28 postów w tym temacie

Siemka.

Ostatnio chcialem przetoczyc druga tarcze od strony kierowcy bo mam bicie na kierownicy przy hamowaniu ze 100km. i zauwazylem ze prawie nie mam klockow z prawej strony. Wczesniej jak przetaczalem lewa tarcze to klockow byla polowa i tak mnie tknęło i rozebralem jeszcze raz lewa strone i okazalo sie ze jakis inteligentny niemiec chyba chial sie pozbyc bledu z deski o stanie klockow i wymienil jedna strone albo zalozyl stare klocki bo lewa strozna rozni sie od prawej.

Po calej sytuacji stwiedzilem ze wymienie tarcze i klocki tylko teraz pyt na jakie?

Przegladałem allegro i ceny kompletów sa rozne. Zastanawiam sie nad firma kraft klocki + tarcze cena niby niecale 200zl za komplet, znalazlem tez tarcze roper i klocki master sport za ok 170 lub jakies automotive + klocki master spotr za ok 180...

Co o tym myslicie? Testowal ktos? Jakies opinie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Komplet tarcze + klocki za niecałe 200zł? Coś tanio. Ja za same klocki zapłaciłem 130zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do mnie dziś dotarł pełny zestaw hamulcowy tarcze x4 + klocki x8 + czujniki + okładziny firmy ATE komplet to bagatela 730 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MaSTER sporta odradzam, miałem wachacze z tego i po sezonie lipa. Ja mam tarcze bosch i klocki textar. W sumie już 2 lata i jest oki. Ogólnie za 200zł to trochę tanio, chyba za tanio żeby było w miarę dobrze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też sie przymierzam małymi krokami na zmiane hamulców i poprosiłem o rade chłopaków z silesi, gdyż oni znają się na rzeczy i doradzili takie coś ... 2 opcje - więc cenowo możesz się zastanowić ... i tak jak piszą o Zimmermannow - uwaga bo to już chyba nie to samo co kiedyś ... :)

Klocki przód:

ATE CERAMIC PAD - 252zł/kpl

ATE - 160zl/kpl

Tarcze przód:

ATE POWER DISC - 190zł/szt

klocki tył:

ATE CERAMIC PAD - 210zł/kpl

ATE - 119zł/kpl

Tarcza tył:

ATE - 136zł/szt (Ate nie robi power disców na tył do tego auta.

Strzeż się Zimmermannów, za dużo reklamacji na nie jest, my przestaliśmy sprzedawac je z tego powodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie ma co kupować nic taniego bo się zaraz rozsypie.

koleś kupił wahacze go golfa 3 za 200zł i po tygodniu od założenia pojechał na przegląd i mu nie przeszły gościu powiedział ze wyglądają dobrze ale stan techniczny jakby miały przejechane 50 tyś kilometrów po polnych drogach więc lepiej kupić lepsze starczą dłużej i bezpiecznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludzie ja sie dziwie, ze Wy goscia jeszcze nie o******liliscie.. Stary Ty sie rozgladasz za klockami krafta? Wez sprzedaj BMW i kup sobie Forda.. Chlopie no nie rob jaj :D Do Forda bym takiego gowna nie wlozyl, jak nie lubisz jezdzic autem to poprostu je sprzedaj i przesiadz sie na autobus.. Przetaczanie tarcz? Az z ciekawosci zadzwonilem do kilku mechanikow i to z Niemiec, wisisz mi 20zl za telefony.. Ziomus przetaczanie tarcz to wedlug moich mechanikow bylo w latach 80tych jak polonezami jezdzili...... Zal mi Twojego auta jak Ty tak probujesz oszczedzac i to na hamulcach!!! :2bacik:

Dobra uspokoilem sie.. Musialem wziac tabletki kuog najtansze rozwiazanie jak naprawde zal Ci kasy za swoje zycie, Bog nie daj dzieci, z ktorymi jezdzisz autem to komplet ATE... Uff.. :dance:

Edytowano przez ChriS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hehe nie moglem sie powstrzymac :D rozumiem, ze chlopak na zachodzie siedzi, ale chyba kazdy wie co to firma kraft czy master sport lolol no wlasnie.. na zachodzie siedzi! euro zarabia, pewnie po autostradach jezdzi i jeszcze mu na hamulce kasy zal! :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dobra uspokoilem sie.. Musialem wziac tabletki najtansze rozwiazanie jak naprawde zal Ci kasy za swoje zycie, Bog nie daj dzieci, z ktorymi jezdzisz autem to komplet ATE... Uff..

