Rekomendowane odpowiedzi

Siemka mam parę problemow z moja e32 chodzi oto iz

1 strasznie telepie kierownica przy 80 km/h tarcze klocki nowe 2 tygodnie temu przeszła śpiewająco przegląd

2 strasznie mam mokro pod dywanikiem kierowcy ubywa troszkę płynu nagrzewnica?

3 szyberdach uchyla sie ale nie otwiera

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
tarcze klocki nowe 2 tygodnie temu przeszła śpiewająco przegląd

co do telepania kierownicą to hamulce mają tylko przy hamowaniu :)

jeżeli z zawieszeniem nic nie wykazało to albo źle sprawdzili albo to mogą być koła źle wyważone fele lub opony

w innym aucie jak miałem mokre dywaniki i płyn ubywał to była nagrzewnica tutaj też bym obstawiał

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
1 strasznie telepie kierownica przy 80 km/h tarcze klocki nowe 2 tygodnie temu przeszła śpiewająco przegląd

Wywaz kola. Moze odwaznik sie urwal. Hamulce raczej tu niebeda odgrywac roli.

2 strasznie mam mokro pod dywanikiem kierowcy ubywa troszkę płynu nagrzewnica?

Masz zalany plyn czy wode ? Jezeli plyn a dywaniki sa mokre od wody to najprawdopobodniej puszcza jakas uszczelka i cieknie ci do srodka.

3 szyberdach uchyla sie ale nie otwiera

Tutaj to bez rozbierania sie nieobejdzie. Mam dokladnie na odwrot. Otwiera sie a nie uchyla. Cos sie ******zielilo w mechanizmie. Trzeba rozebrac i obejzec.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mi w e34 też lekko telepie przy 90, jak przekrocze 100 to już tego nie ma, ta sama sytuacja ponizej 90. Tarcze sprawdziłem i są ok. Daj znać jak wyczaisz co to.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość ChriS.

Telepanie, podniesc kazde kolo po kolei ( przy okazji rowniez tylne ).. Sprawdzcie czy nie chodzi gora dol, lewo prawo, moze jakies lozysko. Podmienic kola przod/tyl, sprawdzic czy nie pomoglo. Oprocz tarcz to najczestsze przyczyny, w skrajnych przypadkach tuleje przednich wahaczy wprawiaja w takie drgania, ale to rzadkosc. Jesli zmieniales tarcze to moga byc wadliwe fabrycznie, tarcze mierzy sie jakims tam czujnikiem, maks bicie nowej tarczy to bodajze 0,1mm.

Edytowane przez ChriS.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Miedzy 80-120 najpierw fele i opony , dopiero co mi Damianie , Leos wywazal na nowo po powrocie z nad morza oderwaly sie odwazniki , teraz znowu jest okey, jak ubywa plynu to plyn idzie pod dywany , szyber elektryczny , na poczatek wymienil bym na probe modol komfortu pod kanapa, chyba ze sam naped ma uszkodzone krancowki ! HYmn........ luzy w zawiasie i lozysko ,kiedys kupilem e34 co miala takie wy..........e zawieszenie ale nie trzepalo kiera tylko przy 100 wozila mnie po calej drodze ciezko bylo wrocic z Miroszowa do Zgorzelca :)

Edytowane przez Jareknes

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ok panowie koła wyważone było po 5 gram na każdym kole dalej ustawiona zbieżność i okazało się ze 2 wahacze dolne są bardzo mocno wyeksploatować i mój były diagnosta dostał taką wiązankę ze mnie moja kobieta trzymała skoro ja płace za przegląd to mam prawo widzieć co moja gablotę boli doszło parę uszczelek do roboty itp ale to grosze po wymianie wahaczy auto płynie nie telepie ... Tytanic a co do szybra to wydaje mi sie ze silniczek ma dość lub moduł komfortu za parę dni sprawdzę dlaczego do środka wlewa się woda skoro na Dworze jest upal .. teraz moja e32 jest u blacharza potem lakiernik i składnie do kupy gleby felg dare rs itp dziękuje odezwę sie jak rozwiąże kolejny kłopot :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ad.2:)

Masz klimę?

Czy czujesz w kabinie dziwny zapach? coś ala przyprawa do zup?jak przejedziesz dłonią po tapicerce podłogowej tam gdzie mokre to po wyschnięciu bez wycierania dłoń jest w takiej jakby dziwnej powłoce(ciężko to opisać)ale efekt inny niz jakbyc mial mokra dłoń od wody.

