Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów ' biegi' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • vBCms Comments
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments
  • Akcje specjalne
    • Akcje Specjalne
  • Powitania, Prezentacje
    • Powitania
    • Buma Design -> czyli zdjecia naszych Beemek
    • Galeria BMW
  • Galeria BMW
  • Mechanika i Elektryka
    • Seria 1
    • Seria 3
    • Seria 5
    • Seria 6
    • Seria 7
    • Serie X, Z i Inne
    • Dyskusje ogólne
  • Dyskusje o BMW
    • Diagnostyka komputerowa
    • Paliwa alternatywne
    • Blacharstwo i lakiernictwo
    • Car Audio & Navi
    • Motocykle BMW
    • BUMA SERWIS czyli SAM NAPRAWIAM BMW
  • Tuning
    • Tuning Mechaniczny
    • Tuning wizualny
  • Giełda BMW - Ogłoszenia
    • ! ! ! UWAGA - SKRADZIONO BMW ! ! !
    • NAJLEPSZA OFERTA - NOWE CZĘŚCI DO BMW
    • Wybrane oferty na oryginalne gadżety i akcesoria BMW - Sklep Super-BMW
    • Rabaty i Zniżki
    • Kup / Sprzedaj samochód BMW
    • Kup/Sprzedaj Części
    • Inne Ogłoszenia
    • Obejrzyj mi auto
    • SCHWARZe LISTe
    • SHINING CAR
    • Sklep Silesia Parts
  • Off Topic
    • O wszystkim czyli o niczym
    • Humor
    • Komentarze/Sugestie
    • BMW miesiąca - konkurs
    • Lets talk BMW
    • Strefa Gracza
    • Polityka
    • Nasze domowe nieBMW
  • Maxbimmer - Klub BMW Wrocław
    • Regulamin BMW Klub Wrocław
    • Spoty / Zloty BMW Klub Wrocław
    • Spoty Inne
    • Gadżety Forumowe
    • Forum Klubowe
    • Maxbimmerki
    • Forum przyjaciół Maxbimmera
    • Zaprzyjaźnione Kluby
  • Spotkania i Zloty
  • Wysypisko
    • Archiwum
    • Mechanika i Elektryka (Archiwum, tylko do odczytu)
    • Śmietnik

Znajdź wyniki...

Znajdź wyniki które...


Data utworzenia

  • Rozpoczęcie

    Zakończenie


Ostatnia aktualizacja

  • Rozpoczęcie

    Zakończenie


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Rozpoczęcie

    Zakończenie


Grupa podstawowa


Mój samochód


Skąd

Znaleziono 55 wyników

  1. Witam wszystkich, tak jak w temacie, mam problem z automatem w mojej E32 735i z 91r. Mianowicie chodzi o to, że skrzynia przeciąga biegi, ba, dzisiaj już do tego stopnia, że zmienia bieg z "1" na ""2" w trybie E, ale już na "3" nie chce. Rano, na zimnym silniku było ok. Co dziwne, to jak zablokowałem skrzynie w trybie "M", to jezdzi na każdym biegu tj. 1,2 i 3. Poniżej daje linki do filmików : YouTube Może ktoś z Was będzie miał jakieś sugestie, od czego zacząć. Z góry dzięki za wszystkie porady i odpowiedzi!
  2. Paweł_530

    Problem ze skrzynią biegów

    Ostatnio podczas spokojnego toczenia się zauważyłem, że czwarty bieg zeskakuje na luz. Tak jakby nie był do końca wbity. Ale zdarzyło się to już kilkakrotnie, w ogóle jest możliwość zrzucenia biegu bez sprzęgła bez najmniejszego oporu czy zgrzytu (ale nie zawsze). Dodam, że biegi 2 i 4 wchodzą trochę inaczej niż 1 i 3 (tak jakby płycej) a do tego przy wrzucaniu 1 podczas postoju słuchać lekkie drgnięcie (co zauważyłem również w innych BMW). Czy oznacza to koniec sprzęgła? Czy może coś mniej poważnego np. poduszki skrzyni, wału?? Przy okazji możemy rozważyć ten stuk przy wrzucaniu 1, podejrzewam że temat może być znany
  3. Mam 320i cpe na dyfrze 3.45 szpera 100%, niestety koło zębate się rozwaliło o talerz i jestem zmuszony do wymiany dyfra. Jaki dyfer kupić aby mieć krótsze, a jaki żeby mieć dłuższe biegi ? Słyszałem, że do driftu biorą od diesla, co to daje i czy to pasuje na półosie i wgl ? Bo wiem, że półosie od 2.5 różnią się od półosi od 2.0. Dyferencjał który będę kupował będzie przed założeniem zespawany.
  4. Dawid Bawara

