• Ogłoszenia

    • Krzysiek

      Aukcje WOŚP 25 Finał 2017 rok od Admina   12.01.2017

      Jak co roku postanowiłem wspomóc WOŚP wystawiając parę drobiazgów: http://aukcje.wosp.org.pl/listing?sellerId=289983   Szczególnie polecam kubki: Czarny: http://aukcje.wosp.org.pl/kubek-bmw-m-power-czarny-porcelana-i4098583   oraz Granatowy: http://aukcje.wosp.org.pl/designerski-kubek-bmw-bialo-granatowy-i4098595   Zapraszam do licytacji.

quad4

Members
  • Zawartość

    150
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

181 Excellent

O quad4

  • Ranga
    Advanced Member
  • Urodziny
  1. Tzn że to nie ma sensu ?
  2. Trafił się m62b44 bez vanosow co jest potrzebne do przełożenia ? Mówicie że to krok w tył? W sumie vanosy by odeszły a z tego co patrzę na papierze to moment w silnikach z TU uzyskiwany jest jakieś 400 obrotów szybciej. Poza tym wydaje mi się że później E39 z 4.4 bez vanosow będzie można łatwo w miarę sprzedać. Ok proszę o info co potrzebne do przełożenia, komp ews?
  3. spoko, szukam słupka 3.5 lub jak sie trafi w dobrej cenie to 4.4 ps co jest potrzebne do włożenia 4.4 z vanosami i bez vanosów? z vanosami komp sterownik a bez pewnie dużo więcej ?;
  4. Jak w tytule. kontakt : 730423699
  5. Czekaj czekaj ja widzę słupki b35 za 1300 na allegro a za b44 minimum 5tys serio ?
  6. Tak mi się wydaje że kupno slupka i złożenie rozrządu będzie najtańsza i najbardziej korzystną opcja. Ktoś ma taki silnik? Aha nie ujrywam,że jakbym jeszcze znalazł 4.4 to bym się chyba rzucał na niego ... Skoro u mnie w BMW hamulce i wszystkie inne graty są do tego przystosowane. Nawet osprzęt tak? Skrzynia? Ta sama może być ?;)
  7. Sprawa ma się tak ....... Pierwszy tłok oberwał... Do tego złamany ślizg i pęknięty mały napinacz Gdybym tylko miał siano to bym się nie zastanawiał i sprowadzał anglika 4.4 na swap... (ale to trzeba jeszcze wyremontować przed wsadzeniem ...;o;o:) A tak to chyba będę to naprawiał i do tego ogarniemy ten rozrząd. Czy ktoś na oko może rzucić kwotę ile mogą kosztować podzespoły do reanimacji fałki ?
  8. Sprawdzenie sprawdzeniem ale w jaki sposób zrobić to skutecznie ? Mam nadzieje, że mój mechanik będzie o tym wiedział .... Teraz to i tak już mogę gdybać co do winy... Dobrze wiedzieć, że mam gdzie szukać w razie co. Mimo wszystko szczerze liczę, że uda sie ogarnąć moją głowice przy okazji najważniejsze rzeczy i auto szybko będzie znowu jeździć...
  9. Tak sciagal kolektor po to by wymienic odme
  10. Dzięki za info. Stało się to przy odpalaniu więc myslisz, ze moze być aż tak źle ze ten zawór ruszył tloki ? Nawet jesli to mojej głowicy sie juz nie uratuje ?
  11. Dziękuje za polecenie drogi użytkowniku "Niedzwiedz" Kolego zamiana Twoich obecnych lamp na halogenowe to krok wstecz totalnie bez sensu... Wystarczy, że dostarczysz do mnie lampy, ja całkowicie wywalam starą soczewkę, która jak już pewnie zdążyłeś się przekonać i montuje MINI D2S lub HELLA EVOX-R są to dwie najlepsze soczewki jakie są dostępne na rynku. Zapraszam na moją strone facebookową :Proretrofit zachęcam do poczytania komentarzy ludzi, którzy już taki zabieg przeszli. ps. Ostatnio miałem lampy które były robione rok temu w BMW factory light i wiecie co ? Zamontowali mu używaną soczewke ... śmiech na sali... Mimo, że nie wiele osób robi takie modyfikacje to jak to w Polsce bywa ludzie kombinują, więc drodzy forumowicze jak już oddajecie swoje lampy do modyfikacji zainteresujcie się co jest dokładnie robione .... Pozdrawiam. Aha koszt montazu MINI D2S to 600 zł. Dostarczasz lampy do mnie i odbierasz z nowa soczewką, do tego obowiązkowo nowe żarniki i macie najlepsze światła na drodze !!!
