Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


chip e46 2.0D 150km


Lukson

Rekomendowane odpowiedzi

Szczerze jakoś zawsze się bałem czipowania. Ale troche mnie temat zaciekawił. Myślę o tym co piszecie, że żadnych problemów z silnikiem niema. Myślałem o 170 koniach i troche nm dodać. Gdzie najlepiej podjechac i mniej wiecej ile taka zabawa kosztuje i ile czasu zajmuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
A gdzie za 400 robisz? I czy zrobiłeś już? happy_bmw

Yapis, jak chcesz wirusa to mogę ci wysłać namiary na gościa co zrobi to dobrze i za rozsądną kasę. Moja buma jest u niego zrobiona i naprawdę jest oki.

Jak coś wal na PW żebym tu reklamy nie robił

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
A gdzie za 400 robisz? I czy zrobiłeś już? happy_bmw

Jeszcze nie bo już po sezonie i nie ma golfów tyle które mi przypominają o braku mocy :D

Jesteś z Pomorskiego?

Co do niego to Robi w profesionalnym zakładzie normalnie więc ma pojęcie .. koledze wirusował 1.9 Tdi ze 130 na około 160 i autko zapitala pół roku już butowane jak benzyniak :D

Edytowane przez danieldeni20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie bo już po sezonie i nie ma golfów tyle które mi przypominają o braku mocy

Jesteś z Pomorskiego?

Co do niego to Robi w profesionalnym zakładzie normalnie więc ma pojęcie .. koledze wirusował 1.9 Tdi ze 130 na około 160 i autko zapitala pół roku już butowane jak benzyniak

Jestem z Wrocka i już zrobiłem chipa ze 150 na 180 i jestem zadowolony bo różnice widać i ma kopnięcie teraz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mam takie pytanko być może jestem przewrazliwiony ale.... jak takie czipowanie wpływa na żywotność silnika ? Mam poptostu pewne obawy skoro producent wypuścił 150 kucy to silnik został na tyle koni "obliczony". Jeżeli podnosimy moc to skracamy żywotność silnika części się szybciej zużywają ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko być może jestem przewrazliwiony ale.... jak takie czipowanie wpływa na żywotność silnika ? Mam poptostu pewne obawy skoro producent wypuścił 150 kucy to silnik został na tyle koni "obliczony". Jeżeli podnosimy moc to skracamy żywotność silnika części się szybciej zużywają ?

Pamiętaj że oprócz żywotności producent próbuje spełnić wyśrubowane normy spalin i kilka innych rzeczy.

Jak nie przesadzisz z modzeniem to spokojnie silnik to wytrzyma

Oli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie za kilka dni mija 5 lat jak śmigam na sofcie, silnika nie zjedziesz, szybciej podzespoły turbo, sprzęgło, dwu-masę , ewentualnie skrzynie zajedziesz. rób softa i się nie zastanawiaj. A poza tym dbać trzeba o wszystkie płyny organiczne;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko być może jestem przewrazliwiony ale.... jak takie czipowanie wpływa na żywotność silnika ? Mam poptostu pewne obawy skoro producent wypuścił 150 kucy to silnik został na tyle koni "obliczony". Jeżeli podnosimy moc to skracamy żywotność silnika części się szybciej zużywają ?
A wykorzystujesz non stop moc ciągle butujac? Ja To zrobiłem, żeby czasem mieć taką moc jak na trasie jakiś golf mnie zbulwersuje albo audi :P no a 2stona medalu to spalanie mniejsze ! Ten chłopak ma wszystkie swoje 3 VW WYKRECONE i kilka lat smigaja.. Do tego wszyscy w okolicy robią u niego bo zna się na rzeczy i zrobił to jak najbardziej się da bezpiecznie dla silnika.. Mówi, że mógł wykręcić ale silnik na autostradzie się rozkraczy.. Musi być to z głową robione do tego powiedział, że kiedy chce przywróci mi ori soft :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

Witam wszystkich forumowiczow dolacze sie do waszych postow gdzie rowniez potwierdze gdzie w swoim BMW 2.0D 150km zrobilem tzw "re-map" zmiane oprogramowania i moj samochod pali teraz mniej,na chwile obecna jest 184km/390Nm i jak dotad nie mialem zadnych problemow gdzie jak narazie jezdze prawie rok na czasu na tych zmianach ale butujac,mialem tez przyjemnosc przejechac sie na dlugi dystans i zobaczyc jak samochod bedzie sie sprawowal po przejechaniu trasy 1600km z samochodem nic sie nie dzialo,co do przebiegu to powiem ze jest spory bo az 175 tys mil czyli jakies 265 tys km przejechane,na poczatku bylem w stanie odczuc ta moc ale po jakims czasie wiadomo czlowiek sie przyzwyczail.

Orientujecie sie co moglbym jeszcze wymienic zeby miec wiecej km/Nm,myslalem na wymienieniem calego ukladu wydechowego na Remusa ( na YT widzialem filmik jednego z forumowiczow tego forum gdzie ma/mial zamontowany taki tlumnik i powiem ze bylem w szoku patrzac ze zamontowany byl w dislowskim silniku i jaki wydawal dzwiek ) poniewaz troche dzwiek ropniaka Mnie dopija tymbardziej jak przesiadam sie z mojej M3,dodatkowo myslalem na wymienieniem IC ( intecoolera )dedykowanego dla BMW dwustronnego o wymiarach 450x180x65 na takiego ktory jest montowany z przodu gdzie zeby go zamontowac trzeba miec zderzak z M3 no i oczywiscie stozkowy filtr powietrza,orientuje sie ktos ile konikow moze mi mniej wiecej dojsc albo co moglbym jeszcze wymienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Remis-a u nas ma kolega, ale współgra z silnikiem M57 . Co do IC to zamontujesz go za każdym zderzakiem , koni ci to nie da, musisz jeszcze raz zrobić program, a przelot jak chcesz robić to pogadaj z kolegą Leo

Dzieki BASTARS za info, orientujesz sie moze jaki tlumnik wspolgralby z moim silniekiem ? dodatkowo napisales ze koni mi nic nie przybedzie,kontaktowalem sie z producentem intercoolerow i dany producent gwarantuje ze dojdzie mi co prawda pare konikow nie zawiele ale 5 to juz cos, dodatkowo na tlumniku powiedzmy niech troche mi tez dojdzie i moze wycisne z 2.0 litrowego silnika 204 km, re-mapa wiadomo zrobie jeszcze raz zobaczymy co wyjdzie,tlumnik i tak musze wymienic a jak mam juz wymieniac go to przy okazji wymienie intercooler zeby nie jezdzic kilka razy do warsztatu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wierz producentom za bardzo , jeśli masz ten sam przekrój rur dolotowych to nie podasz większej masy powietrza jedyny plus większych coolerów to to że przy strasznych upałach nie pachną tak jak ori i nie ma spadku mocy. Tłumik jaki chcesz jeden z tańszych fajnie wyglądający to RM3 ja taki mam, do tego przelot i brak katów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wierz producentom za bardzo , jeśli masz ten sam przekrój rur dolotowych to nie podasz większej masy powietrza jedyny plus większych coolerów to to że przy strasznych upałach nie pachną tak jak ori i nie ma spadku mocy. Tłumik jaki chcesz jeden z tańszych fajnie wyglądający to RM3 ja taki mam, do tego przelot i brak katów.

Niby nie powinno sie wierzyc producentom no ale zaryzykuje, najwyzej oddam do zwrotu :D dodatkowo nie strace duzo za taki IC,srednice wlotu i wylotu jak sie nie myle powinienem miec wieksza 57mm nie wiem ile maja standardowe IC ale strzele ze 32/34mm,kolejna sprawa jak mam juz wymieniac caly tlumnik to za jednym razem zrobie 2 rzeczy, co do tlumnika RM3 ktory poleciles polecasz jeszcze jakies inne ? moga byc nieco drozsze.

Edytowane przez Wener®
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz popatrzeć za magnafloow a co do IC to wierz mi że średnica dolotów jest taka sama robiłem to wiem http://www.maxbimmer.pl/f29/%5Bbastars%5D-e46-coupe-320cd-polift-12922/index26.html. a tłumik mam 2 strony dalej

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz popatrzeć za magnafloow a co do IC to wierz mi że średnica dolotów jest taka sama robiłem to wiem http://www.maxbimmer.pl/f29/%5Bbastars%5D-e46-coupe-320cd-polift-12922/index26.html. a tłumik mam 2 strony dalej

Wierze Ci na slowo :), przyznam ze Becie masz fajna,spoko wyglada ten intercooler powiedzialbym ze tak groznie :D, mozesz mi powiedziec czy on jest dwustronny czy jednostronny, nawet jak mi IC nie da wiecej mocy bedzie u Mnie robil za efekt wizualny, podpatrzylem troche ogladajac zdjecia twojej furki i do listy moich zakupow dopisuje rozporke skoro potwierdziles ze lepiej sie trzyma na zakretach :), dodatkowo postanowilem ze rowniez wymienie olej w skrzyni biegow ale to jak bede w Polsce bo jak tutaj pojechalem do dealera BMW to mi powiedzieli ze nie musze wymieniac oleju w skrzyni i ze ogolnie sie tego nie robia ale jakbym chcial bardzo to zrobia ale jak uslyszalem cene to podziekowalem :D.

Na tlumniki napewno popatrze, twoj dodal Ci chociaz pare kucykow pod maska ?

Oczywiscie rowniez sie pochwale fotkami ale to po zabiegu,jak juz IC wymienie,caly tlumnik, rozporke,klocki hamulcowe z tarczami,odrestaruje 19 calowe alusy ktore sa niestety zadrapane przez moja dziewczyne,wymienie takze nerke bo gdzies tutaj na forum widzialem u kogos no i cos jeszcze jak mi przyjdzie do glowy.

Dzieki za pomoc,cenne informacje,pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...