• Ogłoszenia

    • Krzysiek

      Aukcje WOŚP 25 Finał 2017 rok od Admina   12.01.2017

      Jak co roku postanowiłem wspomóc WOŚP wystawiając parę drobiazgów: http://aukcje.wosp.org.pl/listing?sellerId=289983   Szczególnie polecam kubki: Czarny: http://aukcje.wosp.org.pl/kubek-bmw-m-power-czarny-porcelana-i4098583   oraz Granatowy: http://aukcje.wosp.org.pl/designerski-kubek-bmw-bialo-granatowy-i4098595   Zapraszam do licytacji.

ponury

Members
  • Zawartość

    1100
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Days Won

    6

ponury last won the day on 14 Luty 2016

ponury had the most liked content!

Reputacja

622 Excellent

O ponury

  • Ranga
    Advanced Member
  • Urodziny

Informacje:

  • Mój samochód
    M52B20
  • Skąd
    Brzeg Dolny
  1. Nad nogami kierowcy, w plastikowej obudowie pod kierownicą jest czujnik temperatury (jeśli dobrze pamiętam). Zerknij czy kable się nie przyśniedziały, lub może to czujnik szwankuje. Możliwe też, że elektrozawory szwankują i nie otwierają się na maxa.
  2. oki zapraszam, wysyłam na PW nr tel. jak by co dzwoń.
  3. Od samego patrzenia mi się zimno zrobiło
  4. Sprzedam Dwa fotele, do odszycia, cena za komplet 80zł, odbiór okolice Brzegu Dolnego
  5. Fajnie było pokręcić slalony, za rok też wpadnę
  6. Ja powoli już się zbieram
  7. Coś tam mi się czasem zdarzy lutować więc się wypowiem Zdecydowanie do takiego lutowania lepiej zastosować przewód "linka" z izolacją, albo wykorzystać te stare co już tam są. Wygrzać miejsca połączenia i przyłożyć odrobinkę cyny - poprawić miejsca lutownicze.
  8. www.bmwstore.pl tu możesz po vinie sprawdzić co siedzi w twoim aucie. W is chyba były dwumasy i bez.
  9. witamy
  10. Trochę już się na forum zasiedziałem, a nie było jeszcze okazji pokazać swojego złoma więc korzystając z kiepskiej pogody prezentuję swoją e36. Autko zakupione w 2013 od jakiegoś rycerza ortalionu, całe szczęście nie zdążył zapisać się do gminnych wyścigów na 1/4 hektara oraz mistrzostw driftu pod remizą - ze względu na stan auta. Klasyczny sedan, dwa litry B+G, z wszelkich luksusów i dodatków posiada tempomat i usunięte 320 z klapy. Kupiłem go w sumie bardziej dla odratowania gatunku i dlatego, że e36 to jedyne auto jakim chcę jeździć. Przez cały czas dostarcza mi sporo pracy na weekendy i jest raczej moim hobby niż tylko zwykłym wozidłem. Cztery lata i auto przeszło sporo napraw i modów, można powiedzieć, że ulepiłem z G coś. Bardzo pomocny okazał się tu warsztat do którego miałem dostęp po godzinach i w niedziele oraz fachura Darek z Mojęcic, którego pozdrawiam Na początek jak auto wygląda teraz: Wcześniej wyglądało tak: Były "gównoeyes'y" które szybko poleciały i wpadły ori soczewki plus pomarańczowe kierunki, docelowo reszta migaczów też ma wrócić do klasyka czyli pomarańczy. Co zrobiłem, raczej pytanie czego jeszcze nie dotykałem w tym aucie. Silnik M52B20: szału niema, ale też niema smalcu. Zdjęcie jeszcze na 5W40 teraz latam drugi sezon na 0W40 od Shella. Poza eksploatacją i uszczelkami na razie dobrze się trzyma więc grzebać przy nim nie ma potrzeby. Słynne broki w podstawie filtra oleju uszczelniłem, czujniki VDO, odma, termostat wymienione. Jest plan wsadzić tam M52B25, na razie szkoda mi takiego zdrowego pieca wywalać. Skrzynia: Nowe podpory, nowe tuleje wodzika i uszczelnienia, do tego przegub elastyczny, łożysko wału. Wydech: Końcowy Pamaku zamiennik serii który bardzo mi odpowiada oraz za katalizator