Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat



Pit3er

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka, jakie mogą być konsekwencje braku płynu w chłodnicy? Wczoraj odkryłem że 1 śrubka na termostacie sie poluzowała (normalnie cuda:-P) i mi 'wyżygało' 5l płynu... Temp wzrosła natychmiastowo ale nie weszła 'na czerwone pole' podjechalem na 1 szela kupić litra, pozniej jeszcze 1, a na koniec kupiłem baniak wody i koncentrat... (szok!) poszło 5,5l w sumie. Zalałem, odpowietrzyłem i temp teraz 'trzyma' jak należy... Jakieś następstwa tego mogą wyniknąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz masz przes*ane silnik na złom:wink:

wąż kiedyś sie mi przetarł,wskazówka juz wjechała na czerwone pole zgasiłem,poszedłam ze dwa kilometry,w jakims warsztacie pod pasowałem węża z vw w tesco kupiłem srubokręty,wróciłem złożyłem zalałem wodą niegazowana z tesco i..........od tamtego wydażenia minęło juz 20,000 tyś kilometrów i nic:lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalałem wodą niegazowana z tesco i...

<LOL> dobrze, że Ci w zimie nie zamarzła :D happy_bmw poobserwuje, odpowietrzę jeszcze z raz i powinno być cacy - POZdr!

ależy jak długo jechałeś bez płynu, ale skoro nie weszła na czerwone pole to nie ma jeszcze tragedii

Niewiele jej brakowało do czerwonego - musiało mi to ******zielać sukcesywnie przez tydzień bo przed Gostyniem sprawdzałem stan, zmieniałem oleje filtry itp... Wisko mi sie nie włączało wiec przełozyłem z drugiej furki. Teraz widzę że generalnie to chyba przez tę nieszczelność...

Edytowane przez Pit3er
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze, że Ci w zimie nie zamarzła

po drodze miałem tylko Tesco,po powrocie do domu wymieniłem na płyn,pompe wodną i visco ,trzeba było improwizować.<bmw_1><bmw_1>a nie siedzieć i załamywać ręce :twisted:

na pamiątkę zostały mi dwa śrubokręty z dużymi napisami TESCO,zawsze je teraz wożę w bagażniku:-P:mrgreen:

Edytowane przez pawelo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wskazówka nie wjechała na czerwone a Ty już zareagowałeś to nie ma strachu.

Kontroluj sobie poziom i temperaturę/wskazówkę i jeździj.

Mi kiedyś na autostradzie walnął wąż nagrzewnica>głowica przy około 180km/h i płyn wywaliło w kilka sekund(za mną niezły efekt dymny i zatrzymały sie 2auta żeby scierać glikol ze swoich szyb)

Wskazówka wjechała na czerwone inaczej nie mogło być:(Szybka naprawa węża/dwie bańki wody/wyjęcie zaciętego termostatu i dalej w drogę.

Jedynym następstwem tej akcji były w szybkim tempie przegrzane uszczelniacze zaworów.Głowa nie pękła i uszczelka pod nią równieź ocalała:)

Także luzik.Jeździj i obserwuj temperaturę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Topic zamknięty -na szczęście napęczniały tylko (lub aż) przewody, z całą resztą gra gitarka, uszczelka cała, zero wody w oleju itp...

P.S. gumy były tak rzadkie że byłem o powiedzmy milimetr od zajechania silnika....

Edytowane przez Pit3er
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Piter problemem silników M30 wiesz co jest? :P problem z głowicami w przypadku ich przegrzania i tu nie chodzi o uszczelkę ale... te głowice lubia po prostu pękać! Jeżeli zauwarzysz jakikolwiek start temperatury powyżej środka od razu polecam wyłaczac silnik... i następnie należy go dobrze odpowietrzyc bo bedzie jazda i powywala przewody...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...