Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

WItam wszystkich serdecznie mam kolejny problem z autem wypada zapłon na 5 cylindrze czasami go odcina auto z instalacją lpg na lpg pracuje jak traktor na pb czuć jak co chwile wypada zapłon cewki sprawdzone podmienione brak poprawy świece sprawdzone zamienione miejscami brak poprawy auto fajnie się zbiera ale wypada gdzieś zapłon i nie pracuje często na 5 cylinder w sumie ostatnio cały czas stało się to kilka dni temu wymieniłem sonde lambda przez około 2 dni było ok nic się nie działo aż nagle jak zaparkowałem zaczeły opadać delikatnie i podnosić się obroty zgasiłęm odpaliłem i to samo brak sprawdzałęm kompresej wszędzie 13-13,5 co może być przyczyną? bicie na kole pasowym może coś mieć do tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram i polecam podjechać do dobrego gazownika,który zrobi mapę Lpg podczas jazdy i wszystko porządnie ustawi...

A jak świece ? bo zwykłe jak u mnie to po ponad 10tyś już nie ciekawie wyglądają i warto zainwestować parę złotych i założyć platynowe albo irydowe.

Jeśli nie masz takiego to mogę dać namiar na jednego ale on jest z pod Legnicy więc musiałbyś umówić się z nim i podjechać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok rozumiem wcale nie twierdze że nie macie racji możliwe że lpg robi bigos ogólnie od kąd ją mam na pb chodziła idealnie a na lpg delikatnie czasami wypadał zapłon pamietasz grzesiek jak było.

Potem zaczeło mnie troszeczkę denerwoawać to wypadanie zapłonu więc pojechałem do jednego gazownika paprocha żeby mi coś z tym zrobił bez podłanczania komputeraz na oko regulował skok tłoczka w wtryskiwaczach lpg jeden może dwa dni było ok potem auto zaczeło dziwnie chodizć na pb a na lpg wypadał zapłon jeszcze bardziej pojechałem do 2 gazownika to stwierdził że na benzynie ten 5 cylinder też nie pracuje i nic nie zrobi bo niestet musi pracować idealnie na pb wydaje mi się że trpszeczke sie poprawiło od kąd zrobiłem około 100km na pb ale dalej ta praca to tragedia objawy pasują do rozjazdu przez lpg ? odłanczałem aku ale dalej to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

długość wężyków ma duże znaczenie?? podczas jazdy na pb też?? kurcze zrobiłęm reset komputera odpaliłem tak jak pisali żęby z 5 min pochodził na wolnych obrotach wyłączyło mi cylinder zaczoł pracować jak traktor drugi raz odpaliłęm to samo za trzecim pochodził na wolnych obrotach najbardziej wywala mi cylinder ogólnie przed resetem zrobiłem z 70km na pb nei włączając lpg dzisiaj do roboty jechałem było lepiej jak wracałem też było fajnie potem jechałem na miasto wywalił cyinder nie rozumiem dlaczego wywala mi zapłon skoro cewki ok świece ok co jeszcze może go boleć?? jak podłączyłem inpe to wyśfietliło błąd misfire na wszystkich cylindrach poza 6 ale wypadanie takie mocne i blokowanie pracy cylindra przez ecu odbywa się tylko na 5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli oporność od samego gniazda cewki do samego wejścia w ecu?? i jak będzie jakaś różnica to szukać pokolei dobrze rozumiem? to zawsze jest trop a oporność na wszystkich cewkach ma być taka sama tak?

Podczas jazdy stałą prędkością przy około 1,5 tyś delkatnie szarpie

Edytowane przez arbuz229
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mierzoną miałem rezystancje przewodów do samego eku wszędzie taka sama ecu podaje napięcie na cewki wymieniłem dzisiaj wszystkie świece poskłądałęm podpinam kompa i teraz mi niechodzi na 4 cylinder a 5 ma dobre korekcje sprawdzane inpą teraz mnie ciekawi to co może być powodem takiego zjawiska wywalał sonde lambda na banku 1 przed katem mam 2 inn takie same sprawdzałęm na tamych dlaej wywala błąd tej sondy a jak pośmiga i podłącze inpe to pokazało mi przepływke wszystkie sondy i wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach ale jak patrze na korekcje to konkretnie najgorsze korekcje ma 4 i 1 a wcześniej 1 był ok 5 kulał.

Czasami ale to bardoz żadko auto podczas odpalania mogę kręcić kręcić i nie odpali ale odpuszcze i 2 raz odpalał odpala na strzała winne możę być koło pasowe mam bicie na tym kole i jest możliwość że czujnik położenia wału korbowego ma problem z interpretacją?? cewki sprawne świece nowe wiązka do samego ecu ok ecu emituje napięcie na cewki ciśnienei sprężania około 13 -13,5 wszędzie a auto kuleje wypada zapłon czasami tak wypadnie żę wyłączy cylinder

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj odpiełem centralke lpg chciałem pojeździć z odpiętym sterownikiem esgi 2 tylko na pb i ku mojemu zdziwieniu nie mogłem odpalić auta z odpiętym sterownikiem lpg auto kręci kręci i nie może odpalić nawet nie łapie tylko kręci z tego co wiem po odpięciu centralki lpg (komputera) auto powinno na pb normalnie chodzić może to jest problem mojego wypadania zapłonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...