• Ogłoszenia

    • Krzysiek

      Aukcje WOŚP 25 Finał 2017 rok od Admina   12.01.2017

      Jak co roku postanowiłem wspomóc WOŚP wystawiając parę drobiazgów: http://aukcje.wosp.org.pl/listing?sellerId=289983   Szczególnie polecam kubki: Czarny: http://aukcje.wosp.org.pl/kubek-bmw-m-power-czarny-porcelana-i4098583   oraz Granatowy: http://aukcje.wosp.org.pl/designerski-kubek-bmw-bialo-granatowy-i4098595   Zapraszam do licytacji.

Touras

Members
  • Zawartość

    445
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Days Won

    2

Touras last won the day on 13 Grudzień 2016

Touras had the most liked content!

Reputacja

108 Excellent

O Touras

  • Ranga
    Advanced Member
  • Urodziny 11.03.1982

Informacje:

  • Mój samochód
    BMW e39 540i Touring 6b manual
  • Skąd
    Wrocław

Ostatnio na profilu byli

395 wyświetleń profilu
  1. Spoko. Wszystko idzie w dobrą stronę.
  2. aaa, sorry, co do E60 racja
  3. Jak mruga check i gaśnie to może być za bogata dawka i wypadanie zapłonu na jakimś cylindrze. Sonde sprawdzisz na INPIe. Jak napięcie zmienia się stale w przedziale 0,2 - 0,7V to znaczy, że jest ok. Jak stoi to jest martwa. Przepływke sprawdzisz też w INPIE czy nie wyrzuca blędu. Jeśli nie wyrzuca to jeszcze nie oznacza, że jest w porządku. Sprawdzić ilośc mierzonego powietrza na postoju i najlepiej pod obciążeniem i porównać z prawidłowymi. Najlepiej wymontować i przeczyścić przepływkę (są spraye do tego np. CRC).
  4. Nie bylo 6biegowych skrzyn automatycznych w E39,ani E60 z GM ani ZF
  5. O kurde, tyle to V8 pali, a najmniej po miescie udalo mi sie 13.3 spalic,ale to bardzo spokojna jazda i manual Sprawdz koniecznie na tescie 4 z OBC ile L/h podaje spalanie na wolnych obr. Byc moze jakies lewe powietrze ciagnie i raz ze nie bedzial mial mocy i trzeba wysoko krecic,a dwa ze wiecej paliwa podlewac. Kolejna rzecz sondy i przeplywka. Tez moze znacznie podnosic spalanie jak sa walniete. Jakby kat byl zabity to nie mialby mocy na wyzszych obrotach.
  6. Czy ktos z Was wie czy E39 ma czujnik temperatury sond ? Pewnie ma skoro są grzałki w sondach. Jeśli tak, to czy ECU uwzględnia tą informację o temperaturze i odpowiednio koryguje odczyty sond ustalając korekty krótkoterminowe?? Czemu pytam? Bo zauważyłem parę razy już, że czasem wykres pracy sond wskazuje na to, że dawka jest bogata lub nawet za bogata, a korekty STFT pokazuje na + i to czasem dużo. Byłem przekonany, że coś wariuje po prostu, ale dziś przyszło mi na myśl, że może kiedy są minusowe temperatury i w trakcie jazdy siłą rzeczy sondy się schładzają to wtedy mogą przekłamywać i pokazywać bogatą dawkę przy znacznie wyższym AFR. Być może ECU to uwzględnia i stąd takie niby absurdalne zachowanie
  7. Na zywo wyglada lepiej. Pasuje do czerwonych parowników Dzieki
  8. Najgłośniej to pstrykają wtryskiwacze W środku to na wolnych obrotach nie słychać czy pracuje czy nie Będzie trzeba usunąć tłumik końcowy, bo już za cicho jest. Nie potrzebuje wyciszania
  9. Już wcześniej silnik pracował gładko, równo. Czasem jakieś drobne zatnięcie ( no 2zł by sie przewróciło ) ale wszyscy mi mówili, że nie ma się absolutnie czego czepiać. A teraz po tych ostatnich uszczelnieniach to jest bajka Aksamit
  10. Jak bieżnik poprzeczny to hałasują wszystkie
  11. Dalsza relacja z placu boju Jakoże wtryski mialy byc wymieniane,a przewody mialem super krotkie to postanowilem,ze jak juz i tak trzeba wszystko rozbebeszac zeby sie tam dostac, to wmanewrowalem Dyzia w wymiane kolektora ssacego Ten od Alpiny/M60 bo lezy i czeka juz poltora roku. Uszczelki kolektora,odmy,przepustnicy, wtryskiwaczy benzynowych, wszystkie rok temu wymienialem na nowe, wiec tym razem tylko przekladka. Asystowalem caly dzien przy robocie i bardzo mi sie pedantyczne podejscie Dyzia podoba. Jak postawilismy na stole oba kolektory to widac ze jednak duzo wiekszy jest ten Alpiny. Robi wrazenie Tak mi sie wydawalo,ze cos zostalo ostatnio pominiete i chyba jakas gdzies jeszcze nieszczelnosc jest i pewnie teraz to wyjdzie. No i faktycznie pekniete zlacze rury odmy - zalatwione Kolejna sprawa. Chcialem inaczej poprowadzic przewody gazowe zeby byly rownej dlugosci tez te od rozdzielacza do wtryskiwaczy, bo bylo w caly swiat. Niby tam juz nie ma znaczenia, ale... w praktyce bywa roznie. Wole miec rowne,szczegolnie ze to Vka. Teraz jest zrobione podobnie jak listwa paliwowa PB i jest super (na fotkach widac jak wygladalo wczesniej a jak teraz). Jeszcze sobie zaizolowalem termicznie przewody za reduktorami zeby sie gaz nie wystudzal. Nie wiem czy ktos tak robi, ale dla mnie to jest sensowne. Po pierwszych odpaleniach zmodernizowanej instalacji trzeba bylo WSZYSTKO na nowo ustawiac Ale widac juz plusy tego rozwiazania bo jak wczesniej mialem dosc żmudnie dobierana korekte po temp gazu, to teraz praktycznie mam niemal płaska ! Nie mialem za bardzo czasu zeby tylko strojeniem sie zajac,ale od przekladki zrobilem chyba 800km z czego 500 na gazie, no i jakies tam poprawki w trasje robione,ale juz jest fajnie Nie idealnie,ale fajnie. Usrednione mapy pb i lpg sie juz niezle pokrywaja. Jeszcze napisze cos wiecej potem o samych zmianach na nowym kolektorze. Jeszcze kilka fotek z prac. Dzien wczesniej sobie wszysyko poczyscilem,przytowalem zeby nastepnego dnia bylo sprawniej.
  12. Ja tez dlugo zwlekalem,ale lrzebiles mnie