Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam E32 i byłem z niej bardzo zadowolony mimo przygód z nią do piątku 26.04.2013r

Opiszę wszystko co i jak.

Rano paliła idealnie. Wróciłem do domu poszedłem i wróciłem po godzinie tylko kręci. Znajomy pociągnoł mnie na linkę i odpaliła fajnie zadowolony byłem pojechałem na spacer. Wracam do samochodu po ok dwóch godzinach kręce i nic tylko słychać jak kręci. Ktoś powiedział że pływak mi się walnoł i paliwo skończyło no to zaciągneli mnie na stacje wlałem paliło i chce różyć lipa dalej nic nowego. Na przewody i nic na pych też nic nie idzie. Wieczorem przyjechał znajomy i na linke. A ja wiem po jakiś 10 - 20 metrach spróbowałem odpalić ooo udało się no to zjechaliśmy rozpieliśmy linkę i wróciliśmy oczywiście ja się jeszcze pokręciłem nie wyłanczając samochodu. Na benzynie przejechałem ok 15 KM a na lpg ok 5. Wróciłem na parking wyłączyłem i odpalam działa za pierwszym fajnie zadowolony i szczęśliwy. Do domu przebrać zjeść i chciałem pojechać, no ale okazało się po godzinie że nie odpala już. Oczywiście telefony i dowiaduje się co może być.

W sobotę ( 27.04.2013 r ) Wymieninone zostały :

- czujnik położenia wału ( na używany ale sprawny ) - i dalej do samo kręci ale nic więcej

- świece, przewody, kopułka - nic nowego nie było

Niedziela ( 28.04.2013r )

- Sprawdzałem czy płynie prąd na cewce i czy dochodzi do pompy paliwowej jest. Na cewce ok 11 - 12 V na pompie podczas kręcenia 11-12V

Poniedziałek ( 29.04.2013r )

- Wymieniona cewka - sprawdzenie czy jest iskra i nadal brak przełożyłem na stary czujnik wału ale dalej to samo.

Wtorek ( 30.04.2013r)

- Podłączona pod komputer i zero błędów

- Sprawdzenie " zębów " na kole do którego jest czujnik położenia wału. Wszystkie są i nie wyglądają na uszkodzone.

Co jest nie tak ? Czy czujniki położenia wału są walnięte i nie dają impulsu na cewkę która nie daje iskry ? Szczerze już nie wiem co robić, liczyłem że komputer coś mądrego powie ale oprócz odchudzenia portfela nic więcej nie powiedział. Słyszałem że coś nie tak z rozrusznikiem może nie być prawda ? Najbardziej dziwi mnie to że na linkę odpala a tak nic. Kręci ale nie może odpalić.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

sprawdź napięcie na cewce podczas kręcenia rozrusznikiem, albo podaj jej prąd prosto z akumulatora, już taki przypadek miałem że prąd na cewce był ok, przy kręceniu troche spadał i cewka nie dawała iskry a na popych palił... szukając rozwiązania zrobiłem tak jak Ci napisałem i zapalił od razu :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@grzesiek2304 było to robione i nic. Plus szedł z plusa na silniku a potem z aku i zero efektu. Tak jak pisałem na cewce jest ok 11 - 12 V mówiąc że był facet z komputerem to nie chodzi mi o laptopa tylko o taki profesjonalny komp. ( Auto Wesoła )

Poraz kolejny słyszę takie coś :

Rozrusznik. Do pełnej naprawy lub wymiany. Sieje polem tak że zakłóca resztę. Ale beemki czasem mają problem z kablami pomiędzy aku a silnikiem. Jak z pychu pojawi się iskra to rozrusznik.

Możliwe ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się