Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów ' dolot' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • vBCms Comments
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments
  • Akcje specjalne
    • Akcje Specjalne
  • Powitania, Prezentacje
    • Powitania
    • Buma Design -> czyli zdjecia naszych Beemek
    • Galeria BMW
  • Galeria BMW
  • Mechanika i Elektryka
    • Seria 1
    • Seria 3
    • Seria 5
    • Seria 6
    • Seria 7
    • Serie X, Z i Inne
    • Dyskusje ogólne
  • Dyskusje o BMW
    • Diagnostyka komputerowa
    • Paliwa alternatywne
    • Blacharstwo i lakiernictwo
    • Car Audio & Navi
    • Motocykle BMW
    • BUMA SERWIS czyli SAM NAPRAWIAM BMW
  • Tuning
    • Tuning Mechaniczny
    • Tuning wizualny
  • Giełda BMW - Ogłoszenia
    • ! ! ! UWAGA - SKRADZIONO BMW ! ! !
    • NAJLEPSZA OFERTA - NOWE CZĘŚCI DO BMW
    • Wybrane oferty na oryginalne gadżety i akcesoria BMW - Sklep Super-BMW
    • Rabaty i Zniżki
    • Kup / Sprzedaj samochód BMW
    • Kup/Sprzedaj Części
    • Inne Ogłoszenia
    • Obejrzyj mi auto
    • SCHWARZe LISTe
    • SHINING CAR
    • Sklep Silesia Parts
  • Off Topic
    • O wszystkim czyli o niczym
    • Humor
    • Komentarze/Sugestie
    • BMW miesiąca - konkurs
    • Lets talk BMW
    • Strefa Gracza
    • Polityka
    • Nasze domowe nieBMW
  • Maxbimmer - Klub BMW Wrocław
    • Regulamin BMW Klub Wrocław
    • Spoty / Zloty BMW Klub Wrocław
    • Spoty Inne
    • Gadżety Forumowe
    • Forum Klubowe
    • Maxbimmerki
    • Forum przyjaciół Maxbimmera
    • Zaprzyjaźnione Kluby
  • Spotkania i Zloty
  • Wysypisko
    • Archiwum
    • Mechanika i Elektryka (Archiwum, tylko do odczytu)
    • Śmietnik

Znaleziono 88 wyników

  1. Witam A więc borykam się już pół roku z strzelaniem w kolektor ssący i dławieniem silnika na zimnym gdy jest zimny i dynamicznniej wcisne gaz to się przydławi i czasami bum,czasami jak puszcze nogę z gazu to zgaśnie ale dzieje się to praktycznie symbolicznie średnio 2 x na miesiąc Wymieniłem świece na ngk podmieniłem cewki z fajkami w stanie idealnym i to samo ogólnie jak się rozgrzeje to nie strzela. Podczas delikatnego ruszania szarpie tak jak by były przerwy w zapłonie i robi kangurka sprawdzałem błędy na inpie to nic konkretnego nie pokazywało tylko czasami wywali sonda lambda bank 1 i 2 kod błędu to 227 i 228 ale znalazłem kilka wątków o tych błędach i ktoś napisał że zreguły te błędy tyczą się nie samych sond i trzeba szukać co prowadzi do rozbierzności wg sond. Ostatnio odpiełęm czujnik wałka wydechowego i przesał strzelać na zimnym oczywiście i znacznie mniej szarpie jest o połowe słabszy. na zwenątrz z spalin czuć spaliny intensywnie paliwkiem. Któryś z czujników wałka może powodować takie objawy? te czujniki mają jakiś wpływ na dawkowanie paliwa ? czy moze poprostu po odpięciu wszedł w jakiś tryb awaryjny i dlatego nie strzela? Pacjent to m54 325i
  2. M54 325i LPG 1Witam koledzy mam probiem z autkiem mianowicie wywala mi błędy 227 Odchylenie mieszanki Bank 1 i czasami 228 Odchylenie mieszanki Bank 2 oaz wypadanie zapłonu na 4,5,6 cylindrze auto podczas ruszania szarpie czasami czuć wypadanie zapłonu ale żądko świece zmienione cewki przekładałem na takie z m52 disa nie pracuje ale niewiem dlaczego zmieniłem już 2 disy i żadna nie działała podmieniłem od kolegi u którego działa a umnie nie działą tak jagby nie miało siły zaciągnąć klapki jak palceem pchne cięgno to disa zaciągnie czasami auto ma tendencje do dławienia gdy jest silnik zimny dojade do wyjazdu z parkingu wciskam gaz a silnik się zadławi i obroty spadną na 400 jak pomału wciskam gaz to się wkęca objaw występuje tylko na zimnym silniku auto posiada lpg ale zakręciłem butle lpg odłączyłem aku na noc a przedty pokasowałem adaptacjie odpalam rano i dalej to samo co może być przyczyną albo jakimś tropem?
