Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


e36 naprawa/wymiana progów


xianoss

Rekomendowane odpowiedzi

Stała się dziś rzecz straszna. W mojej nieskalanej rdzą e36 okazało się że lewy próg zaczał gnić. Kilka lat temu był przytarty, i jak się teraz okazało źle potem zabiezpieczony. Dziś podnosząc lewarkiem(lewy tylni otwór) zaczeło się to wyginać. Spojrzałem pod spód a tam dziura. Nie znam się na tym, nie wiem czy można wymienić tylko część progu czy trzeba cały, zatem gdzie polecacie we wrocku wykonać taką operację? po przeczytaniu paru wątków na forum wstepnie typuje lacart, jakieś opinie o tym warsztacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co, z własnego doświadczenia wiem że najlepiej cały próg nowy wstawić :) od razu miejsce na lewarek bedziesz miał na nowo wspawane i spokojnie wystarczy to na parę kolejnych lat :). Koszt stosunkowo nie duży, progi na allego (ocynk) ok 130 zł z wysyłka. U mnie robocizna z konserwacją podłogi od razu wyszło 600 zł :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się ,że nie znajdziesz takiego warsztatu,który zrobi to blacharsko po Twojemu.

Ale po kolei:

Twoja E36 była nieskalana rdzą tylko w Twojej wyobraźni a rdza jadła ją równie namiętnie przez wszystkie te lata czego dowodem jest dziura i uginanie wzmocnienia lewarka.

Na tym foru jest wielu co jest już po remontach blacharskich jak i tych ,którzy się do tego poważnie zabierają więc napiszę,że to czego oczekujesz nie będzie zrealizowane.

Próg zewnętrzny(widoczny) to kawałek wyprofilowanej blaszki-jego wymiana czy to w zamienniku czy OE nie robi większego problemu blacharzowi ale skoro ugina się wzmocnienie to znaczy kolego ,że wewnętrznego progu to też już nie ma.

Blacharsko naprawa zatem będzie polegała na odtwarzaniu profili wewnętrznych,odtwarzaniu wzmocnienia lewarka i na końcu wspawanie progu zewnętrznego.