Rekomendowane odpowiedzi

Siemka.

Ostatnio chcialem przetoczyc druga tarcze od strony kierowcy bo mam bicie na kierownicy przy hamowaniu ze 100km. i zauwazylem ze prawie nie mam klockow z prawej strony. Wczesniej jak przetaczalem lewa tarcze to klockow byla polowa i tak mnie tknęło i rozebralem jeszcze raz lewa strone i okazalo sie ze jakis inteligentny niemiec chyba chial sie pozbyc bledu z deski o stanie klockow i wymienil jedna strone albo zalozyl stare klocki bo lewa strozna rozni sie od prawej.

Po calej sytuacji stwiedzilem ze wymienie tarcze i klocki tylko teraz pyt na jakie?

Przegladałem allegro i ceny kompletów sa rozne. Zastanawiam sie nad firma kraft klocki + tarcze cena niby niecale 200zl za komplet, znalazlem tez tarcze roper i klocki master sport za ok 170 lub jakies automotive + klocki master spotr za ok 180...

Co o tym myslicie? Testowal ktos? Jakies opinie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Komplet tarcze + klocki za niecałe 200zł? Coś tanio. Ja za same klocki zapłaciłem 130zł.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Do mnie dziś dotarł pełny zestaw hamulcowy tarcze x4 + klocki x8 + czujniki + okładziny firmy ATE komplet to bagatela 730 zł.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

MaSTER sporta odradzam, miałem wachacze z tego i po sezonie lipa. Ja mam tarcze bosch i klocki textar. W sumie już 2 lata i jest oki. Ogólnie za 200zł to trochę tanio, chyba za tanio żeby było w miarę dobrze...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Też sie przymierzam małymi krokami na zmiane hamulców i poprosiłem o rade chłopaków z silesi, gdyż oni znają się na rzeczy i doradzili takie coś ... 2 opcje - więc cenowo możesz się zastanowić ... i tak jak piszą o Zimmermannow - uwaga bo to już chyba nie to samo co kiedyś ... :)

Klocki przód:

ATE CERAMIC PAD - 252zł/kpl

ATE - 160zl/kpl

Tarcze przód:

ATE POWER DISC - 190zł/szt

klocki tył:

ATE CERAMIC PAD - 210zł/kpl

ATE - 119zł/kpl

Tarcza tył:

ATE - 136zł/szt (Ate nie robi power disców na tył do tego auta.

Strzeż się Zimmermannów, za dużo reklamacji na nie jest, my przestaliśmy sprzedawac je z tego powodu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

nie ma co kupować nic taniego bo się zaraz rozsypie.

koleś kupił wahacze go golfa 3 za 200zł i po tygodniu od założenia pojechał na przegląd i mu nie przeszły gościu powiedział ze wyglądają dobrze ale stan techniczny jakby miały przejechane 50 tyś kilometrów po polnych drogach więc lepiej kupić lepsze starczą dłużej i bezpiecznie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość ChriS.

Ludzie ja sie dziwie, ze Wy goscia jeszcze nie o******liliscie.. Stary Ty sie rozgladasz za klockami krafta? Wez sprzedaj BMW i kup sobie Forda.. Chlopie no nie rob jaj :D Do Forda bym takiego gowna nie wlozyl, jak nie lubisz jezdzic autem to poprostu je sprzedaj i przesiadz sie na autobus.. Przetaczanie tarcz? Az z ciekawosci zadzwonilem do kilku mechanikow i to z Niemiec, wisisz mi 20zl za telefony.. Ziomus przetaczanie tarcz to wedlug moich mechanikow bylo w latach 80tych jak polonezami jezdzili...... Zal mi Twojego auta jak Ty tak probujesz oszczedzac i to na hamulcach!!! :2bacik:

Dobra uspokoilem sie.. Musialem wziac tabletki kuog najtansze rozwiazanie jak naprawde zal Ci kasy za swoje zycie, Bog nie daj dzieci, z ktorymi jezdzisz autem to komplet ATE... Uff.. :dance:

Edytowane przez ChriS.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość ChriS.

Hehe nie moglem sie powstrzymac :D rozumiem, ze chlopak na zachodzie siedzi, ale chyba kazdy wie co to firma kraft czy master sport lolol no wlasnie.. na zachodzie siedzi! euro zarabia, pewnie po autostradach jezdzi i jeszcze mu na hamulce kasy zal! :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dobra uspokoilem sie.. Musialem wziac tabletki najtansze rozwiazanie jak naprawde zal Ci kasy za swoje zycie, Bog nie daj dzieci, z ktorymi jezdzisz autem to komplet ATE... Uff..