  3. Tak jak w temacie. Jak czegoś potrzebujesz a tu tego nie ma pisz lub dzwoń> 790 401 218 GALERIA https://plus.google.com/photos/108694090457039232318/albums/5926754371495134529 w opisie numer foty Podnośnik szyby PT 1,5 40zł podnośnik szyby LP 8 50zł alternator M52 10,11 70zł pompa ABS 12,13,14,16 152zł pompa wspomagania M52 17,18 120zł schowek przed liftem 19,20 35zł zacisk tył L i P 21,22 20zł/szt. reflektor PP LIFT 24,25,27,29 70zł wąż wspomagania 31 25zł tunel pow. chłodzenia hamulcy 33,34,35,36 12zł/szt. mechaniz mwycieraczek sedan/kombi 37,38 30zł chłodnica klimatyzacji 39,40,41 60zł trójkąt, osłona pod zdeerzak 42,43 10zł końcówka wydechu 44,45 20zł chyt, tunel powietrza, dolot 46,47 12zł wąż chłodnicy 48 12zł osuszacz klimatyzacji 49,51 12zł znaczek 76mm 52,56 20zł sterownik abs 59,60 10zł/szt. przełącznik zespolony P 61,146 6zł/szt. przełacznik zespolony L 144 10zł/szt. zamek drzwi kpl.63,99,100,102,103 20zł/szt. elektorozawór ogrzewnia bez klimy 65,66 20zł zestaw top hifi kombi 68,70,71,72 80zł głośnik średniotonowy przód 73 25zł/szt. sterownik abs 74,78 15zł/szt. zawór odpowietrzający paliwa 80,81 20zł kratka nawiewu centralnego klima 85 20zł panel klimatronika 86,89 30zł (do wymiany opornik) opornica wentylatora 90,91 25zł czujnik stop 4 pin 93 20zł korki paliwa, oleju 10zł/szt. kratka nawiewu deski 96 10zł elektrozawór ogrzewania KLIMA 40zł zestaw zamków przed lift 104,105,212 200zł zestaw zamków lift 213 200zł mechanizm wycieraczki tył 106,107 30zł siłownik zamka klapy tył 108 10zł/szt. siłownik zamka drzwi 110,123 10zł/szt. siłownik zamka wlewu paliwa 112 10zł/szt. cięgno,rączka maski 113,114 15zł zamek maski 115,116 10zł popielniczki 117 15zł/szt. wkład popielniczki 121 5zł/szt. rygle drzwi 118 2zł/szt ślizg zderzaka przód 124 10zł/szt. klamka wew. L,P 131 10zł /szt. złącze plusowe 128 10zł/20zł ramka klamki zew. 131 10zł/szt. siłownik klapy tył sedan/coupe 132 10zł/szt. wentylator nawiewu, wentylacji bez klimy 133,135 40zł dekielek, zaślepka lampy zkw 136 10zł włącznik św 139 20zł/10zł lampki 143 5zł/mała 10zł duża sensor airbag 148,150,151 10zł/szt. gong OBC 170 20zł regulacja św. 172 10zł reg. podświetlenia deski/licznika 175 5zł reg. wysokości świateł 181 5zł czujnik poziomu płynu