  12. Witam, ostatnio oddałem do znajomego który robi tylko bemki swoja e39 535i m62b35tub na wymiane odmy, uszczelek pokrywy zaworów oraz uszczelek kolektora. Mechanik zadzownił do mnie, że nie chce odpalić po złożeniu wszystkiego do kupy, mineło pół dnia i zadzwonił do mnie z informacją, że zawór wydechowy sie ułamał i rozwalił głowicę ..... Nadmienie iż miesiąc temu auto nie odpaliło za pierwszym razem, kreciła kreciła, wyłączyłem rozrusznik i za drugim odpaliła ale tak jak by to powiedzieć ledwo, ledwo. Mimo to auto po tym incydencie chodziło już ok i nie dawało jakich kolwiek objaw zużycia czy nie domagania. Druga taka sytuacja powtórzyła się w poniedziałek (12.12.16) I auto jeździło cały tydzień dopóki jej nie oddałem w srodę do niego. Pytanie czy to ma powiązanie? Czy to możliwe, że los tak chciał ze sie rozsypało czy może poprzez nie odpowiednią wymiane odmy mechanik przyczynił się do tego? Druga kwestia jest taka, dzisiaj ma on sprawdzić w jakim stanie są podzespoły t.j tłoki itp... Powiedział mi, że jeżeli ten zawór nic nie uszkodził to trzeba wyremontować głowicę i będzie ok. Trzecia kwestia to syf w miejscu na świece cylindra numer 1 ... masakra. Świece w prawej głowicy były totalnie wyjarane prawdopodobnie przez skład bogatej mieszanki. Wcześniej na inpie kontrolowaliśmy wszystkie paramtery itp i wszystko było ok, auto nie kopciło, nie dawało kompletnie żadnych objawów chodziło wręcz idealnie. Załączam zdjęcia. Ps. łańcuch ma troche luzu, czy w przypadku remontu głowicy warto tym się zając? Jaki jest dopuszczalny luz tego łańcucha? Czy on powinien być sztywny ? adult image sharing
  13. Daj znac jak sie uporasz z biciem // ahh te\ bmw
  14. Wrzuciłem już ten termostat. To była pierwsza rzecz, która zrobiłem po zakupie ; )
  15. Panowie, padł mi alternator pierwsze co przyszło na myśl .."kur... przeciez mowili zeby nie kupowac tego auta ze wzgledu na vanosy i wlasnie alternator chlodzony ciecza" Mysle koniec, kaplica. Ustawilem sie ze znajomym mechanikiem na wyjecie alternatora bo nawet nie myslalem zeby samemu to robic ale termin z poniedzialku przesunal sie na piatek ... Wiec postanowilem sam to zrobic. Wrzuce pogladowe zdjecia co trzeba odkrecic i zrobic, moze komus sie przyda. -Regeneracja alternatora z roczną gwarancja- 360 zł (bez regulatora napiecia) -Uszczelka alternatora tylko ASO 60 zł -Pasek akurat miałem dobry ale całe szczęscie ze zwrocilem uwage na drugi pasek ten od klimy bo byl juz bardzo slaby wiec 24 zł kosztował mnie pasek GEITZ-a -Do tego rurka od wspomagajacej pompy powietrza byla rozerwana wiec tez do wymiany. Nowa 130 zł ASO ale ja kupiłem uzywke ze wzgledu na to, ze nie spelnia ona jakiegos tam niewiadomo jakiego zadania. -Do tego 12.5 litra płynu chlodniczego i na koniec odpowietrzenie ukladu. 70 zł Mozliwosc uslyszena wlasnej V8 po tygodniu stania BEZCENNA !! Radocha z tego ze zrobilo to sie samemu rowniez BEZCENNA !! : ) Oto nasz cel do wyjecia image share Zrzucamy pokrywe, wyjmujemy filtr powietrza oraz przeplywomierz wyglada to tak; upload image online nastepnie pozbywamy sie plynu chlodniczego przy okazji na zdjeciu rurka od pompy powietrza. free upload pictures Teraz czas na odkrecenie viskozy i zdjecie obudowy chlodnicy. Nastepnie odkrecamy napinacz i zdejmujemy pasek, rolke z napinaczem trzeba odkrecic bo inaczej alternator nie wyjdzie. I WSIO; alternator na wierzchu wystarczy go odkrecic i wyjac. PAMIETAJCIE ZEBY ODLACZYC AKUMLATOR !!!!! image url upload A tak wygladal moj stary pasek; upload imagem Ogolnie robota na spokojnie do zrobienia. Jezeli robisz to dokladnie nic nie zepsujesz przed balem sie ale teraz zrobilbym to jeszcze raz z zamknietymi oczami. No i taka niespodzianka mnie spotkala auto zaledwie dwa lata w kraju a juz jakis wiesio dorwal sie do BMW, mianowicie sruba od napinacza byla wklejona na klej do gwintow .... ;/ free image upload