wpadł tłumik dedykowany do tego silnika, nie żadna strumienica, tylko zamienny element z opcją tłumiącą. Całość robi ładną "scenę muzyczną", która podkreśla siedzące tam R6. Zawieszenie: Przód Mts plus sprężyny Mts -40, niestety stoi jak koza, na wiosnę wpadnie Eibach Sportline. Tyła zwykła seria bo i tak siedzi nisko od butli z gazem:) Tuleja acentryczna pełna na przednim wahaczu - polecam, lepiej się klei auto do asfaltu. Ma być ze smakiem i w miarę wygodnie. Plus wszystkie sworznie tulejki na nowo. Układ hamulcowy: Moja duma, nowe tarcze klocki TRW, zaciski po renowacji - piaskowane, szkiełkowane, malowane proszkowo, nowe przewody elastyczne i za stal - miedz.Do tego ręczny na ori osłonach. Z przodu osłonki maźnięte niebieskim hameride - na szczęście nie widać tego taka radosna twórczość. Do tego sporo antykorozji aby utrzymać te 22 letnie auto w kupie. Mój ulubiony zestaw to: druciaki, odrdzewiacz, zmywacz do hamulców, Brunox, cynkspray i koniec czarne mazidło. Elektryką też się zajmuję, tu akurat zmiana centralnego zamka i otwieranie z kluczyka Lpg jak było Jak jest dodam na dniach, ale po krótce Lpgtech leży na siemensie Do tego wtryski staga, filtr odstojnikowy blutech, reduktor KME tur silver z zapasem mocy, przed reduktorem dodatkowy filtr certools i jeszcze dodatkowo elektrozawór z filtrem Valtek - czyściej się nie da Krótsze wężyki i na razie instalacja na górze. Nowy kolektor dolotowy czeka na trochę czasu i nowe nawierty. I do tego pewnie wiele innych napraw o których już nie pamiętam. Nawet udało się kilka zlotów w Wołowie zaliczyć. Plany na przyszłość: mocniejszy piec, odmalowanie auta, sportsitzy do środka. A z przyziemnych spraw to łożyska w tylnych kołach, uszczelka szyberdachu, drzewko wunderbaum
  11. Dokładnie, zaczytanie samego błędu to dopiero podstawa, czasem jeden błąd może oznaczać kilka usterek. W inpie możesz oglądać parametry na żywo, temperatury, nastawy i inne wartości i na tej podstawie stwierdzić co się dzieje. Ale jest jedna ważna rzecz, trzeba to wszystko umieć zinterpretować.
  12. Raczej z kanału lub podnośnika, na lewarku sobie daruj. Skrzynię trzeba podeprzeć czymś takim lub podobnym http://allegro.pl/podnosnik-skrzyni-biegow-teleskopowy-500kg-1750mm-i6656962518.html bez tego to skrzynia po odkręceniu cię sponiewiera, no chyba że masz parę jak Pudzian Klucze to wiadomo im więcej tym lepiej, jeśli dobrze pamiętam skrzynia trzyma się na torxach, a od strony wału zwykłe nakrętki sześciokątne. Dobrze jest mieć przyrząd do centrowania sprzęgła np.: http://allegro.pl/przyrzad-do-centrowania-tarczy-sprzegla-jonnesway-i6437015788.html Podczas wymiany sprzęgła fajnie wymienić simeringi, można jeszcze zregenerować wodzik. Instrukcja to wiadomo, odkręcasz wszystko to co przeszkadza czyli skrzynię, wodzik, wał od skrzyni, wysprzęglik, łapy skrzyni i stare sprzęgło
  13. Jak się obraca w lewo i prawo, niestety potrzeba nowej stacyjki i kluczyka. Bembenka raczej nie odzyskasz bo do tego potrzebna jest sprawna wkładka. Podobno są jacyś magicy co dorabiają stacyjki do kluczyków, ale chyba allegro wyjdzie tanie. Hehe miałem to samo kiedyś Piąty bieg-hamulec-i dusisz potwora
  14. Każdy swoje chwali, jednego satysfakcjonuje telefon za 4 stówy, drugiego ten za 4 koła. Ja mam Soniaka Xperia T3, cienki, duży i bateria trzyma ok 3 dni. Gierki śmigają, apki latają i chyba cena aż tak nie powala. Przydała by się tylko ładowarka 2A, bo trochę długo się napełnia.