Haman

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Haman

  • Tytuł
    Nowy
  1. [ M30 B30 ] Brak iskry na cewce.

    @grzesiek2304 było to robione i nic. Plus szedł z plusa na silniku a potem z aku i zero efektu. Tak jak pisałem na cewce jest ok 11 - 12 V mówiąc że był facet z komputerem to nie chodzi mi o laptopa tylko o taki profesjonalny komp. ( Auto Wesoła ) Poraz kolejny słyszę takie coś : Możliwe ?
  2. Witam. Posiadam E32 i byłem z niej bardzo zadowolony mimo przygód z nią do piątku 26.04.2013r Opiszę wszystko co i jak. Rano paliła idealnie. Wróciłem do domu poszedłem i wróciłem po godzinie tylko kręci. Znajomy pociągnoł mnie na linkę i odpaliła fajnie zadowolony byłem pojechałem na spacer. Wracam do samochodu po ok dwóch godzinach kręce i nic tylko słychać jak kręci. Ktoś powiedział że pływak mi się walnoł i paliwo skończyło no to zaciągneli mnie na stacje wlałem paliło i chce różyć lipa dalej nic nowego. Na przewody i nic na pych też nic nie idzie. Wieczorem przyjechał znajomy i na linke. A ja wiem po jakiś 10 - 20 metrach spróbowałem odpalić ooo udało się no to zjechaliśmy rozpieliśmy linkę i wróciliśmy oczywiście ja się jeszcze pokręciłem nie wyłanczając samochodu. Na benzynie przejechałem ok 15 KM a na lpg ok 5. Wróciłem na parking wyłączyłem i odpalam działa za pierwszym fajnie zadowolony i szczęśliwy. Do domu przebrać zjeść i chciałem pojechać, no ale okazało się po godzinie że nie odpala już. Oczywiście telefony i dowiaduje się co może być. W sobotę ( 27.04.2013 r ) Wymieninone zostały : - czujnik położenia wału ( na używany ale sprawny ) - i dalej do samo kręci ale nic więcej - świece, przewody, kopułka - nic nowego nie było Niedziela ( 28.04.2013r ) - Sprawdzałem czy płynie prąd na cewce i czy dochodzi do pompy paliwowej jest. Na cewce ok 11 - 12 V na pompie podczas kręcenia 11-12V Poniedziałek ( 29.04.2013r ) - Wymieniona cewka - sprawdzenie czy jest iskra i nadal brak przełożyłem na stary czujnik wału ale dalej to samo. Wtorek ( 30.04.2013r) - Podłączona pod komputer i zero błędów - Sprawdzenie " zębów " na kole do którego jest czujnik położenia wału. Wszystkie są i nie wyglądają na uszkodzone. Co jest nie tak ? Czy czujniki położenia wału są walnięte i nie dają impulsu na cewkę która nie daje iskry ? Szczerze już nie wiem co robić, liczyłem że komputer coś mądrego powie ale oprócz odchudzenia portfela nic więcej nie powiedział. Słyszałem że coś nie tak z rozrusznikiem może nie być prawda ? Najbardziej dziwi mnie to że na linkę odpala a tak nic. Kręci ale nie może odpalić.
  3. Witam :)

    Witam wszystki formułowiczy Posiadam E32 730i lpg ( stag ) 94r. Powiem szczerze przywiało mnie na te forum bo może znajdzie się tutaj mądra głowa która mi pomoże ale o problemie w innym dziale... Jestem z Warszawy. Pozdrawiam
  4. Wymiana pompy paliwa e32 m30b35

    Witam. mam podobny problem tzn. Przyjechałem wyłączyłem i po jakimś czasie chciałem pojechać i nic kręci ale nic więcej. Z linki ruszył i jeździł po chwili włączyła się sekwencja poczym jak dojechałem wyłączyłem i lipa. Bo kręci ale nic więcej. Powiedziano że pływak mnie oszukał i paliwo się skończyło zholowali mnie na stacje benzynową wlałem 10 litrów poczym wzkasuje w samochodzie na ok 20l ( stoi na równym ) i nie chciał odpalić z stacji. Przyjechał znajomy pociągnoł mnie jakieś mniej więcej 100 metrów, zakręciłem odpaliła zrobiłem ok 10 km na benzynie ( wyłączyłem lpg ) przyjechałem wyłączyłem i włączyłem działa no to fajnie po całym dniu postanowiłem pójść do domu coś zjeść wracam do samochodu i nie odpala. Czy to może być wina pompy ? Na przewodach do cewki jest ok 10V a powino być chyba 12V ? ( może źle spojrzałem )