Skopster

BMW E46 320i hard-ecodriving :D

Rekomendowane odpowiedzi

A więc niedziela 7 rano pusto na drogach 8), nareszcie można jechać swoim tempem, a nie dostosowywać się do kogoś. Postanowiłem pobawić się trochę w eko jazdę. E46 320i Coupe.

Wentylator na najniższych obrotach, bez klimy, okna pozamykane, radio w miarę wyciszone żeby nie ciągło darmowych watów :)

kusiło mnie żeby wyłączyć światła ale 2 stówki mandatu zakończyły by eko jazdę xD

Trasa różna raz to pod górkę, raz z górki, raz po równym (dla ludzi z okolić trasa Złotoryja-Chojnów)

Nie wiem czy mój komputer pokładowy oszalał, ale ukazało mi się takie oto spalanie :D

Sam nie wiem czy to możliwe, jak sądzicie? Moim zdaniem komp może trochę przekłamać i zaniżać wynik, ale jak na stereotypowe BMW, które w opiniach ludzi dużo palą wynik jest świetny.

Fota z pokładu beemki :mrgreen:

attachment.php?attachmentid=36258&stc=1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Widzę 50 na blacie tempo do lansu, miarodajny wynik daje tankowanie pod korek i po trasie znów do pełna , w miarę przybliżony wynik z BC daje długa stała trasa

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dolej płynu do spryskiwaczy, wymien żarówkę i napraw poduszki powietrzne ;)

  • Lubię 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość

Możliwe, moja na włączonej klimie i trasa tak 90-110 bez butowania 6.5l więc myślę że z Twoją całkiem wporzo jest :D kiedy spocik się pytam?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
A ja to musiałbym ze 170 lecieć, żeby mi taką średnia wyszła :4:

Niemożliwe. Przy 170 u Ciebie to góra 5,3 ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A ja ostatnio na trasie 20 km zrobiłem 3.9l/100 km. Oczywiście komp zawsze trochę kłamie, jak pokazywał 5.6 średnie z 1100 km to po zalaniu pod korek policzylem i wyszło 5.9 W E39 z M52B20 najniższy wynik jaki osiągnąłem to 6.5, ale w trasie do Ystad, gdzie właściwie poza Oslo i Göteborg 'em to lecisz na najwyższym biegu i niemal nie skrecasz.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
A więc niedziela 7 rano pusto na drogach 8), nareszcie można jechać swoim tempem, a nie dostosowywać się do kogoś. Postanowiłem pobawić się trochę w eko jazdę. E46 320i Coupe.

Wentylator na najniższych obrotach, bez klimy, okna pozamykane, radio w miarę wyciszone żeby nie ciągło darmowych watów :)

kusiło mnie żeby wyłączyć światła ale 2 stówki mandatu zakończyły by eko jazdę xD

Trasa różna raz to pod górkę, raz z górki, raz po równym (dla ludzi z okolić trasa Złotoryja-Chojnów)

Nie wiem czy mój komputer pokładowy oszalał, ale ukazało mi się takie oto spalanie :D

Sam nie wiem czy to możliwe, jak sądzicie? Moim zdaniem komp może trochę przekłamać i zaniżać wynik, ale jak na stereotypowe BMW, które w opiniach ludzi dużo palą wynik jest świetny.

Fota z pokładu beemki :mrgreen:

Moja foto z trasy o długości 61attachment.php?attachmentid=36346&stc=1:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez xianoss
      Cześć. Przy okazji ostatnich mrozów w moim BMW pojawił się problem ze zmianą biegów. Mianowicie auto po odpaleniu jest w stanie przejechać kilka km, po czym zapala się kontrolka awarii i tu różnie: czasem wrzuca na luz, czasem da się jechać ale na max 3 biegu. Po rozgrzaniu auta, zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy. Ostatnio jak było -10 to posłuchałem trochę pompy na postoju i jest taki efekt: słychać że ma ciężko pompować, ciśnienia starczy na 1-2 zmiany biegów, po czym trzeba poczekać do następnego jej uruchomienia aby znów móc zmienić bieg. W zeszłym roku przy -20 nie było żadnych problemów...
      Moje auto to e46 330Ci SMG 2004r.
       