spryskiwaczy 176 20zł przełączniki, przyciski szyb 179 8zł/szt. przekażniki 183 5zł/szt. silniczek regulacji reflektora 185,187 15zł wtyczki 188,189,191,192,193,194,196,197 10zł/szt. kompletny ews imo m52b20 198,200,201,203 150zł moduł komfortu 207,208 40zł moduł/sterownik centralnego zamku 209,210 30zł zestaw zamków po lifcie 213 200zł sprężyna e36 touring org.220 40zł
  4. Witam mam problem ze swoją e 32 m30b30 od dłuższego czasu walczę z odpalaniem swojej bmw (jak w temacie) rano na rozruszniku jakieś 20 razy i odpali (nieraz wystarczy 2)jak pchnę autko wystarczy ze obróci wałem i chodzi Jak już odpali mogę zgasić i ponownie odpala bez większych problemów (nieraz ) Napisze co już wiem i co sprawdziłem -podmieniałem silnik krokowy(używany) ale 6szt :jeee: -podmieniałem przepływke -czyściłem silnik krokowy -czyściłem przepustnice -świece nowe -przewody do świec sprawdzone z fajkami (oporność) -kopułka i palec czyściutki (sprawdzone oporności) -czujnik położenia wału sprawdzona oporność (w normie) -pompa paliwa ciśnienie sprawdzone (3,5 bara) -filtr wymieniony (paliwa) -ciśnienie na listwie po 10 min (3,0 bara) -wtryskiwacze sprawdzone (pięknie rozpylają ) -sprawdziłem cały dolot (wymieniłem gumę od filtra do przepływki) -sprawdzone masy pod maską i przy aku (czyściutko odkręcane) -sprawdzone +++ pod maską i przy aku (czyściutko odkręcane ) -wymieniony rozrusznik na nowy (poczytałem że stare mają zwarcia i sieją ) -nowiutki akumulator (zestaw kręci jak oszalały)tylko nie odpala :whaat: - cewka podmieniana (używana ale 4 szt) Poza tym ostatnio zauważyłem że silnik nierówno pracuje (raz na jakiś czas zgaśnie )to się nazywa wypadanie suwów jak ciepły albo wystarczy że raz odpalony, już w miarę odpala (ale słabiej niż przez ostatnie 10 lat Gdyby ktoś miał taki przypadek i sobie z tym poradził to proszę ,proszę ,proszę o podpowiedź ps. chyba sobie kupię matiza :lol: :jeee: :jeee:
  5. Siemka!!

    Witam wszystkich kochających swoje bawarskie maszyny Jestem szczęśliwym posiadaczem BMW E36 Touring z 1996r. W orginale było to 320i po drodze zmieniło się w 323i a w tej chwili jest to 328i Nie będę się tutaj rozpisywał co zmodyfikowałem bo jest tego strasznie dużo. Zrobię to jak już porobię ładne fotki. AVE!!