Kreft jak kraft dobrze ze nie kupił Harta za 200 na cztery koła.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

hehe... dobre... jak narazie to siedze w zasyfionym polskim kraju.... dlatego oszczedzam... :D

CO do toczenia to akurat nie oddaje ich komus do przetaczania tylko sam sobie przetaczam ...

A co do harta to bede sie klucil wbrew wszystkiemu ale jakosc harta jest ok...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość ChriS.

Ale w opisie masz zachod wiec myslalem, ze w Niemczech siedzisz :) zreszta komplet na sam przod ATE strzelam 350-400zl wiec rozumiem, ze 2x wiecej niz gowno, ale 5x bezpieczniejsze :D nawet jak sam przetaczas to nie znaczy, ze to dobre rozwiazanie :) A co do Harta to ja bede sie klucic, ze to juz jest parodia :D widzialem amory harta po 10km... hehe

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
A co do harta to bede sie klucil wbrew wszystkiemu ale jakosc harta jest ok...

W sumie może i racja mój przyjaciel ma Harta taka kochana psina, co do części nie polecam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie, zachodzia czesc wroclawia, niemcy to moze sproje podbic za za jakis czas..;)

Co do toczenia to moze i nie jest to bobre rozwiazanie ale fabrycznie tarcze tez sa obrabiane a jak tarcza fabryczna ma niby ok 22mm a moja 21.75mm to miecha jest duzo....

O Ate osobiscie nie mam dobrego zdania..

Jezeli chodzi o harta to niewiem jak inne czesci ale jezeli chodzi o hamulce harta w wersji hart sport to zlego zdania nie moge powiedziec....

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jak Chris napisał hamulce to podstawa...

Ja robiłem boscha,nowe przewody i płyn,a klocki do e39 wyszły ok 200zł więc kolego nie bież chinoli tylko chociaż boscha załóż...

TARCZE+KlOCKI BOSCH PRZÓD BMW E46 320D 136KM 286MM (2616091144) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. i kumaj tu chodzi o twoje bezpieczeństwo !

Edytowane przez Georgii

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

wlasnie.... przewody hamulcowe..... dobrze ze mi przypomniales... bo nie podobaja mi sie moja mam wrazenie jak by byly chyba sparciale ....

co to sa za przewody jakies plecione czy w plecionce czy jakos tak ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się pod temat :P

Mam do wymiany hamulce z przodu E46 320D 2004r (FL)

Pytanie czy takie zestawy można spokojnie zakładać?

BREMBO TARCZE+KLOCKI BOSCH PRZÓD BMW E46 320D 150K (3047795385) - motoAllegro

albo

TARCZE + KLOCKI BOSCH TYŁ BMW 3 E46 (3048393786) - motoAllegro

I pytanie numer dwa:

Czy wymiana tarcz i klocków jest tzw. "standardowa"?

Chcę to zrobić sam bo już nie raz zmieniałem tarcze i klocki tylko zastanawiam się czy nie ma tam jakichś myków, o których powinienem wiedzieć?

Z góry dzięki za podpowiedzi :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Lijo wymiana jak najbardziej standardowa. Ja u siebie już 3 rok mam zestawik numer 2 :)

  • Lubię 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Brachu :)

No to zamawiam bo na przeglądzie pan mi powiedział, ze hamulców już z przodu nie ma :P

No ale tak to jest jak auto ponad rok spędza w garażu ......

A tak w ogóle to wkleiłem zestaw na tył tego BOSCH'a no ale chodzi mi o przód :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Temat jakiś stary ale odświeżymy, w sumie nie ważne jakie auto, co pan panowie teraz opłaca się kupić jeśli chodzi o tarcze, klocki? Jakie firmy się zepsuły, jakie polepszyły? Co polecacie (e46 320d)?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o samą firmę i wybór klocków oraz tarcz hamulcowych, to może sprecyzuj jaki budżet jesteś w stanie przeznaczyć na ten cel i wtedy doradzimy coś sensownego co posłuży Ci przez dłuższy okres czasu. Akurat częściami do BMW zajmujemy się na co dzień.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez Daniel 1122
      Witam!Czy ktoś w swoim e46 320d 150km wymieniał rozrząd samodzielnie?Albo ma ktoś mechanika który może to zrobić?
      Dziękuję!
    • Przez xianoss
      Cześć. Przy okazji ostatnich mrozów w moim BMW pojawił się problem ze zmianą biegów. Mianowicie auto po odpaleniu jest w stanie przejechać kilka km, po czym zapala się kontrolka awarii i tu różnie: czasem wrzuca na luz, czasem da się jechać ale na max 3 biegu. Po rozgrzaniu auta, zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy. Ostatnio jak było -10 to posłuchałem trochę pompy na postoju i jest taki efekt: słychać że ma ciężko pompować, ciśnienia starczy na 1-2 zmiany biegów, po czym trzeba poczekać do następnego jej uruchomienia aby znów móc zmienić bieg. W zeszłym roku przy -20 nie było żadnych problemów...
      Moje auto to e46 330Ci SMG 2004r.
       
