Popi_90

Użytkownicy
  • Zawartość

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Popi_90 w Rankingu w dniu 14 Sierpień 2013

Popi_90 posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

90 Excellent

O Popi_90

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 09.01.1990

Informacje:

  • Mój samochód
    E46 '99 2.8
  • Skąd
    OK / Wro
  1. Może ktoś się spotkał z taką sytuacją. W czasie jazdy, INPA pokazuje "VVT eccentric actual value" na 172. Wartość ta nie zmienia się w czasie jazdy. Uczenie pozycji (wykonane DISem) kończy się pomyślnie, błędów żadnych nie ma. Testy VVT w INPA też się wykonują, słychać jak silniczek pracuje i ustawia się w różnych pozycjach (co widać po tej wspomnianej wartości "VVT eccentric actual value"). Ale w czasie jazdy jakby nic się nie działo... Błędów właściwie żadnych nie ma, czasem wskakuje błąd dla "Vanos solenoid out".
  2. Czołem! Takie pytanko - u kumpla w aucie (E90 n52 325i) jest ukręcona jedna szpilka przy pokrywie zaworów. Nieszczęśliwie ta najbliżej grodzi, od strony wydechu. Czy ktoś już miał do czynienia z podobnym przypadkiem i może wie, gdzie można takie rzeczy ogarnąć i w jakich $$$? Pozdro
  3. Popi_90

    BMW e46 318i n42 143km - Uszczelniacze

    W n42 jeszcze warto sprawdzić uszczelki podstawy filtra oleju (są 2 sztuki) i o-ringi elektrozaworów vanosów (2 x 2 sztuki). Może tam też trochę uciekać. Ale to raczej uszczelniacze zaworowe są głównym sprawcą btw. była ściągana głowica w czasie wymiany?
  4. Popi_90

    328i wąż Vanosa

    Masz na myśli wąż między nastawnikiem Vanosów i podstawą filtra oleju? U mnie się dosyć pocił i wymieniłem go na używkę (50 zł). Jak chcesz nowy to na ul. Krzemienieckiej jest zakład zajmujący się przewodami hydraulicznymi. Ostatnio zakuwałem u nich wąż od wspomagania. Myślę, że koszt zakucia tego krótkiego wyniósłby jakieś 100 zł
  5. Hejka, jak w temacie, mam do sprzedania: nowe łożyska tylne do E46 firmy FAG (pasują do wszystkich wersji poza 3.0), cena 130 zł (brakuje nakrętek - gdzieś się zapodziały w trakcie wożenia z innymi częściami): odbojniki tylnego zderzaka, cena 20 zł za sztukę: Do odebrania we Wro, możliwa wysyłka. Kontakt przez PW lub 661670181
  6. Te przepustnice są mechaniczno-elektroniczne, poza linką jest jeszcze elektornika (jest obudowana tym plastikiem, zaraz obok wtyczki).
  7. Popi_90

    świece 1-elektrodowe vs. 4-elektrodowe

    Wydaje mi się, że świece spokojnie dadzą radę przez około 40 - 50 tys. km bez wymiany. Ja bym nie wymieniał U siebie mam irydowe Denso IK20 i bardzo sobie je chwalę (a mam LPG) - zrobiłem na nich jakieś 15 - 20 tysi.
  8. Popi_90

    328 Ci dziwne dźwięki z tyłu... może pomożecie ?

    U mnie najpierw były takie pyknięcia jakby plastik pękał/strzelał. Później było jakby skrzypienie. Właściwie też tylko przy ruszaniu. Przy wymianie opon się przyjrzałem i potwierdziły się moje przypuszczenia - wyrwane mocowanie tylnego zawieszenia W prowadzeniu jakiejś strasznej różnicy właściwie nie było. Jak znajdę chwilę (i znajdę moją galerię :bag:) to wrzucę zdjęcie jak wyglądało przed i po naprawie. Poleciłbym Ci, tak dla świętego spokoju dokładnie obejrzeć mocowanie tylnego wózka - tym bardziej, że masz 2.8, a to ich bolączka.
  9. Na Krakowskiej jest myjnia z pianownicą (po prawej stronie jak się zjedzie ze ślimaka od strony Armii Krajowej), całkiem sensownie się domywa auto. Widziałem też, że ludzie tam z gąbką śmigają (tylko te spojrzenia pozostałych osób w kolejce... ). Ja tam czasem bywam i polecam
  10. Popi_90

    E46 wymiana dyfra

    Na 100% nie trzeba ruszać wydechu, żeby wymienić sam dyfer Drążek stabilizatora jeszcze trzeba "poluzować". Są na forum polecani specjaliści (Leo, Czakss) - zadzwoń i się dogadaj
  11. Popi_90

    E46 wymiana dyfra

    Odkręcasz półosie, wał i 3 śruby mocujące dyfer do wózka (3 tuleje) i jest Twój nie zajmuje to bardzo dużo czasu
  12. Popi_90

    Temat Zbiorowy Bimmera92

    Felgi masz proste? Dobrze wyważone? Zbieżność porządnie ustawioną? Końcówki drążków, sworznie, wahacze w dobrym stanie? Mogą być tarcze krzywe, klocki wadliwe, źle pracujące zaciski. Piasty kół w jakim są stanie? Sam widzisz ile jest możliwości tych drgań przy hamowanie... Wymiana tego wszystkiego to grube $$$ więc wątpię, że chcesz się w to pchać... Moim zdaniem, jeżeli Cię nie ściąga na zasadzie - dajesz po hamulcach i auto nagle zawraca - to nie zwracaj na to takiej uwagi... Dodatkowo dochodzą nasze drogi - hamujesz na jakiejś koleinie i auto też się inaczej zachowa... Naprawdę, zawieszenie to skomplikowana sprawa...
  13. Popi_90

    Wymiana wspornika Touring 02r

    To jest łącznik stabilizatora Nie, nie będziesz musiał ustawiać zbieżności Zaleca się wymianę parami.
  14. Next one Później jeszcze załatwię kolejnego
  15. Popi_90

    poduszki-tuleje gumowe wózka

    Ogólnie wprasowanie nie stanowi problemu - wystarczy pilnować, żeby dobrze weszła na początku i później pójdzie samo bierzesz szpilę, najlepiej >= 12mm, kilka różnych podkładek i skręcasz. Ja tak wymieniłem (i jutro będę wymieniał jeszcze raz) tuleję nr 9, a to spory bydlak. Problem jest z wybiciem starej tulei - zapieczona i zardzewiała. W domowych warunkach zostaje wiertarka i rozwalić starą tuleję i wybić dłutem metalową obudowę a się rozpisałem... :bag: