Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

oki to odlacze ja na odpalonym i zobacze a Tomaszeks_88 pisze ze jak odlacze i zacznie kulec silnik i nie rowno chodzic to znaczy ze jest dobra to jak wkoncu jest jak odlacze i bedzie przygasal skakal itd. to dobra czy nie

Edytowane przez sopel37
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odłącz na odpalonym, jak zacznie kulec, przebierac garkami itp. to jest walnięta. przepływke tez mam ;]

To z twojej metody wychodzi na to ze mam uszkodzona przeplywke ??

A zbiera sie zawsze bardzo dobrze, pali mi na trasie 7/100km w miescie 10/100km ?? ??

Jak dla mnie ta metoda ma miec jakis sens, to wlasnie tak jak napisalem. Przeplywka jest uszkodzona komp czesciowo ją odlacza i mozna jezdzic dalej...

Tak samo jak z sonda, jak padnie (uszkodzi sie) i sie ją odlaczy to mozna dalej jezdzic, chodz pali wiecej i sa problemy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odczepilem na zimnym silniku i obroty poszly na 1750 potem delikanie spadly do 1000 i spadly na 500 prawie zgasl i znow wskoczyly na 1750 i tak skakaly a z rury zaczal leciec bialy dym i na odlaczonej przeplywce nie bylo problemu z odpaleniem silnika a jak odlaczylem na chodzacym silniku to obroty tylko wzrosly i tez zaczal kopcic na bialo

Edytowane przez sopel37
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomierzyć napięcia na pinach przepływki w czasie ruszania przepustnicą(trzeba by tylko znaleźc dane).

Po odłączeniu przepływki na odpalonym silniku(nie polecam)trochę może sie zakiwać ale DME ustali dawkę na podstawie innych czujników.Na sygnale z czujnika położenia przepustnicy silnik też całkiem dobrze pracuje więc takie odłączanie przepływki to mierny pomysł na ustalenie jej sprawności.

Myślę że skoro po odpięciu przepływki silnik faluje tak głęboko i DME tego nie może skorygować to być może szwankują już inne czujniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej ja sprawdzic na kompie na wartościach rzeczywistych. mierzenie oporności w czasie ruszania nią nic nieda bo moze być naprzykład tylko sprezyna juz za miekka i przy odpalonym pokazuje poprostu za duża dawke powietrza a na mierniku wszystko pokaze ze jest ok. moze być tak ze pokazuje za duża dawke powitrza i komp automatycznie zwieksza dawke paliwa do ilości tlenu a sonda np jak jest walnieta nie pokazuje juz za bogatej mieszanki i nie ma jak jej komp skorygowac. takie masło maslane ale mam nadzieje ze ktoś to zrozumie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Hehehe smiac mi sie chce jak to czytam :D Bez obrazy ;) Odpalasz silnik , odpinasz przeplywke i jesli nastapi jakas reakcja np spadek obrotow itp to przeplywka jest ok . Po odpieciu przeplywomierza silnik przechodzi w tryb awaryjny i obroty sie stabilizuja, nieznacznie podwyzszone . Jesli natomiast nie ma rzadnej reakcji to przeplywomierz wyciagnol kopyta ( silnik juz pracuje w trybie awaryjnym) i trzeba raczej go wymienic . Moze sie tez okazac , ze przeplyeka juz zaczyna nie domagac i warto ja przeczyscic specjalnymi srodkami do czyszczenia przeplywomierzy , jesli to nie pomoze to na kompa jechac, co do mierzenia to nie wiem :P

Pozdrawiam

Edytowane przez Reeper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...