smarowanie

Użytkownicy
  • Zawartość

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana smarowanie w Rankingu w dniu 2 Styczeń

smarowanie posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

2 Neutral

O smarowanie

  • Tytuł
    Początkujący
  • Urodziny 25.10.1994

Informacje:

  • Mój samochód
    E46 Coupe TourmalineViolet
  • Skąd
    Jawor

Ostatnie wizyty

86 wyświetleń profilu
  1. smarowanie

    [e46] Pytanie o przyciski na konsoli

    To drugie to czujnik przebicia opon Instrukcja programowania: 1. Nacisnąć i przytrzymać przycisk aż zapali się żółta kontrolka. 2. Jeżeli pali się czerwona kontrolka, trzeba nacisnąć przycisk aż do jej zgaśnięcia, a następnie to co w punkcie 1. Oczywiście wszystko na postoju, a potem przejechać trochę żeby wszystko się ustawiło.
  2. smarowanie

    [E46] wydech wzorowany na csl

    W sumie nie głupi pomysł samemu tak pociągnąć, spróbuje to jeszcze rozwiązać z modelu takiego jak wrzucałem zdjęcie, ale tak by to miało ręce i nogi. Jak coś naskrobię w garażu to wrzucę zdjęcie. dzięki za pomoc!
  3. smarowanie

    Zamarza reduktor LPG po odpaleniu auta.

    Gaz masz w reduktorze cały czas. Po rozgrzaniu się układu chłodzącego do około 30 stopni, instalacja gazowa podaję gaz z reduktora do wtryskiwaczy. Jak dla mnie wina leży w reduktorze. Stawiam na membrane. Reduktor regeneruje się lub wymienia co 4/5 lat przy wysokiej jakości osprzęcie. Spotkałem się, że membrana pękała po 2 latach. Kiedyś w pracy, w wózku widłowym ( instalacja taka sama jak w samochodzie), przy ostrych mrozach w granicach -20 stopni też zamarzał parownik. Rozwiazaliśmy ten problem lejąc na niego ciepłą wodę do momentu rozgrzania się układu chłodzącego. Skończyło się na tym, że parownik poszedł do wymiany. Można to potraktować z przymrużeniem oka, bo to chałupnicza robota.
  4. smarowanie

    Zamarza reduktor LPG po odpaleniu auta.

    Zazwyczaj słaby obieg płynu chłodzącego. Płyn chłodzący się nagrzewa przez co ociepla parownik. W Twoim wypadku zamarza, bo mrozi go gaz. Sprawdź czy nie ubywa Ci nigdzie płyn, termostat jak kolega wyżej powiedział. Gaz zostaje w reduktorze po zgaszeniu silnika. W starych instalacjach przed zgaszeniem należało przełączyć na benzynę. Wina też może leżeć w zużytej membranie reduktora
  5. Jak będzie coś wiadomo to się piszę. Tylko prosiłbym o przypomnienie przed zamówieniem
  6. smarowanie

    [S] E46 Coupe Black Sapphire Anglik na części

    Mam, powinna być cała. Jutro wieczorem wyślę Ci zdjęcie
  7. smarowanie

    [E46] wydech wzorowany na csl

    Jakieś inne rozwiązania dające jakieś korzyści?
  8. smarowanie

    [E46] wydech wzorowany na csl

    Dla potomnych, znalazłem całą instrukcję, może komuś się przyda Pora zabrać się do roboty
  9. Zamierzam zmienić swój zderzak na M-tech, a co za tym idzie dorzucić dyfuzor CSL. Wiązać się to będzie z przerobieniem układu wydechowego. Najprostrzym sposobem było by wyciąć wnękę na koło zapasowe, ale ogranicza mnie butla wstydu. Macie jakieś indywidualne rozwiązania lub porady jak zrobić look csl ? Podejrzewam, że nie jeden już się za to zabierał. Interesuje mnie głównie jak zmieścić tam rurę i gdzie ją podwiesić.. Podglądowe zdjęcie dyfuzora csl
  10. Szukam wszelakich opinii na temat sportowego zawieszenia. Amortyzatory, sprężyny obniżające i gwint. Wasze spostrzeżenia, uwagi, wady, zalety. Jest masa firm, ceny przeróżne, nie każdy ma możliwość przetestowania danego produktu. Chciałbym stworzyć "bibliotekę" produktów i ich opinii dla szybkiego dobrania odpowiedniego produktu dla potomnych. W skrócie, w głównym poście umiejscowione zdjęcie auta ma danym zawieszeniu i opinia jak się to sprawia.
  11. smarowanie

    Najt noworoczny, 30 grudzień

    Lista:1. Forest2. Zkumeku3. Pawel4freak - z kalendarzami jeżeli wszystko się uda4. maris5. BASTARS6. viviek7. Francuz & Skrzat8. PRZEMO9. Dixx37 - na 90% będę, wiec się wpisuje 10. sagui 11. sebo293 12. Chudziutki  13. Chexer 14. Beton  15. Maciejewski  16. Kojak & Kasia 17. Smarowanie
  12. Na sprzedaż cały Anglik na części, e46 Coupe w kolorze Black Sapphire. Moje propozycje części i ich cen, to: - Błotnik lewy - 150zł - Maska ( z nerkami, listwą od spryskiwaczy, matą ) - 350zł - Lampa tył lewa - 50zł - Klapa bagażnika + lotka ( z listwą otwierania oraz matą) - 300zł - Drzwi lewe/prawe kompletne ( klamka, lusterko, szyba, boczek ) - 350zł - Zderzak tył ( z czujnikami PDC, dyfuzorem) - 600zł - Zderzak przód ( z halogenami) - 600zł - Skrzynia automatyczna pasująca do e46, e39 i e85 ( plus sterownik, łapa, wał, koło zamachowe ) - 500zł - Tłumik tylny plus środkowy - 200zł - Felgi styling 72 18 cali 8j/8,5j et47/50 + opony Bridgestone potenza s001 - 900zł - Silnik N42b20 ( z skrzynią manualną, z LPG 2-letnim (papiery) ) - 1200zł - Fotele sportsize - 700zł - kierownica z Airbag - 150zł Posiadam wiele, wiele więcej części z tego auta, cały bagażnik jest zapchany częściami. Ceny jakie przedstawiłem są moją propozycją, jeśli masz swoją ofertę, przedstaw ją. Ze względu na gabaryt niektórych przedmiotów, preferowałbym odbiór osobisty, w ostateczności wysyłkę. Zapraszam do kontaktu na Priv lub numer telefonu 664 387 330
  13. smarowanie

    E46 M52B28 skrzynia biegów

    Skrzynia pasuje, nie będzie problemu. Pamiętaj tylko o wymianie łożyska pod dwumasą, lubi się wysypać, a szkola później czekać na nowe. Będzie Ci potrzebna jeszcze łapa skrzyni. Łapa do podwieszenia skrzyni do karoserii
  14. Cześć! Kupiłem anglika ze skrzynią automatyczną, potrzebuję przerzucić ją do budy w wersji Europejskiej, która ma manual. Muszę wymieniać jakieś elementy na europejskie, czy będzie wszystko P&P? Planowałem wsadzić manual, ale wolę z tym poczekać na wiosnę. Dzięki za informację!