pawel83

Użytkownicy
  • Zawartość

    640
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana pawel83 w Rankingu w dniu 11 Listopad 2012

pawel83 posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

170 Excellent

O pawel83

  • Tytuł
    Zaawansowany

Informacje:

  • Mój samochód
    BMW e39 523i
  • Skąd
    Dolnyśląsk
  1. w takim razie jestem zainteresowany poszło pw
  2. masz jakies foto tego koła ? Felga jest prosta ?
  3. Witam Jak w temacie kupię jedną felge do bmw e39 styling 33 w roziarze 16 cali prostą w dobrym stanie potrzebna na zapas Pozdrawiam
  4. Mam pro kit czarne a czerwone są właśnie sportline Da się jezdzic na pro kit ale dziś po wymianie na seryjne sprężyny auto prowadzi się dużo lepiej Więc wniosek prosty jak sportowe krótsze sprężyny to i amortyzatory też muszą być sportowe i kropka...
  5. Naszedł niestety czas na zmiane sprężyn z eibacha -30 -25 na seryjne ponieważ na dłuższą mete konfiguracja krótsza sprężyna i seryjny amorek to nie jest jednak dobre połącznie , na równej drodze i małych nierównościach jest pięknie lecz na trasie już nie jest tak fajnie auto zachowuje się dziwnie skacze na nierównościach a przód siedzi już na odbojach... Jutro zmieniam na seryjne sprężyny a eibach musi poczekać do przyszłego roku na sportowe amorki najprawdopobniej będzie to sachs advantage z m technika w oryginale, myślę że taka konfiguracja będzie ok ewentualnie mysle jeszcze nad koni str
  6. pawel83

    Drgania na kierownicy

    Super pomysł!!!!! rozpędzic auto do 140 otworzyc okna ciekawe co przy takiej prędkości z otwartym oknem usłyszysz oprócz gwizdającego wiatru!!! i jeszcze do tego wyłączyc silnik!!!!! nie no lepszej rady to nie słyszałem!!!!! Ciekawe jak w razie czego wychamujesz auto bez wspomagania hamulca i kierownicy!!!!!!!!!
  7. pawel83

    Wymiana sprzęgła

    Owszem kiedys była na docisku blacha która zabezpieczała docisk ale teraz producenci nie dają tych blach bynajmiej nie wszyscy , co do przyrządu to właśnie taki jest potzrebny do tego typu sprzęgieł... Ale tak jak mówiłem jeśli to motor M52 to nie na SAC...
  8. pawel83

    Wymiana sprzęgła

    W pudełku sachsa na pewno nie bedzie żadnego luka jeśli tak miałeś to ktos cie zrobił w Ch..a Co do sprzegieł samonastawnych to masz racje ale nie z bolcem tylko trzeba miec przyrząd do wcisnięcia słoneczka żeby poprawnie dokręcić docisk a bolec służy do wycentrowania tarczy sprzęgowej nie tylko z dociskiem samonastawnym... Gdzieś Ci coś tam dzwoni ale dokładnie nie wiesz gdzie... w silnikach m52 nie ma sprzęgła samonastawnego stosowano je od silników m54 na pdwójnym vanosie
  9. pawel83

    Wymiana sprzęgła

    No i będziesz pan zadowolony co do wymiany to nie ma z tym większych problemów wystarczy podnośnik lub kanał trochę kluczy no i chęci a kasa za wymianę zostaje w portfelu
  10. pawel83

    Wymiana sprzęgła

    Od siebie polecam firmę Sachs nic lepszego juz nie kupisz nie licząc oczywiście oryginału... koszt samego sprzęgła bez dwumasa to ok 500-600 zł natomiast z dwumasem ok 1900-2000 zł Co do ceny za robocizne to różnie 200-400 zł
  11. Dla zainteresowanych postanowiłem sam zająć się problemem znikającego dzwięku więc rozebrałem radyjko i wymieniłem pastę termoprzewodzącą arctic silver 5 o zawartości 99,9 % srebra na końcówce mocy i zmodyfikowałem układ chłodzenia końcówki mocy w postaci wiatraczka 40x40x10 ponieważ fabrycznie nie było żadnego wentylatora... po tym zabiegu radyjko gra bez żadnych problemów i nie grzeje się tak jak wcześniej
  12. Radyjko po dwóch tygodniach wróciło od gościa który wcześniej już naprawiał mi radio stwierdził że siedzi końcówka mocy właśnie więc ją wymienił , no więc ja szczęśliwy montuje radyjko odpalam go no i gra wszystko ładnie pięknie więc myślę no w końcu mam spokój! ale po pół godziny grania dokładnie ten sam objaw i tak kilka razy pod rząd:? już nie mam sił do tego serwisu... nie wim co oni robili z tym radiem 2 tygodnie po czym twierdząc że jest już wszystko ok godzinę po odbiorze znów to samo... Teraz jest chłodniej na dworze więc puki co gra normalnie paranoja!!! Ogólnie radyjko jest naprawdę bardzo funkcjonalne i jestem z niego bardzo zadowolony tylko z tym dzwiękiem jest coś nie halo...
  13. Witam Czy ktoś wie i miał doświadczenia z tematem amortyzatorów sportowych KONI STR-T lub BILSTEIN B8 do bmw e39 w połączeniu ze sprężynami obniżającymi EIBACH PRO-KIT ? Planuję wrzucić do siebie właśnie któreś z tych amorków a mam właśnie eibach pro-kit na aucie , teraz pytanie nie chcę by było mega twardo i co będzie lepsze ? Są jeszcze jakieś amorki firmy MTS-Technik ale to jest chyba jakieś badziewie bo komplet tych amorów kosztuje tyle co jeden Bilstein
  14. No niby tak tylko zastanawiam się czy ten model poprostu tak nie ma ale 43 stopnie na radiatorze to w sumie nie tak dużo no chyba że sama końcówka osiąga te 70 stopni... Nie wiem czy mi czegos nie popsuje jak znów mu oddam radio... Bo niby zrobił a zmian brak
  15. No właśnie problem w tym że oddałem juz do elektronika i niby zrobił skasował 100 zł a radio po godzinie znów przestao grać...