Touras

Użytkownicy
  • Zawartość

    722
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana Touras w Rankingu w dniu 28 Lipiec

Touras posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

148 Excellent

O Touras

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 11.03.1982

Informacje:

  • Mój samochód
    BMW e39 540i Touring 6b manual
  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

715 wyświetleń profilu
  1. A to o tym mówiłeś Fajnie, zadbane E39. A robota Cleanboya
  2. Współczuje... Mnie niedawno też wyskoczył lis... ale w nocy na A2 Na szczęście miałem tylko 140km/h i pusty drugi pas i go wyminąłem, ale serce w gardle
  3. A cos Ty zrobił ?? Felgi zniknęły czy już na zimówki przełożyłeś ?
  4. Ładny sprzęt i dobrze, że znów trafiło do kogoś kto będzie o niego dbał. Gratulacje
  5. Sorki za późny odzew, troche mnie nie było a potem odgruzowywanie zaległości w robocie. Ja mam wgrany od 4.8 Podobno ten od 4.6 jest nie do dostania, a bardziej by pasował tutaj
  6. Widziałem Cię !!

    A to Ty mi siedziałeś na ogonie jak spokojnie dotaczałem się do czerwonego światła gałganie
  7. A jednak To gratuluje. Kolejny problem rozwikłany
  8. Forum Maxbimmer.pl wersja 3.0 IPS

    Mnie się podoba. Popieram też opcję w czerni. W nocy się lepiej czyta
  9. Taa Te auta maja swoje lata i sa bardzo czesto zaniedbane i najpierw trzeba odrobic zaleglosci poprzednich wlascicieli i potem juz sie spokojnie jezdzi. Nie ma dramatu
  10. @Forest Jakos masz pod gorke z tym autem.... @r4ll Do bledow to fakt sie nie nadaje. Nie kojarze filtrow w INPIE
  11. Dzieki pomocy Kamcia teraz nie tylko licznik,ale i oprogramowanie silnika jest z Alpiny Z poczatku bylo gorzej. Dawka byla duzo za uboga. Do 2 tys to nie bardzo chcial jechac. Adaptacja i korekty powoli sie ustawialy, na szczescie na gazie jestem w stanie caly proces przyspieszyc i recznie korygowac dawki paliwa przy roznych obciazeniach. Akurat 2 dni pozniej mialem trase 1.5tys km, wiec byla mozliwosc ustawic to od nowa. O ile z poczatku mialem mieszane uczucia i zastanawialem sie czy nie wrocic do oryginalu to dzis jestem pewien,ze nie chce juz wracac Mam wrazenie,ze teraz dopiero wykorzystuje kolektor o wiekszej przepustowosci. Generalnie dawka paliwa w calym zakresie musiala pójść do gory,a co ciekawe najbardziej w zakresie do 2000obr ! Po zmianie kolektora z węższymi kanalami na szerszy spadla predkosc gazow w niskich obrotach i w rezultacie sukcesywne obnizanie dawki spowodowalo dopiero przywrocenie mocy. Teraz znow wszystko trzeba bylo podniesc i do calkiem sporo. Wyraznie czuc przyrost mocy i momentu, a przepustnica pracuje bardziej liniowo niz na programie BMW co mnie osobiscie bardziej pasuje. Jeszcze nie do konca optymalnie ustawione jest na WOT i tu jeszcze nie jest lepiej jak na seryjnym programie, ale przy czesciowym otwarciu przepustnicy ewidentnie mocniej rwie do przodu Z minusow: Z poczatku tak jak u Michala f wolne obroty byly podniesione z 580 na 700obr. Po jakims czasie spadly,ale niewiele bo na 650obr. Nie wiem czy wroci to do normy czy tak juz zostanie?