Lukas

Potrzebny namiar na dobry warsztat regenerujący skrzynie automatyczne.

Rekomendowane odpowiedzi

Tez moge polecic Dlugoleke, serwisowalismy tam kilka samochodow, w jednym wymiana skrzyni i jestesmy zadowoleni

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez Szpadyzor71
      Hej.
      Jak pewnie część z Was wie, za niedługo powiększa się skład mojej rodziny w związku z czym potrzebuję informacji odnośnie fotelika.
       
      Teoretycznie mam już wybrany, jest to Cybex Aton 5. Czy ktoś z Was ma lub miał ten lub ewentualnie poprzedni model w E38 lub E39 (sedan) albo w Skodzie Fabii I-generacji?
      Ciężko jest mi logistycznie rozegrać kwestię przymierzenia fotelika do obu samochodów. Jak duże jest prawdopodobieństwo, że fotelik nie będzie pasował do dwóch różnych samochodów?
    • Przez juve_fan
      Siemandero wszystkim przy weekendzie :-) 
      Z racji tego, że powoli wraca do mnie temat zakupu auta, a ponowny zakup Bmw jest chyba nieunikniony, to przeglądam trochę portale, gdzie moja uwagę zwróciły dwie sztuki E38. 
      Kojarzy ktoś z Was te sztukę?!
      https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7-okazja-bardzo-zadbane-lpg-ID6yPtej.html
       
      No i jeszcze ta mnie intryguje, choć niestety tylko 2.8 i bez LPG, ale z samych zdjęć wygląda na prawdę sensownie :-) 
       
      https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7-oryginal-bogato-wyposazona-felgi-18-rolety-tv-skora-ID6yObhD.html
       
      Jakieś porady, sugestie?!  :-) 
       
      Miłego weekendu 
       
      Pozdrosy 
    • Przez Seba97e46
      Witam, od 2 miesięcy jeżdżę ze świecącymi się kontrolkami DSC, ABS, ręczny. Na 99% padł sterownik pompy, ponieważ w Inpie pokazuje błąd pompy ABS (5DF0). Dzisiaj przyszła mi taka sama pompa, o takich samych numerach, podłączyłem, złożyłem, układ odpowietrzony. Kontrolki nadal świecą, w inpie błędu nie da się usunąć.. jak włączam zapłon to zgasną na sekundę i znowu się zapalają i w tym momencie błąd powraca. Próbowałem jakoś kodować w NCS Expercie jednak nic to nie daje, w Inpie również próbowałem zakodować numer vin DSC z czujnikiem skrętu (jakoś tak). Dodam, że za pierwszym razem sprawdziłem błędy to pokazało się ich aż 5, usunąłem, zostały 2, wtedy zakodowałem ten czujnik skrętu z DSC to został tylko jeden błąd, i to właśnie ten nieszczęsny błąd pompy ABS. Bezpieczniki wszystkie sprawdzone. Ktoś wie co to może być? Może coś źle robię, albo to co kupiłem jest również zepsute? Dodam jeszcze, że podczas próby usuwania błędu lub kodowania sterownika kontrolka od ręcznego zmienia swój kolor na czerwony i zaraz z powrotem jest żółta. Problem ten powstał przez mój błąd bo zrobiłem chwilowe zwarcie na kabelkach od podświetlania nóg (wtedy też przez jakieś 30 min nie działało podświetlenie w suficie itp. ale wróciło do normy). Pomocy bo już nie mam głowy do tego
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.