    Foto E90

    [ATTACH=CONFIG]27211[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]27212[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]27213[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]27214[/ATTACH]
  5. Sprzedam manualną skrzynię 6-cio biegową do v8. Wyjęta z m60b40. Posiada nadlew w którym można wywiercić otwór na czujnik położenia wału i po tym zabiegu będzie pasować do każdego m62 oraz s62. Wyjęta z bardzo zadbanego e38 740i sprowadzonego z Niemiec. Biegi wchodzą ekstra. Przebieg oryginalny 173 tys km. Naprawdę zdrowy egzemplarz. Po wyjęciu z auta skrzynia nie używana, nie montowana w żadnych driftowozach itp. Cena 2500zł 726 612 689 20130916_165621.jpg | | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl
  6. Hej, słuchajcie mam problem z moim e36 m43 ;/ Dziś wieczorem po całonocnym postoju samochodu chciałem ruszyć jak zwykle i momencie wbicia 1 biegu i ujechania ok. 2m usłyszałem głośne stuknięcie prawdopodobnie z tyłu, po czym auto stanęło, pomimo pracującego silnika. Biegi wchodzą normalnie, od 1 do 5 + wsteczny i jedyne co słyszę to obracanie się i chrobotanie na wysokości tylnej osi, a auto stoi w miejscu. Od jakiegoś miesiąca podczas wbijania biegu i puszczania sprzęgła dało się słyszeć stuknięcie z tyłu, podobne do blokujących się hamulców, jednak szybko wykluczyłem ten powód. Co to może być? Ktoś mi wspomniał, że mogą mieć z tym związek krzyżaki tylnej osi. W necie doszukałem się też informacji o tym, że mogły strzelić jakieś śruby w okolicach mostu. Poradzicie coś? Mam nadzieję, że nie pójdę z torbami przez tą usterkę ;/
  7. Przy spokojnej emeryckiej jeździe nic dziwnego się nie dzieje,rozsprzęglanie się odbywa,pedał ma normalny skok. Ale jak robię czasem szybką akcję żeby odmulić i siebie i maszynę to po 1->6000,2->6000,3->6000 pedał sprzęgła zmniejsza swój skok (tak jakby go coś wciągało) o jakieś 2/3cm w kierunku podłogi. Mimo to biegi normalnie się zmienia. Tylko ten dziwny efekt (szybka akcja a pod lewą stopą nie ma pedału tylko trochę niżej) Nie robiłem jeszcze testu z ciągłą szybką jazdą. Pedał wraca potem do swojej pierwotnej pozycji. Najgorsze jest to,że nie dzieje się to za każdym razem butowania M50tki. Płyn jest Poziom płynu OK. Co obstawiacie? Wysprzęglik?Pompa sprzęgła? Zaopatrzyłem się przezornie w zestawy naprawcze zarówno dla wysprzęglika jak i dla pompy sprzęgła. Tarcza się nie ślizga ciągnie pięknie. Czy mieliście podobne doświadczenia.
  8. BartE46

    Sprzeglo

    Witam!!! Niestety mam problem z moja bunia e46 320d 150km 2003r Wczoraj po pracy wsiadam do autka i tu niemila niespodzianka a mianowicie wcisnalem sprzeglo i tak juz zostalo a dokladnie to pedal jest jakby luzny,na wylaczonym silniku biegi wchodza ale na wlaczonym nie ma takiej mozliwosci. Sprawdzalem plyn hamulcowy w zbiorniczku i jest ok.Czy to moze byc wina wysprzeglika czy to juz koniec czego innego???<zalamka>
  9. Jakub_bobi