Jeśli tak to nagrzewnica do wymiany i sprawdzenie połączenia jej z rurkami zasilającymi ją w płyn.

Jeśli nie to do sprawdzenia masz również odpływ skroplin z klimatyzacji-w obudowie zespołu grzewczego jest na dnie w rogu rurka spustowa ale ona luźno wchodzi w lejek a len z kolei połączony jest z rurką idącą pod podłogę-jak rurka się zatka to skropliny wylewają się z lejka na wykładzinę tunelu środkowego(niedaleko pedału gazu).

Ad.3

defekt styku w przycisku dla opcji otwierania(miernik w dłoń i sprawdzić przejście na odpowiednich pinach podczas naciskania przycisku) i tu również do spradzenia czy do w/w styku dochodzi zasilanie z RM z pod tylnej kanapy)

Z tego co pisales to zasilanie do przycisku dochodzi na uchylanie jak i silnik ma masę i +12 bo pracuje.

Więc :

1-przejscie styku(rezystancja podczas przyciskania-pomiar na wypjętym przycisku

2-zasilanie styku w +12V (pomiar napięcia na wtyczce instalacji dla przycisku dla odpowiedniego w/w styku-instalacja pod napięciem ale przycisk dalej odpięty)

3-Moduł przekaźnikowy RM pod tylną kanapą-jesli nie wiesz jakie piny mierzyc to najlatwiej podmienic RM-czasem zimne luty go gnębią

4-podmiana modułu komfortu tzw GM(obok RM)

Polecam zrobić reset szyberdachu-uchyl go (bo to działa u Ciebie) a następnie zamknij go ale poprzez naciśnięcie i przytrzymanie przycisku (od uchylania)przez około 30sek(trzymaj wciśnięty aż do momentu całkowitego zamknięcia).

  • Lubię 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Ad.2:)

Masz klimę?

Czy czujesz w kabinie dziwny zapach? coś ala przyprawa do zup?jak przejedziesz dłonią po tapicerce podłogowej tam gdzie mokre to po wyschnięciu bez wycierania dłoń jest w takiej jakby dziwnej powłoce(ciężko to opisać)ale efekt inny niz jakbyc mial mokra dłoń od wody.

Jeśli tak to nagrzewnica do wymiany i sprawdzenie połączenia jej z rurkami zasilającymi ją w płyn.

Jeśli nie to do sprawdzenia masz również odpływ skroplin z klimatyzacji-w obudowie zespołu grzewczego jest na dnie w rogu rurka spustowa ale ona luźno wchodzi w lejek a len z kolei połączony jest z rurką idącą pod podłogę-jak rurka się zatka to skropliny wylewają się z lejka na wykładzinę tunelu środkowego(niedaleko pedału gazu).

Ad.3

defekt styku w przycisku dla opcji otwierania(miernik w dłoń i sprawdzić przejście na odpowiednich pinach podczas naciskania przycisku) i tu również do spradzenia czy do w/w styku dochodzi zasilanie z RM z pod tylnej kanapy)

Z tego co pisales to zasilanie do przycisku dochodzi na uchylanie jak i silnik ma masę i +12 bo pracuje.

Więc :

1-przejscie styku(rezystancja podczas przyciskania-pomiar na wypjętym przycisku

2-zasilanie styku w +12V (pomiar napięcia na wtyczce instalacji dla przycisku dla odpowiedniego w/w styku-instalacja pod napięciem ale przycisk dalej odpięty)

3-Moduł przekaźnikowy RM pod tylną kanapą-jesli nie wiesz jakie piny mierzyc to najlatwiej podmienic RM-czasem zimne luty go gnębią

4-podmiana modułu komfortu tzw GM(obok RM)

Polecam zrobić reset szyberdachu-uchyl go (bo to działa u Ciebie) a następnie zamknij go ale poprzez naciśnięcie i przytrzymanie przycisku (od uchylania)przez około 30sek(trzymaj wciśnięty aż do momentu całkowitego zamknięcia).

Widze ze masz cholernie wielkie pojęcie dzieki wielki jak tylko gablota wróci z blacharni to odrazu bede mascił powiem ci ze podłoga jest mokra jak by tam wode ktoś wylał fakt ze zbiorniczka spiernicza płyn ale auto nie bierze oleju nie ma dziwnej mazi pod korkiem oleju i nie ma oleju w płynie wiec uszczelka odpada

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.