quad4

Members
  • Zawartość

    156
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

182 Excellent

O quad4

  • Ranga
    Advanced Member
  • Urodziny
  1. Panowie, auto poskładane wczoraj byłem sie przejechać ale po kolei. Jeżeli chodzi o skrzynie, dolał ziomek 2 litry i działa ok, wiec sprawa skrzyni załatwiona. Pompa DSC ponoć podmienił czujnik ze swojej e39 i u mnie wszystko działa. (pytanie teraz czy mojego czujnika do swojej nie przekrecił hehe, nie no żartuje troche zaufania) Auto jeździ odpala, chodzi w miare ładnie na razie bez przepływki i filtra powietrza. (kupie przepływkę i cały dolot najlepiej do przepustnicy) Musze załatwić sobie jeszcze jakieś lampy bo nie mam (paradoks ; D) i myślę, że w przyszłym tygodniu wyjadę. Aha jeszcze jedna wazna rzecz.... W kabinie cos hałasuje podobnie do piszczącego/grzechoczącego wentylatora/dmuchawy. Odrazu wyłączyłem climatronic bo pierwsza myśl że to ale nie. Hałas wzrasta wraz z prędkościa obrotową silnika podczas jazdy, na jałowym tego nie ma... Ktoś ma jakaś sugestie? Międzyinnymi dlatego nie zabrałem jeszcze auta bo ma z tym walczyć.
  2. Czy możliwe aby był potrzebny sterownik skrzyni z tego dawcy? Co mogło pójść nie tak ? Druga sprawa dsc ABS? Jakieś sugestie ? Można czegoś nie podłączyć? Coś źle zrobić? Mówi że musiał przerabiać wiązkę silnika
  3. "bo trzeba do wyjecia" .....
  4. Trochę dalem, dziś pierwsze odpalenie fajnie chodzi jednak .... Zabawy dopiero początek. Mechanik mi pisze, że przeplywka uwalone ok, pisze że dsc ABS nie działa (wszystko dzialalo) i spuścił olej ze skrzyni bo trzeba do wyjęcia silnika wlał to co spuścił 5.5 zeszła wlał 5.3) z powrotem i po odpaleniu wyskakuje błąd skrzyni, wcześniej działało ok... Dsc brak komunikacji ze sterownikiem, albo problem sterownik ecu-->sterownik silnika Hymm on mi napisał że składa plastiki i rozliczamy się za SWAP a reszta osobno ... Co o tym myślicie ?? ;-/
  5. Jak dla mnie wykonałeś kilka nie potrzebnych ruchów ale wstrzymam sie od komentowania ; ) Dobra robota, wazne ze sie udalo
  6. Panowie zakupione m62b44tu !; ))
  7. Tzn że to nie ma sensu ?
  8. Trafił się m62b44 bez vanosow co jest potrzebne do przełożenia ? Mówicie że to krok w tył? W sumie vanosy by odeszły a z tego co patrzę na papierze to moment w silnikach z TU uzyskiwany jest jakieś 400 obrotów szybciej. Poza tym wydaje mi się że później E39 z 4.4 bez vanosow będzie można łatwo w miarę sprzedać. Ok proszę o info co potrzebne do przełożenia, komp ews?
  9. spoko, szukam słupka 3.5 lub jak sie trafi w dobrej cenie to 4.4 ps co jest potrzebne do włożenia 4.4 z vanosami i bez vanosów? z vanosami komp sterownik a bez pewnie dużo więcej ?;
  10. Jak w tytule. kontakt : 730423699
  11. Czekaj czekaj ja widzę słupki b35 za 1300 na allegro a za b44 minimum 5tys serio ?
  12. Tak mi się wydaje że kupno slupka i złożenie rozrządu będzie najtańsza i najbardziej korzystną opcja. Ktoś ma taki silnik? Aha nie ujrywam,że jakbym jeszcze znalazł 4.4 to bym się chyba rzucał na niego ... Skoro u mnie w BMW hamulce i wszystkie inne graty są do tego przystosowane. Nawet osprzęt tak? Skrzynia? Ta sama może być ?;)
  13. Sprawa ma się tak ....... Pierwszy tłok oberwał... Do tego złamany ślizg i pęknięty mały napinacz Gdybym tylko miał siano to bym się nie zastanawiał i sprowadzał anglika 4.4 na swap... (ale to trzeba jeszcze wyremontować przed wsadzeniem ...;o;o:) A tak to chyba będę to naprawiał i do tego ogarniemy ten rozrząd. Czy ktoś na oko może rzucić kwotę ile mogą kosztować podzespoły do reanimacji fałki ?
  14. Sprawdzenie sprawdzeniem ale w jaki sposób zrobić to skutecznie ? Mam nadzieje, że mój mechanik będzie o tym wiedział .... Teraz to i tak już mogę gdybać co do winy... Dobrze wiedzieć, że mam gdzie szukać w razie co. Mimo wszystko szczerze liczę, że uda sie ogarnąć moją głowice przy okazji najważniejsze rzeczy i auto szybko będzie znowu jeździć...
  15. Tak sciagal kolektor po to by wymienic odme