Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z moją BMW 735 il

Tydzień temu chciałem sobie założyć filtr stożkowy i jak to przy zmianach zawsze coś się ruszy.

Założyłem filtr stożkowy i od tego momentu jak przeciągam obroty na 3-4 tysiące i wrzucam luz to obroty zatrzymują się na 3-4 tysiącach lub falują na tej wysokości ,gdy hamuje to obroty spadają do 1000-1500 a gdy jadę naprawdę wolno 20-30h to obroty są takie jak mają być(to wtedy jest ok).

Na wolnych obrotach jest wszystko ok nie falują.Umyłem przepustnice i przepływomierz,rury gumowe są szczelne bo patrzyłem,wymieniłem kable i dalej jest tak samo.

Jak wiecie o co chodzi to piszcie8) bo ja już nie wiem o co chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że przepływka zgłupiała od tego filtra choć powinna poprostu zmierzyć więcej powietrza , DME ustawić do tego powietrza wtrysk i sonda ewentualnie korygować.

Jaką masz przepustnicę w tej M30tce. Elektroniczną z EML?

Fotki auta nic nie dają-gdzie masz ten filtr umiejscowiony?

Taki efekt miał mój kolega jak powietrze wciskał w filtr pęd auta bez wględu na położenie zamknięcia przepustnicy bo miał tak ustawionego stożka co powodowało że przepływka odczytywała dużo powietrza przy czujniku przepustnicy na off no i sterownik wzbogacał mieszankę zamiast ją zubażać w co też włączała się sonda która w tym przypadku odczytywała za bogato i Dme znów korygował na ubogo.

Wahnięcia obrotów od 500 do około 1500 dopóki nie zwolnił do prędkości patrolowej na luzie.

Co do tych 3000 obr to albo krokowy zawiesźa się albo okłamuje przepustnica EML

Edytowane przez Dziki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to akurat zbieg okoliczności że pojawiło się to po założeniu stożka , ale po tym co piszesz to moim zdaniem coś się posypało z przepustnicą lub tak jak Dziki napisał krokowiec blokuje się w którymś położeniu.

Krokowca możesz od kogoś pożyczyć na chwilę na podmiankę i zobaczyć co się będzie działo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podałem 2ie opcje ale skoro masz EML to krokowy odpada.

Zdejmij gume przed przepustnicą,kluczyk w pozycje nr 2,minimalnie się otworzy przepustnica,nastepnie pedał powoli aż do dechy i potem szybko do dechy.W obu opcjach ma się otwierać do pełnego otwarcia.

Jeśli nie to:

-Styki,grzebienie się w niej wytarły(naprawa srebrem)

-potencjometr pedału gazu się sypie.

-Sterownik DME przestał współpracować z EML

Jak masz manuala to ja bym na Twoim miejscu przechodził na mechaniczną przepustnice.Sterownik DME Z M30 z EML obsłuży mechaniczną przepustnicę jak i dostawionego krokowca.Trzeba by rurę/gumę przepływka>przepustnica zamienic na tą z m30 bez eml.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...