  6. Witam dzisiaj zobaczyłem żę moja e46 coś kuleje jak jest odpalona wcisne sprzęgło obroty pujdą troche do gury ale jak puszcze sprzęgło obroty opadną a po 3 sekundach jest takie spadnięcie oborów do poziomu 450 -500 i się podnoszą i czasami minimalnie falują na wciśniętym sprzęgle obroty nie falują co może być przyczyną ?? na wciśnięty jest w ok autko to e46 325i lpg po lift
  7. Ostatnio podłączyłem autko pod komputer dokładnie inpe i pokazało mi 4 błędy błędy zapisałem na komputerze 2 dotyczące sond oraz 2 gdzie nie mam bladego pojęcia o co chodzi 246 Opcja AUX System wtrysku powietrza Bank 2 245 Opcja AUX System wtrysku powietrza Bank 1 227 Odchylenie mieszanki Bank 1 228 Odchylenie mieszanki Bank 2 znalazłem włąśnie tłumaczenia błędów i je podałem objawy auta to to ze ogólnie jest troche zmulone na lpg ciut lepiej się zbiera niż na pb tu i tu auto jest zmulone po dłuższym postoju jak zaraz po odpaleniu wciśnie się gaz w podłoge strzela w dolot generalnie autko szarpie przy ruszaniu zmieniałęm przepływke świece na ngk wg katalogu 4 elektrodowe na lpg wcześniej były błędy 227 i 228 ale ostatnio pojeździęłm i na pb i na lpg i pokazało takie błędy wiecie cos na temat tych błędów?? 246 i 245 bardzo mnie zastanawia a oto scren z tych błędów co inpa pokazałą błędy m54 1.jpg | | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl błędy m54 2.jpg | | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl
  8. BMC CDA Carbon filtr powietrza dolot tuning airbox (3326037259) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. poza allegro mogę sprzedac za 250 plus wysyłka filtr mozna odebrac na terenie Wroclawia tel. 506-861-849 lub jotek71@gmail.com
  9. Witam Jak w temacie chcialbym zrobic cos z filterkiem zeby uzyskac troszke bardziej rasowy dzwiek silniczka i pytanie jest nastepujace czy isc w calkowita przebudowe dolotu czy wystarczy wywalenie puszki zalozenie stozka i odpowiednie obudowanie go itp. czy bede musial mapowac autko po tej modyfikacji ? Jaki filterek zastosowac? Ma ktos z was jakies doswiadczenia w tym temacie ?
  10. Witam Auto E36/M52B28/1997 Zaczne moze od dziwnych halasow : - cos dziwnie skrzypi na wybojach w tylnej czesci auta nie mam pojecia co to moze byc. Wymienilem ostatnio lewy wachacz amortyaztory i sprezyny poduszki pod amorami.Ustawiona zbierznosc. Bez zmian, bylem pod autem wszystko wyglada na solidnie poskrecane nie ma luzow. nastepny - po odpaleniu silnika wrzucam 1 bieg i slychac wyrazne "tuk" dobiegajace z tylu czasem slychac to samo jak wbijam 2. Meczy mnie to podpora jest cala lacznik tez jak nowy. Wymienione sprzeglo na sachs(ok 4mce temu), dwumas byl w bardzo dobrym stanie (potwierdzone przez 2 mechanikow). ostatni - nie podobala mi sie praca silnika wiec wymienilem kilka podstawowych rzeczy: uszczelka pod klawiatura, obudowa filtra powietrza( nie trzymala na zaczepach), wyczyszczona odma + przewody, nowe swiece. i tutaj sie troszke pokomplikowalo w trakcie wymiany okazalo sie ze 3 byly lekko podlane olejem i baaardzo lekko dokrecone (wykrecilem je sama nasadka) wyczyscilem wszystko wkrecilem nowe swiece (NGK) dokrecilem dynamometrem ustawionym na 24Nm i szczerze mam wrazenie ze wiecej strzela na rozgrzanym silniku(przy schodzeniu z obrotow)niz na starych, silnik ma lekkie drgania (na starych tez mial). Dolot wyglada na szczelny bo nie plywa na obrotach. Na koniec dodam ze auto bylo diagnozowane na kompie i nie pokazala zadnych bledow. Bede wdzieczny za pomoc bo najblizszy mechanior ktory ma pojecie o beemkach ma warsztat godzine drogi przez prace nie mam jak do niego pojechac.
  11. e36 328i przerywa

    Drogie bravo... Fura po swapie ma tendencję do przerywania, zarówno przy obciążeniu, jak i jazdą jednostajną. chwilowa ok 1sekundowa przymułka i jedzie dalej. Świece i fajki są nowe, był błąd drugiej sondy- została zmieniona. był błąd przepływomierza-został zmieniony. Jednak dolegliwość pozostała i strasznie mnie irytuje(żeby nie używać wulgaryzmów). Guma przepływka-przepustnica nie jest uszkodzona, dolot szczelny. Brak mi już pomysłów wtf... Drogie Bravo, pomóż! wasz czytelnik Maltarn
  12. Dokładnie nr. 5 odyxof9w.png : pełny rozmiar - PicShot.pl
  13. Witam. Chętnie KUPIĘ Elementy wnętrza: - listwy przy uszczelkach, - tunel środkowy, - przełączniki podgrzewania foteli, - kierownicę, - gałkę z mieszkiem, - korbki szyb x2, Silnika m20: - blok b27 kpl, - dolot b25, - wtryski b25, - komputer b25, Koła: - opony 205-225/35-45R16 x2, - felgi borbet A 16/8-9 x2, lub wymiana za 16/10 x2 (mi się z przodu nie mieszczą może ktoś chciałby sobie na tył szersze wrzucić) Posiadasz coś z tej listy i chciałbyś to sprzedać dzwoń 518 583 987
  14. od ok 3 tyg mam problem z falowaniem obrotów na gazie. Na paliwie raczej jest OK zdarza się sporadycznie lecz na gazie obroty falując od 600 - 900. Pojechałem go gazownika i powiedział, że mam za duże założone wtryski (35-40 ps na gar) z tego co rozmawiałem z osobą, która zakładała powiedziała, że są bardzo dobre i będą pasować. Auto to BMW E46 325 COUPE z 03r GAZ: -STAG 300 -CZUJNIK CIŚNIENIA: AC -WTRYSKIWACZ: HAMA -ZAWÓR ODCINAJĄCY: VALTEK -REDUKTOR/PAROWNIK: AC GOLD -WIELOZAWÓR: TOMAETTO Jeżeli przekręciłem nazwy to przepraszam spisuję z kartki. Gaz założony w czerwcu 2012 roku zrobione na gazie 23 tys km Miał wyczyścić przepustkę czy jakoś tak ale powiedział, że jest ok. I teraz jestem w kropce czy te falowanie może być od tych wtrysków, które niby są za mocne wsadzone (35-40)
  15. Witam. Niestety nie nacieszyłem się zbyt długo bezawaryjnościa. Obroty falują od około 500 do 2 000 i stale świeci się kontrola trakcji przy czym włącznik/ wyłącznik ASC nie reaguje, a auto to istna karuzela. Szarpie cały czas i stuka na tyle o prędkości do 30 km/h nie wspomne. Kontrolka "check engine" czy jak to sie nazywa także się świeci z kontrolką EML. Co zalecacie zrobić z tym wszystkim? Jak na razie domowymi sposobami oczywiście. Mechanik to ostateczność.
  16. Sprzedam alufelgi Autec made in Germany 17" z oponami 215/45. Rozstaw śrub 5x112 czyli pasują do VW MERCEDES AUDI SEAT SKODA Opony Dunlop SP 9000 i Bridgestone Potenza rozmiar 215/45 w stanie na jeden sezon (lub dwa jak ktoś mało jeździ) Koła są używane i noszą małe ślady eksploatacji. Felgi są proste i bez problemu dają się wyważyć. Bez uszkodzeń. W komplecie posiadam 4 oryginalne dekle Autec. Cena 650zł do negocjacji! Czekam na Twoją propozycje! Ewentualnie możliwa zamiana na inne felgi lub jakieś graty do Subaru Impreza GD WRX/STI np. rozpórki, dodatkowe wskaźniki, pasy szelkowe, wydech, zawias, dolot itp itd kontakt PW lub GG 4539910 Odbiór osobisty lub kurier zamówiony we własnym zakresie Za takie pieniądze naprawdę warto! http://tablica.pl/oferta/alufelgi-17-5x112-vw-mercedes-audi-seat-opony-215-45-okazja-zamiana-CID5-ID24DYL.html
  17. falowanie i szarpniecie obr.

    Witam. Mam problem z silnikiem m50b20 e34 sama benz. Co raz nie zawsze jak odpale samochod obr falują, wystarczy podjade 1m i wszysto wraca do normy. wystepuje to czy silnik zimny czy nagrzany lecz przypominam, że nie zawsze, za to gdy zatankuje to za kazdym razem. Gdy juz obr sie uspokoja i dodaje delikatnie czy mocniej gazu to szarpnie tak jakby sie dławił z 2 razy i jest gitara. Czy to może być pompka czy coś innego? z góry dzięki za odp. Pozdrawiam
  18. Szarpanie przy 50-60km/h

    Witam. Mam problem z szarpaniem delikatnym przy okolo 50-60km/h. szarpie tylko wtedy kiedy przyspieszam spokojnie jak daję więcej gazu nie ma tego objawu, myślałem wcześniej że to przez wadliwy silnik który wymieniłem M62TUB44 na M62B44 ale to szarpanie dalej pozostało.
