konar

Użytkownicy
  • Zawartość

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10 Good

O konar

  • Tytuł
    Początkujący

Informacje:

  • Mój samochód
    e39 530d
  • Skąd
    Wrocław
  1. Wymiana regulatorów lamp, polift, bez rozklejania

    Brawo za wytrwałość!!! i zaoszczędzonych parę ładnych stówek.....
  2. Dmuchawa nawiewu

    Kiedyś na You Tube widziałem filmik, jak jeża można usprawnić lutując któreś styki. Nie pamiętam dokładnie, ale jak znajdziesz, to wydaje się to banalnie proste. Sam nie testowałem, ale może i to skuteczne będzie. Powodzenia zatem
  3. Samopoziomowanie ksenonów

    No i git. Im więcej elektroniki, tym więcej niespodzianek...bmw_1
  4. E39 525 TDS nie odpala po ładowaniu akumulatora!

    Sprawdź ten układ wtryskowy, może faktycznie wytrąciła ci się parafina w te mrozy i przytkała filtr paliwa. A pompka buczy przy przekręceniu stacyjki? Powinno ją być słychać przez parę lub kilkanaście sekund( charakterystyczne buczenie). Jeśli układ paliwowy jest w porządku, pozostaje ci poczekać jeszcze dwa dni ( zapowiadają ocieplenie) i wtedy na pewno będziesz wiedział, czy to jest wina zalanego paliwa, czy układu zasilania.
  5. Samopoziomowanie ksenonów

    Bo tak działają. Jest to prawidłowy objaw. Ale w takim razie albo przez te"wybryki" urwałeś regulatory, które i tak są za słabe do wagi tych lamp, albo któryś przewód rozłączył się lub nawet urwał od czujników poziomowania.
  6. brak głosu w radiu e39

    Dzięki Adrian za podpowiedź. Pozdrawiam:)
  7. brak głosu w radiu e39

    Witajcie. Podepnę się pod temat. U mnie nie gra lewa strona w aucie, domyślam się , że padła końcówka mocy. Jest ktoś we Wrocku , kto ogarnia te klimaty? Dodam, że byłem u paru fachowców od sprzętu, ale nie podołali sprawie. Mam namiar w Swidnicy....ale koszt naprawy jaki podał jest chyba trochę przesadzony. Może ktoś pomożeuklon_bmw P.S. Soul już nie mieszka we Wrocławiu....
  8. Amortyzatory

    W końcu postawiłem na Bilstein. Już dotarły. Teraz montaż wraz z wahaczami i łącznikami stabilizatora.
  9. Amortyzatory

    Podłączę się do tematu. Muszę wymienić amorki z tyłu (touring 530d) i mam zapytanie? Bilstein czy Kyaba? Na te marki zwracam uwagę, na Sachs trochę za drogo....ale są jeszcze tanie jak SRL , Daco czy tam posrednie Kraft itd...Może ktoś się wypowie na zasadnosć użycia tych tańszych? Ktoś na pewno jeździ na takich, ale nurtuje mnie pytanie jak się sprawdzają w rzeczywistości. Niby gwarancja na dwa lata...ale jak z naszymi dziurami....Pozdrawiam użytkowników tej markibmw_0
  10. automatyczna skrzynia bieg?w e39

    Zadzwoń do CzaKSs do warsztatu 796593499 to na pewno cos ci podpowie. A możesz zdradzic jakie objawy były , że padła skrzynia? Może olej nie byl wymieniany? Albo większość jazdy na "S"?
  11. skrzynia biegow automat opinie ??

    W moim wypadku po kupnie auta skrzynia tez dobrze chodziła. Ale postanowiłem wymienić olej. Po zlaniu mechanicy przyniesli mi w misce do pokazania opiłki zgromadzone wokół magnesu. Było ich sporo jak na moje laickie oko. No i groźba uszkodzenia skrzyni skończyła się na naprawie i regeneracji. Wydane 5tysuklon_bmw i tylko złe wspomnienie zostało....bo teraz co 60 tys lub co dwa lata trzeba wymienić olej i mieć spokojną głowę. Oprócz portfela ma się rozumiećbmw_1
  12. Drgania na kierownicy

    Nie sprawdzałem bicia felg, a ciężarki naklejali przy wyważeniu przy zmianie kół . Obie pary opon (zimówki i letnie) chodzą na alusach, więc montaż ciężarków do stalek bym wyłapał. Może faktycznie tył auta ma tu wpływ na przenoszone drganiapytanie_bmw
  13. Też myślę, że należy zacząć od sprawdzenia oleju w skrzyni i ewentualnie jego wymiany. Jesli to nie zadziała, to sterownik.A na końcuuklon_bmwnawet nie dokończę....
  14. Drgania na kierownicy

    Też mam problem z biciem kierownicy (jazda między 130-140km/h) ,przy innych prędkościach spokój. Ale za to przy 110 i więcej po naciśnięciu hamulca -masakra. Takie bicie i drgania ,że aż nieprzyjemnie. Tarcze sprawdzone, wyważone, zawieszenie sprawne, bez luzów , a jazda po autostradzie z wyczuciem, aby gwałtownie nie hamować. Może to od tylnego zawieszenia przenoszą się te drgania? Może jakieś uwagi koledzy zwiazane z takim zachowaniem samochodu? Może ktoś miał podobną sytuację. pytanie_bmw
  15. bmw e39 2002rok sedan zamknięty schowek

    Pewnie skrzydełka zamka się zablokowały. Pobij lekko w korpus schowka , może sie odblokują. Potem sprawdź mocowanie na śrubce wewnątrz, dokręć lub nieznacznie polusuj i powinno działać. Powodzenia!