Rekomendowane odpowiedzi

Ahh te eMki E92, cos pieknego.

...też na taką choruję, ale ja bardziej w kierunku e90, jednak cztery furtki bardziej praktyczne... :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja jak sie zbiore to chyba sobie taka nastepna sprawie, urzeka mnie to auto i nie widze w nim zadnej wady ;) ale wiaze sie to z drugim autem w postaci diesla of course, szkoda taka eMka codziennie smigac ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Darecki szkoda że nie dałeś znać że będzie Zlocik ja nie pomyślałem żeby zobaczeć na Stronke Ace Cafee

Moglibyśmy się spotkać a tu nici jak coś będziesz wiedział to dawaj znać :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie wysłałeś 9wiątek Października :P

Tak Tak już sobie zapisałem w kalendarzu kiedy będzie następny

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

poznalem wielu maniakow ŚMIGIEŁKA he he . jeden ma biala e30 w cabrio ale wyniuniana na cacy 2.5 .ale jak otworzyl maseczke to az szok jaki elegancik a kolo tak kolo 50tki. drugi tylko pociska 6 mi .. no talent na maxa . w polsce wyciosal skorke ... czarno -biala no wypas na maxa . mowil ze wybecelowal 3tysie. a pod maseczka 3.5 no zabii mnie pocisk.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Darecki szkoda że nie dałeś znać że będzie Zlocik ja nie pomyślałem żeby zobaczeć na Stronke Ace Cafee

Moglibyśmy się spotkać a tu nici jak coś będziesz wiedział to dawaj znać :)

Nic sie nie martw Mazi - mnie tez ten zlot ominal :(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tym razem byl Mazi wiec jeszcze troche i Tomskiego sie sciagnie bedzie nas 3ech kolega z 6 pisal ze tez sie zarejestrowal jakos krasnal czy cos ,, nie wiem .. czekamy na niego. fotki tez sa .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tak tak w końcu udało się spotkać z dareckim :) pogadać na spokojnie wypic kawke i oglądnąć autka :)

Ata jak widać różne między innymi była E30 przedtawiona u Dareckiego w Galerii na samym końcu która nadaje sie do tematu wieś Tuning :bag:

Sorki za jakość moich fotek na ale ciemność noc robi swoje :roll:

https://plus.google.com/u/0/photos/102600553837044014969/albums/5682785757905104785

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

przeza***iste tam macie bety, ale niestety sa tez takie zaje-wsiowe :D i to sa prawdziew najty :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
przeza***iste tam macie bety, ale niestety sa tez takie zaje-wsiowe :D i to sa prawdziew najty :D

x2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Będzie ktoś dzisiaj z Forum na Ace Cafe ?? Ja sie wybieram a nuż jakieś nowe furki będą :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

WITKA !!!!!!!!!!!!!!!!! ja obecnie to tak srednio . bo po wypadku i amputacji jestem jakby to mowic slabo dyspozycyjny , jak kolwiek posiadam moja przepiekna e30 i jak tylko dostane MOT do reki to pewnie sie pojawie . mam male klopoty techniczne bo nie mam lewej nogi a z proteza to tak ciezko , ale szkole sie i walcze o to zeby moc prowadzic manuala, wkoncu moja e30 to manual.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

siedz czasami godzinami i w sumie **** nic mi nie idzie i wogole to pare wiejskich fotek.napewno jeszcze gleba //

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się