Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pękł mi wąż wysokiego ciśnienia od wspomagania, więc pojechał do gości którzy zakłuwają węże i zakuli mi nowy. Zalaliśmy nowy olej ATF D2 wszystko było w porządku wspomaganie chodziło lepiej niż kiedykolwiek (na postoju) tyle ze przy osiągnięciu ok. 30km/h pompa jakby wyłączała się i po zwolnieniu do prędkości toczenia raz działa raz nie. Dla przykładu teraz po wyjeździe z garażu wszystko było dobrze, ale już jak parkowałem pod domem to musiałem się nieźle nasiłować. Pompa zachowuje się jakby była sprawna, wycieków już nie ma i została odpowietrzona(bynajmniej tak mi się wydaje bo zapowietrzona pompa tak się nie zachowuje).

Wiecie gdzie tkwi problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...