Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z wyświetlaczem na desce rozdzielczej (widać tylko kilka literek ) co mogę z tym zrobic czy dam rade sam to naprawic czy konieczny jest serwis jaki jest koszt ? moje auto to BMW e39 530 d 184 KM kombi 1999r.

Drugim problemem jest ekonomizer i prędkościomierz jak odpalam wszystko jest ok jak tylko ujade pare metrów to zapala się kontrolka abs i trójkąt w kółku(na żółto) i przestaje działać i ekonomizer i prędkościomierz co może byc tego przyczyną jak to naprawic ?? Z góry dziękuje za wyrozumiałosć nie jestem mechanikiem:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dirty.73

pierwszy problem to padające piksele,jak mniemam,można sie samemu pobawić,znajdziesz na necie jak,

drugi,to padł lewy tylny czujnik absu....(.lewy?hmmm,poprawcie mnie jak sie mylę)on odpowiada za to ,co ci przestaje działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o literki to taśma mogła paść i można to naprawić jeśli kupisz stary licznik tanio to możesz przełożyć taśmę lub cały wyświetlacz jeśli masz uszkodzone same pixele to również można naprawić.

Z tym abs i trójkąt to może być kilka przyczyn najlepiej auto podpiąć pod kompa.

Jak Dirty pisze może to również być czujnik,mógł się przybrudzić albo padł :)

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy piszą. Temat pikseli jest długi i dobrze znany na forach. Sam naprawiłem kilka tych liczników, prosta sprawa to nie jest szczególnie jeśli chodzi o zdjęcie wskazówek z silniczków, ale nie jest to temat nie do ogarnięcia. Co do prędkościomierza to Dirty ma rację. Na 99% czujnik ABS leży a komp powie Ci który, reszta jest prosta jak schemat siekiery.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dirty.73
a komp powie Ci który, reszta jest prosta jak schemat siekiery.