daniello007

Proszę o pomoc w interpretacji błędu silnika e46 320d.

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

dzisiaj przy podłączaniu samochodu za pomocą inpy i NCS wyskoczył mi taki o to błąd, silnik nie był odpalany, tylko kilkukrotnie został włączony zapłon,

attachment.php?attachmentid=35603&stc=1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A może napiszesz coś więcej...

Bo wydaje mi się,że np. nie potrafisz naprawić auta,nie odpala i tylko dla tego zjawiłeś się tutaj...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
A może napiszesz coś więcej...

Bo wydaje mi się,że np. nie potrafisz naprawić auta,nie odpala i tylko dla tego zjawiłeś się tutaj...

Napisalem ze przy podlaczeniu i w trakcie samochod nie byl odpalany. A tak to odpala i silnik chodzi elegancko. Chce sie tylko dowiedziec jaka jest przyczyna tego bledu.

powyzej tego bledu jest podobny o ile nie taki sam Ale to jeszcze u poprzedniego wlasciciela.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Fsjny błąd, szkoda ze dales całego loga ale bez kodu i opisu błędu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Fsjny błąd, szkoda ze dales całego loga ale bez kodu i opisu błędu

to co podał wystarczy :)

to błąd świecy żarowej na drugim cylindrze

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

U mnie takie coś ostatnio wyskoczy

Błąd 45a0, za wysokie ciśnienie w szynie cr

[ATTACH=CONFIG]36894[/ATTACH]

Co to może być? Pomijam fakt ze ciśnienie jest podniesione w mapie.

Błąd pojawia się nie zawsze, czasami po 5min jak przybutuje a czasami dopiero po 20min, wpada w awaryjny, wyłącze i włączę silnik błąd znika.

Zastanawiam się czy to zawór na cr czy może za bardzo ciśnie ie na szynie jest podniesione

Edytowane przez Kozakk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Błąd 45a0 to kontrola ciśnienia a nie za wysokie ciśnienie.

według opisu w momencie wystąpienia błędu ciśnienie było zdecydowanie za niskie, należy zacząć od sprawdzenia czujników ciśnienia i pompy podprogowej

(na przyszłość opis błędu podawaj w całości a nie fragmenty)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

aaa, gdzies w necie wyczytałem ze ten blad to cisnienie za duze. cisnienie mam podniesione na railu w mapie, wiec moze podprogrowa nie daje rady zeby nabic zadanego cisnienia ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
A może napiszesz coś więcej...

Bo wydaje mi się,że np. nie potrafisz naprawić auta,nie odpala i tylko dla tego zjawiłeś się tutaj...

Przecież po to są fora żeby się czegoś dowiedzieć.Ktoś ma problem,to pisze,a czy tutaj zostanie to jego broszka.Może naprawi i zmieni auto:wink:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
aaa, gdzies w necie wyczytałem ze ten blad to cisnienie za duze. cisnienie mam podniesione na railu w mapie, wiec moze podprogrowa nie daje rady zeby nabic zadanego cisnienia ?

sprawdź ciśnienie na progowej na wolnych obrotach i pod obciążeniem, porównaj je z ciśnieniem na szynie IC, może być pompa, czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia, niełącząca wtyczka itd....

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ok, dzieki. popatrze.

tylko zanim bylo podniesionie cisnienie na railu wszystko było ok, czasami mi szarpał na tempomacie, ale błedów 0.

JAkie powinno byc cisnienie przed progowa i za ? przy obciazeniu powinno byc takie samo tak ? nie mam czujnika i w inpie tego parametru nie ma, wiec musze manometr wpiac i sprawdzac.

Edit.

Problem rozwiazany, wlozona nowa progowa i filtr paliwa i problem zniknal.

Edytowane przez Kozakk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Problem powrócił.

ten sam błąd wywala.

SPrawdzilem dzisiaj w inpie wskazania na wylaczponym silniku.

W kwadracie jakim zaznacyzlem wartosc skacze miedzy 2.08 a 4.27, dodam że te skoki są gwałtowne, 2 i 4 na zmianę jakby ktoś przełączal, jak pracuje pompa progowa skoki wystepuja caly czas, po wylaczeniu sie progowej, cisnienie stoi na 2.08, co jakis czas przeskakujac na 4.27.

to normlane ?

[ATTACH=CONFIG]37060[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]37059[/ATTACH]

Edytowane przez Kozakk
  • Lubię 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
U mnie takie coś ostatnio wyskoczy

Błąd 45a0, za wysokie ciśnienie w szynie cr

[ATTACH=CONFIG]36894[/ATTACH]

Co to może być? Pomijam fakt ze ciśnienie jest podniesione w mapie.

Błąd pojawia się nie zawsze, czasami po 5min jak przybutuje a czasami dopiero po 20min, wpada w awaryjny, wyłącze i włączę silnik błąd znika.

Zastanawiam się czy to zawór na cr czy może za bardzo ciśnie ie na szynie jest podniesione

Teraz patrzę i też mam ten sam błąd ;p U mnie tryb awaryjny pojawia się , rzadko kiedyś często .. teraz raz na zbiornik paliwa/dwa. Na trasie przy gwałtownym dodaniu gazu potrafi wskoczyć albo przy ruszaniu ze świateł po trasie np 60 km..

Edytowane przez danieldeni20

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

witam,
proszę o interpretację błedów. mogą być spowodowane uszkodzonym sterownikiem swiec zarowych czy uszkodzonymi swiecami?. proszę o przejrznie wszystkich zdjęć tam są chyba tez jakies inne problemy z doladowaniem? macie Jakiś pomysł na dalszą diagnoze ?
Auto odpala dobrze, na strzała, moc ok

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy błąd to najprawdopodobniej coś masz ze sterowaniem turbiny , a reszta to na 100% uwalone świeczki, raczej nie sterownik bo brakuje Ci jeszcze 4go błędu 4232

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mozliwe jest zeby z uwalonymi swieczkami nie bylo problemu z odpalaniem? Odpala od pierwszego strzała. 

Od czego zaczac poszukiwanie usterki sterowania turbiny? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Z którego roku masz d jak 2004 czyli euro4 to elektroniczne sterowanie turbo, ja swoją z 4 uwalonymi swiecami odpaliłem nawet przy - 20. Jak masz dobrą kompresje na cylindrach to nie ma problemu 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Z 2005r, euro4. Czyli na poczatek swieczki do wymiany.  Masz kogoś z okolic wrocka,  kto dobrze i w rozsądnym hajsie podejmie się wymiany? 

Jesli to eleltroniczne sterowanie turbo to jak zabrać sie za temat?  Jakas adaptacja czy cos tego typu? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Za bardzo we Wrocławiu nie siedzę, ale próbuj u forumowiczów, Leo przy Mercedes korona, lub Dyziu MP Serwis Bystre pod Oleśnicą 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dzieki za info,  postaram sie jakos z nimo skontaktowac.  Z doswiadczenia z jakiej firmy polecisz swiece? 

Świece weź BERU


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.