Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pękł mi wąż wysokiego ciśnienia od wspomagania, więc pojechał do gości którzy zakłuwają węże i zakuli mi nowy. Zalaliśmy nowy olej ATF D2 wszystko było w porządku wspomaganie chodziło lepiej niż kiedykolwiek (na postoju) tyle ze przy osiągnięciu ok. 30km/h pompa jakby wyłączała się i po zwolnieniu do prędkości toczenia raz działa raz nie. Dla przykładu teraz po wyjeździe z garażu wszystko było dobrze, ale już jak parkowałem pod domem to musiałem się nieźle nasiłować. Pompa zachowuje się jakby była sprawna, wycieków już nie ma i została odpowietrzona(bynajmniej tak mi się wydaje bo zapowietrzona pompa tak się nie zachowuje).

Wiecie gdzie tkwi problem ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zresetowałem komputer i nie wiedząc czemu zaczęła działać :) Nie będę wnikał co to ma ze sobą wspólnego ważne że działa :) (może to zbieg okoliczności)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

pewnie sie do konca odpowietrzyla ;) nie wiem jak ja odpowietrzales...ale trzeba podniesc przod i krecic od lewej do prawej (do oporu)

pozdr.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

jak odpowietrzasz wspomaganie najlepiej podnieś przednie koła do góry niema oporu i pompa nie dostaje po dupie a tak to ją może szybko trafić

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.