem te same błędy i wskazówka temperatury na max, wszędzie gdzie czytałem opisywane to było jako spalenie sterownika komputera. U mnie na szczęście bezpiecznik. Na polskich forach jest mało tych przypadków, większość na anglojęzycznych. Ktoś opisywał, że resetował komputer, czasem czekał kilka dni i auto nagle zaczęło działać. Jedno jest pewne, błąd ECU.
  13. smarowanie

    E46 M57

    Błąd ECU. Sprawdź bezpiecznik nr 9. Jeśli to nie pomoże to prawdopodobnie masz spalony komputer, przechodziłem to samo 😉
  14. Cześć! Kupię stabilizatory na przód i tył do E46 coupe 2.5 . Średnica przedniego około 27mm, tylnego 21mm.
  15. W poprzedniej firmie oddawaliśmy wał od żurawia. Markowe: OEM i Lemforder, Meyle HD też spoko. Mam całe przednie zawieszenie na Meyle HD ( na tylne sanki czekają w gotowości, też tej firmy ), podporę wału i łącznik od FEBI, brak zastrzeżeń.