majuDJ

Użytkownicy
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O majuDJ

  • Tytuł
    Nowy
  1. Olej oryginalny. Millers Oils XFS 5w50 3,5L Data produkcji 269 dnia 2012 roku Pozostało 3,5l Cena 59,99zł 1l oleju tego kosztuje 47zł Preferowany odbiór osobisty Warszawa (Mokotów) Kontakt PW lub telefon 603771326 Zdjęcia Olej Millers Oils XFS 5W50 3.5L ŚWIEŻY, ORYGINALNY (3604053731) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. STOSOWANIE: Do użytku w nowoczesnych i nieco starszych silnikach, których producenci zalecają olej o takiej lepkości, zwłaszcza do nowych samochodów o dużej mocy i znakomitych osiągach. KORZYŚCI: Pełna ochrona jest zapewniona nawet podczas bardzo ostrego traktowania silnika, włączając w to wydłużone okresy pomiędzy wymianami. W nowoczesnych samochodach zapewnia zminimalizowane zużycie paliwa. Zapewnia odpowiednie smarowanie zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach. W pełni syntetyczna formuła zapewnia maksymalną ochronę przed zużyciem silnika oraz redukuje zużycie oleju. CHARAKTERYSTYKA: API SL,CF ACEA A3-02, B3-98 Mercedes-Benz 229.1 VW 500.00, 501.01, 502.00, 505.00 Ford Cosworth Bardzo dobrej firmy olej który dostał aprobatę Cosworth. Gorąco POLECAM jest to olej zamówiony z portalu Oleje silnikowe, Fuchs, Millers, Amsoil - ZmienOlej.pl
  2. Interfejs diagnostyczny BMW USB OBD2 BMW USB 1996 - 2006 obsługuje wszystkie moduły i systemy Interfejs podłączany do komputera przez port USB. Idealny do komputerów, które nie posiadają portów COM. OBSŁUGUJE: Seria 1 E81 Seria 3 E36, E46, E90, E91 Seria 5 E39, E60, E61 Seria 6 E63, E64 Seria 7 E38, E65, E66 Seria 8 E31 Seria X E53, E83 Seria Z E85, E52 Rolls Royce Interfejs BMW USB jest urządzeniem przeznaczonym do kompleksowej oraz profesjonalnej diagnostyki samochodów z grupy BMW - MINI, LAND ROVER, ROLLS ROYCE. Jest alternatywą dla profesjonalnego urządzenia serwisowego. Posiada te same funkcje czyniąc z komputera również narzędzie diagnostyczne. Współpracuje z programami takimi jak INPA EDIABAS, NCS EXPERT, DIS, TIS, SSS Działa z Win98, Win2000, Windows XP, Vista, Win7 w wersji 32bit i 64bit Dzięki interfejsowi BMW USB OBD2 po podłączeniu do Twojego PC będziesz mógł diagnozować auto w zakresie całej elektroniki: Elektronika silnika Automatyczna skrzynia biegów Pompa diesla elektronika Systemy hamowania Abs Poduszki powietrzne Airbag i SRS Klimatyzacja Deska rozdzielcza Wspomaganie elektryczne kierownicy Immobileizer Centralny zamek, alarm fabryczny Moduł komfortu Radio, systemy nawigacji, telewizja Elektryczne szyby Nawigacja satelitarna Szyberdach elektronika Systemy dodatkowego ogrzewania (typu webasto lub inne) System pomocy przy parkowaniu Regulacja zasięgu świateł (Ksenony) itd. Urządzenie pozwala: kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILAIZER, SILNIK, ITD.), Kasować inspekcje serwisowe podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.) przeprowadzać test elementów wykonawczych (sprawdzenie działania elementu wykonawczego bez konieczności demontażu z pojazdu, np. wentylator, pompa