    Problemy E32

    Witam niedawno zakupilem e32, 3.0 gaz automat, ogolnie na chwile obecna szukam przeplywki bo auto chodzi na gazie tylko, ma zalozonego BLOSA poniewaz gaz strzelil i rozwalilo przeplywke, chce ja jak najszybciej wymienic zeby auto pochodzilo na PB Odnosnie automatu, mam taka dziwna sytuacje, rano gdy wyjezdzam autem do pracy skrzynia przelacza biegi do 2 biegu potem musze przejechac jakis kawalek na 2 biegu tak 2 tys/ob i dopiero wlaczy 3 i w gore i potem jest wszystko ok, nawet jak koncze prace np po 10h wsiadam i wlacza biegi ok nie tak jak rano. A gy wcisne rano na tym 2 biegu ostro to dojdzie do ilus obrotow i nie wlaczy 3 tylko wlaczy sie luz a na zegarach i tak pokazuje Drive. Az sie boje co bedzie zima, na 2 do pracy bede jezdzil? Skrzynia troche szarpie najczesciej na niskich obrotach jak zmienia biegi to czuc szarpniecie jak przy rozpedzaniu i wyzszych obrotach to nie czuc. pytanie_bmw :bmwsexemofg3:
  10. Siemka Przymierzam się do wymiany sprzęgła bo od pewnego czasu mi się już ślizga. Sprawa dotyczy również skrzyni biegów ponieważ podczas szybkiej zmiany biegów (bieg trzeci) najczęściej wydawał charakterystyczne charknięcie i nie wiem czy jest to spowodowane wyeksploatowaniem się już skrzyni czy jakiś wpływ ma na to sprzęgło. Aktualnie nie mam problemów ze skrzynią. Myślę że jest to spowodowane zjechanym sprzęgłem i dlatego zastanawiam się czy wymieniać od razu skrzynie na inną , a jeżeli tak to na jaką czy szukać modelu pod mój silnik czy może jakiś z R6 . Mój silnik to M44B19. Pozdro będę wdzięczny za wszelkie rady .
  11. WITAM NA SPRZEDAZ POSIADAM BMW E-39 530D Z SILNIKIEM M-57,ROK ROK PRODUKCJI 1998 AUTOMAT,AUTKO STOI NA 17 CALOWYCH FELGACH RONDELL 0021,ORAZ NA OSTATNIM ZDJECIU FELGI ZIMOWE 16 CALI BORBET,AUTOMACIK LADNIE PRZEZUCA BIEGI NIE MA Z NIM PROBLEMU,NORMALNE SLADY UZYTKOWANIA, OSTATNIO WYMIENIONE CZESCI 2xKONCOWKI DROZKA 2xLACZNIKI STABILIZAROROW 2xTULEJE STABILIZATORA, CENA JAK MNIE INTERESUJE TO 15500 DO NEGOCIACJI NA MIEJSCU PO OBEJRZENIU,SPRZEDAJE Z POWODU WYJAZDU NA DLUZEJ NA WSZYSTKIE PYTANIA ODPOWIEM POD NR TEL 884 355 718
  12. Chacko e30