  19. :bmwsexemofg3:Witam zmotoryzowanych maniaków BMW.od niedawna mam e46 2l benzynke i chcialbym sie dowiedziec jak mozna zwiekszyc moc...jedni mowia swap na m3,drudzy kompresor z mercedesa inni turbine co jest najlepszym rozwiazaniem???:)pozdrawiam
  20. Panowie, wczoraj nabyłem E36 coupe z motorkiem M50B20 vanos. Autko podczas oglądania, jazdy próbnej ładnie chodziło, nie przerywało nie strzelało. Dziś po odpaleniu na zimnym silniku, autko strasznie muli, wkręca się max 2.5-3k obrotów, coś strzela pod maską... Mam gaz sekwencyjny, wtryski valtek. Dodam że po ok 5-10 minutach jak się rozgrzeje autko ciągnie jak należy... Widać samochód zadbany, raczej nie był katowany.... Macie jakieś pomysły co może być przyczyną?
  21. Brak mocy

    Panowie mam problem. Otorz czasami (nie zawsze) brakuje mocy przy przyspieszaniu. Jade jakies 100 km/h przyspieszam a tu nic auto jedzie jakby turbo ie zalaczalo sie. Czasami odejme nogo z gazu i wcisne i juz leci jak powinno ale ten mykens nie zawsze dziala. Co to moze byc? Problem jest ze nie mam interfejsu i nie moge podlaczyc pod kompa, ale auto mam na gwarancji i moge ewentualnie sie spierac ze sprzedawca zeby usunal usterke. Ale najpierw musze wiedziec co to jest. MOze jakies wezyki czy cos?
  22. Czy ktoś orientuje sie lub miał podobny przypadek ze przy 2000 tys obrtów silnika dzrzy cala buda nie zaleznie czy auto jedzie czy stoi wystarcza same obroty... Mysle że to dwumas ale moze cos z vanosem nie tak? - dodam ze błędów brak a silnik pracuje bez zastrzeżen...<br>moc tez jest stawiacie na dwumase ???
  23. 320d 136km nieraz ciezko pali

    Siemka.. od kilku dni zauwazylem ze auto ciezko pali tzn nieraz nie pali na dotyk tylko trzeba zakrecic chwile. Nie dzieje sie tak zawsze tylko zalezy od dnia. Nieraz postoi przez noc i rano na dotyk odpala a niraz jak troche przejade zgasze i odpale po godzinie to musze zakrecic 2-4sek, roznie to jest. Mam wrazenie ze dzieje sie tak po wymianie filtra paliwa, bo jak wymienialem to w kubku od filtra mialem troche syfku na dnie chcialem wyjac kubek i go przemyc ale podpinalem przewody i poleglem z wykreceniem go wiec syfki wyssalem szczykawaka i poskaladam to oczywiscie troche uklad mi sie zapowietrzyl i musiealem dlugo krecic aby zalapal ale bylo ok. Dzis bede grzebal w silniku wiec moze przy okazji bym luknal o co chodzi z tym kreceniem... Ma ktos jakies wizje ?
  24. Siemka... Przeglądając google w poszukiwaniu info na temat czyszczenia turbiny... natrafiłem na taki filmik na youtube , szukałem niby tego środka ale nie moge znalezc i znalazlem cos takiego Czyszczenie turbiny, zaworów silnika DIESLA Spray (2548377128) - motoAllegro ... Niby chemia ale może...Co o tym myślicie? Testował to ktoś ?
  25. mam pytanko co moze spowodowac Rozszczelniona pompa powietrza wtórnego? czy mozna samemu ja zregenerowac uszczelnic moze slikonem ? bmw e46 318i 99rok