paliwa, td.) adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu itd.) Aktywować ukryte funkcje (aktywacja kierunkowskazów przy zamykaniu, aktywacja świateł do jazdy dziennej, aktywacja tempomatu, aktywowanie asystenta parkowania) Doposażyć Przekodować USA - Europa i inne MINI R50, R52, R53 Cena 29zł + koszty przesyłki W skład zestawu wchodzi: - kabel ( interfejs) - płyta z oprogramowaniem/instrukcja PL + ze spolszczeniem do INPy oraz instrukcją jak aktywować np światła do jazdy dziennej w E46 interfejs kupiony pół roku temu w sklepie e-Volt.pl Więcej informacji na PW. UWAGA! Do starszych aut potrzeba przejściówki z OBD2 na OBD1 ( okrągłe wejście), które mogę również odsprzedać.
  3. Sprzedam tester diagnostyczny do BMW firmy MemoScan B100. Stan prawie nówka, jeszcze folia na wyświetlaczu. Cena 100zł z przejściówka OBD2 na OBD1( okrągła wtyczka do starszych BMW) 70zł bez przejściówki NOWY TO KOSZT PRAWIE 50 EURO!!! Skrócona instrukcja obsługi. Skaner BMW B100 - sterowniki i instrukcje do wszystkich interfejsów od Viaken - Extreme-P - Chomikuj.pl Link do sklepu VIAKEN Viaken.pl: Viaken - Elektronik fr die Motorisation Więcej informacji na PW.
  4. Interfejs Galletto 1260 CHIPTUNING W skład zestawu wchodzi - interfejs ( kabel) - płyta DVD z sterownikami/ oprogramowaniem w języku polskim i "gotowcami" do różnych silników i marek Ceną 49,99zł + koszty przesyłki Możliwy odbiór osobisty w Lublinie List polecony ekonomiczny 9 zł List polecony priorytetowy 10 zł Więcej informacji na PW.
  5. U mojego taty w jego E36 318TD z 1998r występuje dziwny problem. Mianowicie niespodziewanie silnik się przegrzewa, ostatnio robiliśmy trasę Sandomierz >>Warszawa i na ekspresówce na wysokości Białobrzegów za Radomiem auto w pewnym momencie nagle zaczęło się grzać i po 1km zatrzymaliśmy się bo już była lampka ostrzegawcza i płyn w czerwonym polu. Auto ostygło dolaliśmy wody destylowane i wróciliśmy bez problemu nie przekraczając prędkości 80km/h. Nie wiem czemu ale już taki przypadek kiedyś był tylko, że w lato. Nie wiem czy coś tam się przytyka i nie ma obiegu, że się tak przegrzewa raz na jakiś czy czy co? Auto po letniej przygodzie był u mechanika, mechanik odpowietrzył i miało być dobrze a tu jednak nic. Miał ktoś z was podobny przypadek? Wiecie co to może być?
  6. Mam problem z odpowietrzeniem układu w BMW E36 318TDS sedan z 1998r z klimatyzacją automatyczną. Przeglądałem książkę sam naprawiam i tam jest obok korka wlewu płynu chłodzącego taka plastikowa śruba do odpowietrzania, a w moim modelu takiej nie ma. Nie wiem jak odpowietrzyć. Czy robić wlewanie i odpowietrzeni płynu tylko z pomocą korka wlewu? Czy jest jakieś inne miejsce do odpowietrzenia w tym modelu? Jak tak to czy ktoś mógłby wskazać je na zdjęciu itp.
  7. Tak jak w temacie sprzedam oryginalne felgi Styling 46 6,5x15 ET42 15cali Felgi oryginalne, nigdy nie malowane i prostowane. Proste, możliwość sprawdzenia przy odbiorze osobistym w pobliskim zakładzie wulkanizacyjnym. Preferuje odbiór osobisty na ternie Stalowej Woli ( woj. podkarpackie) Możliwość wysyłki kurierem po sprawdzaniu kosztów Cena 500zł
  8. majuDJ