      1. Czy ktoś miał podobne problemy? Co mogło się zepsuć?
      2. Gdzie we Wrocławiu lub okolicach naprawiają te skrzynie? jestem umówiony w BMW Expert Motorsport ale mają dość odległe terminy.
       
      Dzięki
    • Przez dejwit
      cześć mam nadzieje ze mi pomożecie .Sytuacja z dzisiejszego ranka..Wsiadam do auta (na dworze -13 stopni) odpaliłem elegancko poczekalem az sie choć troche zagrzeje.Na naprawde niskich obrotach wyjezdzam sobie do pracy.Przejechalem około 15km po czym patrze na wskazówke temperatury ktora przekracza połowe.. zaniepokojony zwpolnilem lecz temp. rosla dalej. zatrzymalem sie na stacji, temperatura stanela mimo to zgasilem silnik.Odczekalem chwile sprawdzilem plhn chlodniczy olej wszystko ok.. odpalilem auto po 10minutach pojehcalem dalej i co? auto normalnie jeszcze dojechalo 30km do pracy ze wskazowka temeprstury w pionie.. dodam ze czasem zapali sie kontrolka plynu chlodniczego, i nagrzewnica cos z nagrzewnica bo czasem gdy auto sie zagrzeje to i tak niema ciepla nie grzeje w kabinie dopiero po dluzszym czasie jakos zalapuje.I wlasnie dzisiaj bylo to samo nie bylo ogrzewania a pozniej jak juz zadzialalo to auto sie nie grzalo i normalnie dojechalem do pracy..Zapowietrzony układ?? prosilbym o jakies podpowiedzi..autem jezdze do pracy i musze to szybko zrobic
    • Przez bullit87
      Więc witam...
      Postaram się opisać problem tak dokładnie jak się da od dnia pierwszego.
      Jest on związany z silnikiem n46b20
      Moja kobieta zostawiła kluczyk w stacyjce oraz włączony zapłon na całą noc więc bateria padła. 
      Rano przez telefon powiedziała mi jaki problem po czym powiedziałem jej żeby połączyła prostownik i po problemie... Nie mogła znaleźć punktów pod maską więc powiedziałem żeby podłączyła się do akumulatora.  Powiedziała że bezpiecznik na prostowniku wyskakuje więc powiedziałem żeby to wcisnela.  Zrobiła to kilka razy ale okazało się że dzieje się tak przez kluczyk w stacyjce i włączony zapłon. 
      Udało się auto odpalić no i poszła do pracy jak przecinak. 
      Zadzwoniła znowu i mówi mi że coś się dziwnego dzieje z autem.
      No i miała rację. Opisał bym to wypadaniem zapłonu Ale tylko w trakcie opadania obrotów. Zabrałem więc auto na kompa i wyszło... 
      Sondy lambda przed katem (To był błąd który co jakiś czas wyskakiwal)
      Czujnik temperatury w przepływomierzu 
      Aktywator valvetronic 
       
      Więc wymieniłem sondy, aktywator i czujniczek. Przyuczylismy wszystko i doskoczyl błąd przepustnicy...
      Ehh też wymieniłem...
      Znowu przyuczanie i...
      No właśnie... 
      Zapłon nadal wypada.
      W trakcie wypadania zapłonu średnie spalanie na zegarkach szaleje... 
      Wszystkie rurki od powietrza są szczelne. 
       
       
      Tak to wygląda... 
      Moment w którym obroty opadają pomału wywołany jest delikatnym zdejmowaniem nogi z pedalu gazu.
    • Przez qlas00
      Czołem Maxbimmery !
       
      Mam pytanie,
      Na angielskich forach wyśledziłem,że dokładane kamery do radia multi android mają funkcje wyświetlania trasy z uwzględnieniem skręcenia kierownicy.
      Ktoś kojarzy gdzie można włączyć tą opcję? Obszar cofania tzn pole czerwone,żółte, zielone mam włączone a jak ustawić,żeby było ruchome tak jak skręcam kierownicą ?
      Poniżej przykładowa grafika

  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.