    dziwny brak mocy

    dzisiaj (po ok 6m-nej przerwie) przejechałem się e36 którą oddałem swojej kobiecie i jestem niemiło zaskoczony ponieważ auto jeździ jak uno 1.1. mimo że jest to zwykłe m40b18 naprawde dawało rade,ma zamontowany krótki dyfer (prędkość max była 175km/h ale na starcie zostawiła niejedną m50) silnik chodzi równo,wkręca się odcinki,sprzęgło sprawne filtry nowe! możliwe że moja kobieta tak ją zamuliła??
  13. Mam pytanie, mianowicie mój automat dziwnie zmienia biegi, nie wiem jak to dokładnie opisać, takie delikatnie szarpanie, między 3 a 4 biegiem jest najbardziej odczuwalne, przy bucie w podłogę potrafi włączyć DSC. Kupiłem olej do skrzyni, szykuję się na wymianę. Ktoś jest w stanie podpowiedzieć jaki filterek muszę kupić do tego silnika i jak wymienić sobie ten olej? No i adaptacja skrzyni, ponoć istnieje coś takiego, jak to zrobić? No i ewentualnie kto w naszych okolicach jest w stanie mi zerknąć do skrzyni? Ktoś ogarnięty najlepiej.
  14. panowie co to moze byc luz na lewarku na 4 biegu najbardziej jak jade sobie lata;p i te biegi tez tak chodza nie najlepiej:) e46 2.0D 150km
  15. Witam Normalnie zmienia sie biegi ale czasem ta dwójka po prostu nie wchodzi ale zdarza to sie rzadko . Odgłos pracującej dwójki nie jest tak straszny ale jest słyszalny za kazdym razem jak używam tego biegu. Oraz brak płynności podczas zmiany biegów tak jak by dwójka byla zamulona tak jak by bardziej hamował wymusza dodanie gazu! Czy ktoś cos może wie co można zrobić z tym w domowych warunkach? Dzięki z góry!
  16. Witam jest to moja pierwsza seria 5 i pierwszy diesel a dokladniej e39 3.0d 194km 2002r sedan manualna skrzynia i problem polega na tym iz podczas jazdy auto normalnie ruszalo ale jak sie dodalo wiecej gazu to auto normalnie wchodzilo na obroty ale nie chcialo przyspieszyc tak jak bym trzymal noge na sprzegle.podczas ruszania ze swiatel auto juz nie chcialo ruszyc dodawalo sie gazu a to nie chcialo isc do przodu i to na kazdym biegu po ponownej prubie ruszenia wrzucilem pierwszy bieg puscilem sprzeglo i auto stalo po dodaniu gazu auto ani rusz ale czuc jak by chcial jechac ale jak by sprzeglo bylo wcisniete i moje pytanie co to moze byc? czy sprzeglo nie odbija czy cos? prosze o pomoc
  17. Panowie podpowiedzcie mi, czy uderzenie bryły lodu w spód mojego auta to jest E39 530D Touring może wykrzywić np. jakieś cięgno od skrzyni (automat)?
  18. Ostatnio pojechałem moim traktorem do Karpacza , całą droge auto jechało jakoś niemrawo a już na miejscu miało problemy z podjechaniem pod górkę , poźniej już nawet z ruszeniem po połaskim, ruszało z ponad 3 tyś obr. a kiedy dojechałem na docelowe miejsce i zgasiłem auto, z pod spodu wydobywał sie lekki dymek i śmierdziało przepalonym olejem. Pomyślałem no nic padła skrzynia i wróci do Wrocławia na leawecie. Odstało tam sobie pare dni na parkingu , w dzień powrotu zapaliłem auto i zrobiłem runde do okoła hotelu, ruszało normalnie jak by nigdy nic się nie działo , nawet pod górke ale było jeszcze nie rozgrzane. Zapakowałem sie i wracam do Wrocławia, znów jechało jakoś niemrawo a na pierwszym skrzyżowaniu w mieście gdzie musiałem się zatrzymac i ruszyc start z ponad 3 tyś obr. i wycie silnika. Teraz tak gdy jest zimna rusza normalnie gdy ciepła ma problemy. Obstawiam skrzynie , tak z grubsza może ktoś z Was wie co tam mogło się narobic? Bo nie sądze zeby sama wymiana oleju coś jej pomogła? Naprawiał za jakieś chore pieniądze napewno jej nie będe. Myśle żeby wymienic na inny automat lub manual. I co do manuala mam pytanie czy wszystkie są takie same ? 184KM a 193 KM ? I co poza oczywistymi rzeczami jest potrzebne do takiej przekładki, chodzi mi o pierdółki o których człowiek w pierwszej chwili nie pomyśli.
  19. Mam takie ogólne pytanie. Jak w automacie zmieniać biegi? Czy wykonywać to szybko czy jednak tak, żeby komputer załapał na wyświetlaczu i lecieć powoli. A może nie ma to znaczenia?
  20. Witam po dłuższej nieobecności. Mam taki problem. Odebrałem auto od mechanika (po 2 michach, ale to inna bajka) i okazało się że wycieraczki działają w pozycji OFF tak jak w pozycji czasowej (mogę na manetce zmieniać czestotliwość rówineż w tej pozycji czyli OFF). Na pozycji czasowej i na różnych biegach działają tak jak powinny. Spryskiwacz rówinież działaja. Czym to jest spowodowane? Dodam że jak wcześniej oddawałem do mechanika auto (z 4 miechy temu) to też był takie problem, ale coś pogrzebał i popytał i to naprawił. Dzisiaj jak odbierałem auto ,to nie było go bo wyjechał gdzieś (tylko pracownicy) i nie usunął tego. Jak dzwoniłem do niego to nie mógł sobie przypomnieć co zrobił wtedy. Powiedział że będzie w poniedziałek, a ja w poniedziałek z rana wyjeżdżam zza granicę. Jeśli to jakaś podpowiedź to w naprawiane było sprzęgło. Szyby się normalnie zamykają i otwierają, rówież z kluczyka. Czyli modół komfortu chyba działa jak należy.Proszę o pomoc.
  21. Ruszam rano spod domu,zapakowana z dzieckiem do przedszkola,a moja 523i jedzie tylko do przodu.Jak wbijam wteczny to zaświeca się tylko ASC,bo jest ślisko ,a żadne koło nawet nie drgnie.Wypchałam się z zaspy,do przodu nie ma problemu,zmienia biegi normalnie.Nic nie wyskakuje,żadna kontrolka,że coś nie w porządku się nie świeci.Co się zpsuło?
  22. Grubson