    320d 136KM Drgający pedał sprzęgła.

    Nie wiem jakim cudem, ale jeszcze dziś rano pedał drgał i auto ruszało przy puszczaniu sprzęgła jak by ktoś spuszczał je z naprężonej linie i było odczuwane lekkie drganie budy. Auto postało z kilak godzin i teraz pojechałem na zakupy z 3km odpaliłem auto to już przy cofaniu odczułem że sprzęgło wróciło do normy!!! Nie ma żadnego drgania przy ruszaniu, pedał nie drga. Awaria znikła tak nagle jak i się pojawiła. Nie wiem czy to cud czy krasnoludki na parkingu naprawiły :rotfl:
  9. Dziś nagle po jeździe po mieście coś strzeliło mi w sprzęgle. Głuchy odgłos nie jakieś zgrzytanie. Stałem spokojnie na światłach wrzucam na jedynkę spuszczam pomału ze sprzęgła, a tu nagle szarpniecie jak by ktoś by mi wjechał w tył. Ale samochód ruszył, po tym poczułem że na biegu jałowym pedał cały drga jak by po nim mrówki chodziły, przy ruszaniu z jedynki powiedziałbym że pedał drga jeszcze bardziej na jałowym. Bieg wchodzą w miarę normalnie nie ma zgrzytów jakiś oporów. Jedynie przy wrzucanie jedynki wydaje się mi, że sprzęgło bierze o połowę mnie. Nie wiem jak to fachowo nazwać. Powiem tak dawniej trzeba było spuścić nogę mocnej i ruszał płynie, a teraz wystarczy do połowy sprzęgła i jak by agresywnie ruszał tak jak by samochód był na naprężonej linie i nagle ktoś przeciął tą linie. A przy wrzucaniu jedynki i dwójki słyszę głuchy odgłos stuknięcia jakby z tylnego mostu nie wiem czy to ma związek z tym problemem. Orientujecie się może co to za awaria z tym sprzęgłem i ile jej usuniecie może kosztować? A bym zapomniał dodać, przy wciśniętym pedale sprzęgła do końca - pedał nie drga.
  10. majuDJ

    320d 136KM Problemy z wbijaniem biegów przy redukcji.

    Nowy olej Pentosin MTF2 75W80 i jak skrzynia nowa biegi lżej wchodzą i nie zauważyłem oporu przy redukcji z 5 na 4
  11. majuDJ

    320d 136KM Problemy z wbijaniem biegów przy redukcji.

    Przebiegu mam 282tys km. A ile takie synchronizatory do mojego auta i ile taka robocizna. Chyab zacznę od wymiany oleju w skrzyni i zobaczę czy jest poprawa.
  12. Od niedawna od jakiś 300km zaobserwowałem, że mam problemy przy np redukcji z 5 biegu na 4 bieg. Bieg czasem się blokuje tak jak by był tam bariera, a czasem wchodzi z oporem takim jak przy wrzucaniu wstecznego tylko ze większym ale po 0,5 sekundę opór ten puszcza i bieg wchodzi tak jak bym jeździł dźwignia po zębach piły ręcznej do cięcia drzewa, ale bez odgłosów zgrzytu. Przy redukcji z 5 na 4 bieg najbardziej odczuwalne jest to zjawisko. Przy większych prędkościach jest to bardziej odczuwalne niż przy mniszych. Przy redukcji z 4 na 3 jest mniej problemów ale żeby to po maśle szło to nie mogę powiedzieć. Przy normalnym przejściu z 4 na 5 tego nie zaobserwowałem wchodzi jak po maśle. Z 3 na 4 po maśle..Jedynie z 1 na 2 jest jakiś większy opór. Natomiast mam czasem problem z wrzuceniem 1, np jadę hamuje bo widzę że samochód przede mną zahamował i się toczy i ja hamuje ledwo co się toczę chce wtedy 1 a ona nie wchodzi mogę tylko 2. - nie wiem może to normalne zachowanie że nie wolno wrzucać 1 przy lekkim toczeniu się BMW. Proszę o pomoc spotkał się ktoś z takim problem, co tu może nie grać?