Kreft jak kraft dobrze ze nie kupił Harta za 200 na cztery koła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hehe... dobre... jak narazie to siedze w zasyfionym polskim kraju.... dlatego oszczedzam... :D

CO do toczenia to akurat nie oddaje ich komus do przetaczania tylko sam sobie przetaczam ...

A co do harta to bede sie klucil wbrew wszystkiemu ale jakosc harta jest ok...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale w opisie masz zachod wiec myslalem, ze w Niemczech siedzisz :) zreszta komplet na sam przod ATE strzelam 350-400zl wiec rozumiem, ze 2x wiecej niz gowno, ale 5x bezpieczniejsze :D nawet jak sam przetaczas to nie znaczy, ze to dobre rozwiazanie :) A co do Harta to ja bede sie klucic, ze to juz jest parodia :D widzialem amory harta po 10km... hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A co do harta to bede sie klucil wbrew wszystkiemu ale jakosc harta jest ok...

W sumie może i racja mój przyjaciel ma Harta taka kochana psina, co do części nie polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, zachodzia czesc wroclawia, niemcy to moze sproje podbic za za jakis czas..;)

Co do toczenia to moze i nie jest to bobre rozwiazanie ale fabrycznie tarcze tez sa obrabiane a jak tarcza fabryczna ma niby ok 22mm a moja 21.75mm to miecha jest duzo....

O Ate osobiscie nie mam dobrego zdania..

Jezeli chodzi o harta to niewiem jak inne czesci ale jezeli chodzi o hamulce harta w wersji hart sport to zlego zdania nie moge powiedziec....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak Chris napisał hamulce to podstawa...

Ja robiłem boscha,nowe przewody i płyn,a klocki do e39 wyszły ok 200zł więc kolego nie bież chinoli tylko chociaż boscha załóż...

TARCZE+KlOCKI BOSCH PRZÓD BMW E46 320D 136KM 286MM (2616091144) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. i kumaj tu chodzi o twoje bezpieczeństwo !

Edytowano przez Georgii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wlasnie.... przewody hamulcowe..... dobrze ze mi przypomniales... bo nie podobaja mi sie moja mam wrazenie jak by byly chyba sparciale ....

co to sa za przewody jakies plecione czy w plecionce czy jakos tak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się pod temat :P

Mam do wymiany hamulce z przodu E46 320D 2004r (FL)

Pytanie czy takie zestawy można spokojnie zakładać?

BREMBO TARCZE+KLOCKI BOSCH PRZÓD BMW E46 320D 150K (3047795385) - motoAllegro

albo

TARCZE + KLOCKI BOSCH TYŁ BMW 3 E46 (3048393786) - motoAllegro

I pytanie numer dwa:

Czy wymiana tarcz i klocków jest tzw. "standardowa"?

Chcę to zrobić sam bo już nie raz zmieniałem tarcze i klocki tylko zastanawiam się czy nie ma tam jakichś myków, o których powinienem wiedzieć?

Z góry dzięki za podpowiedzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lijo wymiana jak najbardziej standardowa. Ja u siebie już 3 rok mam zestawik numer 2 :)

1 osoba postawił/a piwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Brachu :)

No to zamawiam bo na przeglądzie pan mi powiedział, ze hamulców już z przodu nie ma :P

No ale tak to jest jak auto ponad rok spędza w garażu ......

A tak w ogóle to wkleiłem zestaw na tył tego BOSCH'a no ale chodzi mi o przód :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Temat jakiś stary ale odświeżymy, w sumie nie ważne jakie auto, co pan panowie teraz opłaca się kupić jeśli chodzi o tarcze, klocki? Jakie firmy się zepsuły, jakie polepszyły? Co polecacie (e46 320d)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o samą firmę i wybór klocków oraz tarcz hamulcowych, to może sprecyzuj jaki budżet jesteś w stanie przeznaczyć na ten cel i wtedy doradzimy coś sensownego co posłuży Ci przez dłuższy okres czasu. Akurat częściami do BMW zajmujemy się na co dzień.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez Broder
      Sprzedam hak , kompletny zestaw do e46 
      Hak Westfalia, demontowana kula, zderzak do e46 touring
      W sklad zestawu wchodzi :
      - Kula haka Westfalia
      - belka haka wraz z mocowaniami (wazne, na allegro to w wiekszosci same belki bez mocowan)
      - wiazka elektryczna wraz z modulem
      - zderzak e46 touring pod hak
      Cena za calosc 650 pln
      Cena za belke , hak i wiazke 450 pln
      Cena za zderzak pod hak 300 pln
       

       



    • Przez Livin
      Jestem Paweł w posiadaniu od roku mam e46 coupe 318 indyvidual z 2000r.
      Pozdrawiam
    • Przez coach71
      Siemanko !