    awaria skrzyni biegów

    Siema Chlopaki mam awarie skrzyni biegow. Slychac metaliczny gluchy dzwiek i cala skrzynia szarpie. Comoze byc tego powodem? uklon_bmw poradzcie co to moze byc
  23. piotras120682

    BMW E36 Coupe Automat

    Witam wszystkich mam takie pytanie. Zamierzam kupić BMW E36 Z 2 litrowym motorem i skrzynia automatyczna co o takiej konfiguracji sadzicie?? Dodam ze jest to Coupe z 93 roku. Na co mam zwracać uwagę przy kupnie automata?? Jakie są wady i zalety takiej konfiguracji?? Z góry dziękuje wszystkim za wypowiedzi i za pomoc:):):) Czy nikt nie wie jak to chodzi w takiej konfiguracji???
  24. Witam Potrzebna pomoc Autko z 2009 373KW po próbie postawienia na nogi sterownika skrzyni SMG assembly 7842205-06 sterownik stracił komunikację, WinKFP doleciał do 100% i nie "zamknął" go:| brak rozruchu itd. Przez jakieś pół godziny był jeszcze w trybie bootloader a teraz przy próbie zapisu błąd (1062) Czy jest możliwość postawienia na kulasy tego stera np. NFS?(reanimacja FLS)? Czy tylko Icom lub serwispytanie_bmw za pomoc chętnie zapłacę Pozdrowionka
  25. Witam mam do sprzedania Bmw 750i Automat. Auto bardzo zdrowe, silnik chodzi jak pszczółeczka biegi zmieniają się płynnie bez szarpnięć. Auto w bardzo dobrym stanie blacharskim jedynym mankamentem są jedne drzwi w innym kolorze gdyż zostały zmienione po małym incydencie (ruszone tylko drzwi i tylne nadkole które zostało wyklepane) auto naprawiane na bieżąco. Auto posiada climatronic, skórzaną jasną skórę (niewytarta i niepodarta) elektryczne zagłowki, wszystkie elektryczne szyby, elektryczny szyberdach. Auto na oryginalnym układzie wydechowym cichutko chodzi. Z tyłu zawieszenie nivo, z przodu wypadłoby zmienić amortyzatory i najlepiej tuleje. Auto nie katowane. Odpowiem na wszystkie pytania pod e-mailem: bmwe36325i@wp.pl, Auto z wrocławia. Cena jaka mnie interesuje to 8500 do negocjacji. [ATTACH=CONFIG]22667[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]22668[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]22669[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]22670[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]22671[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]22672[/ATTACH]