quad4

Members
  • Zawartość

    163
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

182 Excellent

O quad4

  • Ranga
    Advanced Member
  1. Cały silnik na części, Alternator 800 Rozrusznik 100 Sprężarka klimy 100 Pokrywy zaworów Głowice Termostat od 740d pasujący do m62 z temp otwarcia 88 Wszystko oprócz bloku, proponować ceny 730423699
  2. Alternator chłodzony cieczą z m62 b35tub Regenerowany przed zimą , gwarancja pisemna od serwisu. Przed zimą padł motor więc prawie nie używany. 800 zł
  3. Wizualnie zeby z tego koła kojarzą mi się dokładnie z takim dźwiękiem, mogę podmienić ze starego silnika? Z tego co mechanior wspominał różniły się one.
  4. Ma to coś wspólnego z błędem ?
  5. Kupiłem komplenty swap z osprzetem, ews,pestka,komp,sterownik z b44 Macie jakiś patent na przeniesienie pestki z kluczka facelift do pre facelift? Łatwiej byłoby zakupić obudowę z facelift, włożyć pestkę i zrobić grot ale szczerze wolałbym zachować oryginalny kluczyk ps. dzieki za zainteresowanie ; )
  6. Bo stałoby jeszcze rok
  7. Panowie proszę o kolejne wskazówki, dziś odebrałem auto załatwiłem czujnik pompy ABS i już na szczęście działa jednak problem jest że skrzynia. Czy skrzynia od m62b35tub będzie pasowała do M62B44TUB ? W sensie mój mechanik twierdzi że najprawdopodobniej inny jest konwerter. Pytam z tego wzgledu, że odrazu po wyjeździe skrzynia wyrzuciła błąd i działa na jednym biegu. Według mechaniora wymiana oleju dobila skrzynie, wcześniej przed swapem działała ok, jedynie przy wrzuceniu D i dodaniu odrazu gwałtownie gazu szarpalo tak samo z R. Nadmienie iż tydzień temu jak byłem się przejechać dzialala jednak było to 5 minut jazdy. Ze skrzyni leci olej. Kupować używkę czy regenerować ta? Sam silnik ładnie chodzi nie mam zastrzeżeń. Szczerze brakuje tylko żeby rozrząd padł lub vanosy ....;->>> PS. Skrzynia zaczęła terkotac dźwięk dokładnie taki jakby wpadło coś do wentylatora kabiny. Dźwięk dobiega prosto z lewarka zmiany biegów , występuje tylko podczas jazdy i wzrasta wraz z prędkością obrotową silnika tak jak pisałem wcześniej z tym, że wcześniej działało.
  8. Panowie, auto poskładane wczoraj byłem sie przejechać ale po kolei. Jeżeli chodzi o skrzynie, dolał ziomek 2 litry i działa ok, wiec sprawa skrzyni załatwiona. Pompa DSC ponoć podmienił czujnik ze swojej e39 i u mnie wszystko działa. (pytanie teraz czy mojego czujnika do swojej nie przekrecił hehe, nie no żartuje troche zaufania) Auto jeździ odpala, chodzi w miare ładnie na razie bez przepływki i filtra powietrza. (kupie przepływkę i cały dolot najlepiej do przepustnicy) Musze załatwić sobie jeszcze jakieś lampy bo nie mam (paradoks ; D) i myślę, że w przyszłym tygodniu wyjadę. Aha jeszcze jedna wazna rzecz.... W kabinie cos hałasuje podobnie do piszczącego/grzechoczącego wentylatora/dmuchawy. Odrazu wyłączyłem climatronic bo pierwsza myśl że to ale nie. Hałas wzrasta wraz z prędkościa obrotową silnika podczas jazdy, na jałowym tego nie ma... Ktoś ma jakaś sugestie? Międzyinnymi dlatego nie zabrałem jeszcze auta bo ma z tym walczyć.
  9. Czy możliwe aby był potrzebny sterownik skrzyni z tego dawcy? Co mogło pójść nie tak ? Druga sprawa dsc ABS? Jakieś sugestie ? Można czegoś nie podłączyć? Coś źle zrobić? Mówi że musiał przerabiać wiązkę silnika
  10. "bo trzeba do wyjecia" .....
  11. Trochę dalem, dziś pierwsze odpalenie fajnie chodzi jednak .... Zabawy dopiero początek. Mechanik mi pisze, że przeplywka uwalone ok, pisze że dsc ABS nie działa (wszystko dzialalo) i spuścił olej ze skrzyni bo trzeba do wyjęcia silnika wlał to co spuścił 5.5 zeszła wlał 5.3) z powrotem i po odpaleniu wyskakuje błąd skrzyni, wcześniej działało ok... Dsc brak komunikacji ze sterownikiem, albo problem sterownik ecu-->sterownik silnika Hymm on mi napisał że składa plastiki i rozliczamy się za SWAP a reszta osobno ... Co o tym myślicie ?? ;-/
  12. Jak dla mnie wykonałeś kilka nie potrzebnych ruchów ale wstrzymam sie od komentowania ; ) Dobra robota, wazne ze sie udalo
  13. Panowie zakupione m62b44tu !; ))
  14. Tzn że to nie ma sensu ?
  15. Trafił się m62b44 bez vanosow co jest potrzebne do przełożenia ? Mówicie że to krok w tył? W sumie vanosy by odeszły a z tego co patrzę na papierze to moment w silnikach z TU uzyskiwany jest jakieś 400 obrotów szybciej. Poza tym wydaje mi się że później E39 z 4.4 bez vanosow będzie można łatwo w miarę sprzedać. Ok proszę o info co potrzebne do przełożenia, komp ews?