      1. Czy ktoś miał podobne problemy? Co mogło się zepsuć?
      2. Gdzie we Wrocławiu lub okolicach naprawiają te skrzynie? jestem umówiony w BMW Expert Motorsport ale mają dość odległe terminy.
       
      Dzięki
    • Przez dejwit
      cześć mam nadzieje ze mi pomożecie .Sytuacja z dzisiejszego ranka..Wsiadam do auta (na dworze -13 stopni) odpaliłem elegancko poczekalem az sie choć troche zagrzeje.Na naprawde niskich obrotach wyjezdzam sobie do pracy.Przejechalem około 15km po czym patrze na wskazówke temperatury ktora przekracza połowe.. zaniepokojony zwpolnilem lecz temp. rosla dalej. zatrzymalem sie na stacji, temperatura stanela mimo to zgasilem silnik.Odczekalem chwile sprawdzilem plhn chlodniczy olej wszystko ok.. odpalilem auto po 10minutach pojehcalem dalej i co? auto normalnie jeszcze dojechalo 30km do pracy ze wskazowka temeprstury w pionie.. dodam ze czasem zapali sie kontrolka plynu chlodniczego, i nagrzewnica cos z nagrzewnica bo czasem gdy auto sie zagrzeje to i tak niema ciepla nie grzeje w kabinie dopiero po dluzszym czasie jakos zalapuje.I wlasnie dzisiaj bylo to samo nie bylo ogrzewania a pozniej jak juz zadzialalo to auto sie nie grzalo i normalnie dojechalem do pracy..Zapowietrzony układ?? prosilbym o jakies podpowiedzi..autem jezdze do pracy i musze to szybko zrobic
    • Przez bullit87
      Więc witam...
      Postaram się opisać problem tak dokładnie jak się da od dnia pierwszego.
      Jest on związany z silnikiem n46b20
      Moja kobieta zostawiła kluczyk w stacyjce oraz włączony zapłon na całą noc więc bateria padła. 
      Rano przez telefon powiedziała mi jaki problem po czym powiedziałem jej żeby połączyła prostownik i po problemie... Nie mogła znaleźć punktów pod maską więc powiedziałem żeby podłączyła się do akumulatora.  Powiedziała że bezpiecznik na prostowniku wyskakuje więc powiedziałem żeby to wcisnela.  Zrobiła to kilka razy ale okazało się że dzieje się tak przez kluczyk w stacyjce i włączony zapłon. 
      Udało się auto odpalić no i poszła do pracy jak przecinak. 
      Zadzwoniła znowu i mówi mi że coś się dziwnego dzieje z autem.
      No i miała rację. Opisał bym to wypadaniem zapłonu Ale tylko w trakcie opadania obrotów. Zabrałem więc auto na kompa i wyszło... 
      Sondy lambda przed katem (To był błąd który co jakiś czas wyskakiwal)
      Czujnik temperatury w przepływomierzu 
      Aktywator valvetronic 
       
      Więc wymieniłem sondy, aktywator i czujniczek. Przyuczylismy wszystko i doskoczyl błąd przepustnicy...
      Ehh też wymieniłem...
      Znowu przyuczanie i...
      No właśnie... 
      Zapłon nadal wypada.
      W trakcie wypadania zapłonu średnie spalanie na zegarkach szaleje... 
      Wszystkie rurki od powietrza są szczelne. 
       
       
      Tak to wygląda... 
      Moment w którym obroty opadają pomału wywołany jest delikatnym zdejmowaniem nogi z pedalu gazu.
    • Przez qlas00
      Czołem Maxbimmery !
       
      Mam pytanie,
      Na angielskich forach wyśledziłem,że dokładane kamery do radia multi android mają funkcje wyświetlania trasy z uwzględnieniem skręcenia kierownicy.
      Ktoś kojarzy gdzie można włączyć tą opcję? Obszar cofania tzn pole czerwone,żółte, zielone mam włączone a jak ustawić,żeby było ruchome tak jak skręcam kierownicą ?
      Poniżej przykładowa grafika

    • Przez Daniel 1122
      Witam wszystkich!Jestem z Wrocławia. Potrzebuje garażu z kanałem albo najazdu na 1-2 dni,chciałbym wymienić poduszki silnika oraz olej w skrzyni. Mogę zapłacić za taką usługe albo postawić dobre piwo!
      Dziękuje!
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.