szocha1991

Members
  • Zawartość

    1381
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Days Won

    4

szocha1991 last won the day on 20 Styczeń 2016

szocha1991 had the most liked content!

Reputacja

447 Excellent

O szocha1991

  • Ranga
    Advanced Member
  • Urodziny 8 Maj

Informacje:

  • Mój samochód
    BMW E46
  • Skąd
    Lubin

Ostatnio na profilu byli

752 wyświetleń profilu
  1. Przy sprawie takiej jak larkierowanie ja byłbym w stanie czekać i pół roku, jeśli gość naprawde jest kozakiem.
  2. A do mnie nie oddzwonili z tym że, z racji wakacji chciałem mieć jazdę w Rzeszowie. No cóż...pójdę po auto do konkurencji
  3. Polift cabrio, a m pak kupiony od przedlifta coupe, ślizgi się okazały inne przód i tył, nadkola to już sam nie wiem, ostatecznie zostałem rzeźbiarzem i zostały oryginalne nadkola i wloty z mpaka jakoś podeszły pod te nadkola. Na pewno nie jest tak jak fabryka nakazała, ale nie mam się naprawde czego wstydzić. Wszystko spełnia swoją rolę, hamulce na pewno dostaja powietrze do chłodzenia. Miałem już po prostu dość dokupowania elementów których mi jeszcze brakuje. W internecie wszystko plug and play, wszyscy się chwalą jakie to super. G. prawda. na początek, sciągnij swój zderzak, sprawdz ślizgi i patrz na zderzaku który chcesz kupić czy to podejdzie. Przez kilka dobrych dni drążenia tematu nie doszedłem do żadnych wniosków czy tabelki co od czego pasuje, a co nie.
  4. Powoli ogarniam mechanicznie bmw, żeby nic złego się nie działo. Wyrzuciłem klapki z kolektora, choć ponoć (gdzieś wyczytałem) że po 2004 roku klapki zostały poprawione w tych silnikach i miały się nie urywać, no nie ważne, wyrzuciłem, dałem zaślepki. Klapki wyglądały bardzo dobrze do ostatniego dnia swojej pracy. Ogarnąłem sobie hamulce przód, bo delikatnie biły, teraz jest dobrze. Pobawiłem się troszkę gwintem. Zjechałem na sam dół, ale było zdecydowanie za nisko. Przy tych kołach muszę mieć 15mm dystansu, żeby koło nie ocierało o spręzyny, a przez to jestem bardzo blisko rantu błotnika i niestety obcierało nawet przy mniejszych hopkach, także tak sobie teraz kręcę i szukam idealnego ustawienia. Docelowo ma być najniżej jak się da ale bez obcierki. Względem tych zdjęc doszły jeszcze splittery zderzaka. Autko wypolerowałem 3razy pastami menzerna, później nawoskowałem. Świeci się niesamowicie i niech tak pozostanie. Mam kilka planów na zimę, typu: -listwy chromowane przemalować na czarny połysk (ktoś wie jak je ściagnąc bez uszkodzeń?) -naprawa foteli przód bo są poprzecinane nożem (takie kupiłem, ktoś chyba pod ubezpieczenie pociął) A tak poza tym to dmuchać i chuchać i cieszyć się słońcem.
  5. Jak ty do tego dochodzicie do wyboru marki i godziny`? Zostawiacie zgłoszenie i ktoś się kontaktuje z Wami? Zaznaczanie w tym polu wiadomości swoje preferencje, czy to wszystko już telefonicznie?
  6. Ale jak to działa? Jak się zapiszę, to się przejade? Pomimo że mój wygląd jasno mówi, że mnie nie stać na to czym chce się przejechac :D?
  7. Ładne e46, ale brak xenona to jakieś nieporozumienie, ja wiem że to nie twoja wina, ale mam nadzieje że myślisz o dołożeniu?
  8. http://www.dentbusters.pl/ To jest prawdopodobnie ten gość z Barda JA NIE POLECAM Nie robię często antyreklamy, wolę się po prostu nie udzielać, ale tutaj muszę. I nie mówię o spartaczonej robocie, bo do niej nawet nie doszło. Gość niepoważny, nieszanujący zwykłego klienta (nawet jeśli może sobie na to pozowlić, to nie robiłby tak choćby ze względu na takiej opinie jakię później o nim będą krążyć). Dzwoniłem, bo na mapce ma nawet moje miasto Lubin. Gość jest dojeżdzający, tzn gdzie ma robote tam jedzie, ale musi mieć kilka akcji umówionych. Więc wiadomo, Wrocław najcześciej. Dzwoniłem raz, żeby sie umówić chociaż mniej/więcej na jakąś datę godzinę, OK, udało się, tego i tego będę we Wrocku, proszę mnie szukać w ten dzień, przyjechałem do Wrocka (na szczęście nie specjalnie, ale był to jeden z punktów wyjazdu). Dzwonie do gościa, jak tam, co tam, na którą mam być i gdzie, a gość ze spokojem w głosie - ja już z Wrocka wyjechałem... Wypiął się na zwykłego klienta, ma pewnie komisy, handlarzy na których zarabia grubą kasę i pieprzył moją wgniotkę za 100 zł. Spoko, ma niby prawo, ale w takim przypadku musi się liczyć, że wkońcu ktoś go podsumuje na forum. Np, ja Ale było nas więcej, którzy próbowali się do niego umówić, z tego co wiem, nikomu się nie udało. Był już taki temat o wgniotkach (chyba nawet ja go założyłem).Ktoś w nim, podzielał moją opinię o tym gościu. Mówię, ja oceniłem jego podejście, olewatorskie, a jak robi tego nie wiem.
  9. Czyli kolejny lakiernik, który z relacji świadków zapowiadał się na dobrego artyste został tylko zwykłym lakiernikiem.
  10. Będzie sie nawet fajnie zgrywać, tak jak kamil89 pisze. Ja w swojej karierze sciemniacza lamp nie trafilem jeszcze porzadnej folii tzn sa dobre niektore, ale na 1 sezon, pozniej odchodza, odklejaja sie, trzeba poprwiac
  11. W pełni sprawny? bo tam kiedyś pamiętam w temacie pisałeś że Ci wylał którys z przodu?
  12. Wujek ma taką siedem i jak przez pierwszy rok bronilem rękami i nogami awaryjnosć elektroniki tak teraz, a ma ją około 2 lata, pada wszystko po kolei. Poza tym wątpliwa jest uroda tych modeli. A lampy z przodu są jakoś pomodzone?
  13. To jest zarąbisty temat z tą tablicą, mam już tak w trzecim aucie, sprawdzane w niemczech przy 220 km/h trzyma się. Jeszcze tylko nie miałem sytuacji kiedy jadę bez, łapią mnie niebiescy i ja montuje przy nich tablice Ale generalnie u mnie zależy jak mi się dane dnia śpieszy, jak mam luźno i bujam się po mieście za niczym to latam bez tablicy, a jak mam dużo spraw, to grzecznie jak każdy porządny obywatel I to jest chyba najlepszy patent na gładki zderzak, który dodaje uroku zwłaszcza temu e90