Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam silniczek 2.5 z vanosem mocy 170 konikow i slyszalem kiedys ze jedna z modyfikacji ktora mozna przeprowadzic jest wymiana korbowody i tlokow z E46 silnika 3.0 czy wiecie cos o tym ?? jakies informacje dodatkowe??

Czy konieczne beda inno modyfikacje poza remapem??

Dodam ze w planie jest kolektor od M50 i airbox prawdopodobnie od simoty :)

Czy jest jeszcze cos co warto zrobic ??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez Carl_Geko
      Witam. Wiem, że jest troche tego na forum,, ogólnie łatwy temat,, bynajmniej ,, nie jest to nigdzie opisane szczegółowo.
      Np. Jakimi kluczami.,,, numery kluczy.. od czego zacząć jak się przygotować,,. 
      Np. Skrzynia jest cieżka ,, to jak się ją odkręca to zapewne trzeba jakimś podnośnikiem se pomagać,,,, jakie części pozdejmować,, od czego zacząć,,
      Ale najważniejsze jaki trzeba mieć sprzęt (klucze, podnośniki ,, kanał),,..
       
      Bo mi sie wydaje,, ze.to na lewarku tĄ skrzynie się opuszcza..
       
      I takie tego typu rzeczy ,, jak dla laika,, co troche zna sie na silnikach,, ale pierwszy raz bedzie wymieniał sprzegło.
       
      Pozdrawiam,, carlo
    • Przez Chudy97
      Siemanko, tak jak w tytule.  Kupie zderzak tylni mpakiet do e46 coupe.  Najlepiej topasblau.  Moze tez byc do malowania i bez dyfuzora. Byle nie polamany i nie klejony. W sumie im taniej tym lepiej (oczywiście z głową) Pozdrawiam !
    • Przez Chudy97
      Siemanko, tak jak w tytule.  Kupie 4 dystanse wraz ze śrubami do e46 . Najlepiej 25 mm. Pozdro !
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.