      Chciałbym przedstawić moje oczko w głowie z którym walczę od 2 lat ! Poniżej lista modyfikacji, zdjęcia z obecnego stanu auta, i z dnia kupna ! Kiedyś przedstawiałem auto w powitaniu, lecz dużo się pozmieniało do tego czasu, wiec zakładam pierwszy temat tu. Pozdrawiam kołcz71

      ZAWIESZENIE: Gwintowane zawieszenie TA Technix, obecnie w budowie AirRide ( gdy zostanie założony napisze jego pełną specyfikację) .


      SILNIK: 2.0 d . Seria 150km, obecnie po zmienie turbo od 3.0d (hybryda), większy intercooler, zrobiony customowy dolot, przed wymianą turbo i zmianą dolotu auto wypluło 190km. Teraz nie robiona była jeszcze korekta programu więc nie jest hamowane, myślę ze 200+ na pewno jest Oprócz tego cała pokrywa silnika pokryta metodą hydrografiki.


      MOC: 200+ , program ogarnięty w Evolution Wrocław. (czeka na korektę)


      UKŁAD WYDECHOWY: Pełny przelot 2.5cala z końcówką ULTER.


      NADWOZIE: Założony pełny zewnętrzny m-pakiet, założone czarne nerki w masce, przedni zderzak zrobiony na gładko bez rejki, przyciemnione przednie lampy, dołożone ringi ccfl, tylne zmienione na ledowe od Mki, dodatkowo hydro na lusterkach także carbon, i wymienione emblamaty na masce i klapie biało/carbonowe. Auto świeżo po polerce, pełnej korekcie lakieru i położonej powłoce ceramicznej w Legends Duda Cars.


      WNĘTRZE: W tym momencie fotele, kanapa i boczki z indywiduala ciemna bordowa skóra, podsufitka i słupki zmienione na czarne od Mki, kierownica zmodyfikowana przez firmę EVO3000, w środku zostały także hydrografikom ogarnięte wszystkie listwy na carbon, dodatkowe listwy progowe w środku auta założone od ori M.


      KOŁA: Felgi na ten sezon to JapanRacing jr15 18" 8.5j przód (opona 205/35), 9.5j tył (opona 215/35), przód poszerzony jeszcze dystansem 30mm. Tył ustawiony negatyw na 3.5stopnia.


      AUDIO: Radio Sony Xplode + Wzmacniacz CarPower 1000W + Skrzynia basowa JBL 1000W + Kondensator Phatnom 1.2Farad
       
      Dzień kupna:
       

       
      Stan obecny:
       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

    • Przez qlas00
      Hej !
      Jak w temacie .
       
      Jaką folię dobrać do przyciemnienia przednich lamp w e46 lift sedan.
      Chodzi mi żeby zrobic efekt smoke a nie ograniczyć za bardzo zasięgu xenonu
       
      Ktoś ma jakąś sprawdzoną folie ?
      Kierunki kupiłem depo smoke
      Krzyże będą zakładane nie bawem...
      Pytanie dotyczące foli na klosze 
      @szocha1991 może coś doradzisz ?
       
      Pozdrawiam 
       

    • Przez Seba97e46
      Witam, mam problem z autem, a mianowicie ostatnio zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Raz jadąc do miasta zaświeciły mi się kontrolki ABS, DSC i ręczny, przestał działaś prędkościomierz oraz ekonomizer. Zgasiłem auto odpaliłem jeszcze raz i problem zniknął, ale wracając po paru godzinach odpalam i zapalił się akumulator, DSC i ABS albo ręczny (nie pamiętam), więc wyłączyłem zapłon i odpaliłem jeszcze raz, to tym razem świeciły się kontrolki takie jak poprzednio i nie działał prędkościomierz i ekonomizer. Parę km przed domem wszystko zgasło i zaczęło działać..Dzisiaj wracałem z miasta to znowu nagle zapaliły się kontrolki (Akumulator, DSC i ręczny) i co najdziwniejsze tym razem nie działał obrotomierz, ekonomizer i wskazówka od temperatury wskazywała czerwone pole. Po ponownym odpaleniu problem ustał, lecz blisko domu zauważyłem że przygasło podświetlenie, wszystkie wyświetlacze były mało czytelne przez 5 sekund (radio, liczniki). Dodam też, że przy odpalaniu na sekundę mrugną kontrolki od ABS, DSC i ręcznego. Może ktoś mi powiedzieć co tą betę opętało?  
       
      Screeny z Inpy:
       
      Błędy z silnika




       
      Błędy z DSC
       





  • Kto przegląda

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.