matiswidnica

Kręci ale nie odpala m30b35

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Problem jest taki, że auto stało dłuższy czas i nie chce odpalić. Dzisiaj rano jakimś cudem udało się odpalić samochód na całe 3 minuty po ciągłym kreceniu przez ładne 30s po czym zgasł i juz nie odpala. Rozladowalem około 5 akumulatorow, czasami silnik jakby łapał już obrotny ale zawsze gaśnie. Co może być przyczyną?

Dodam, że :

- nie odpala od plaka

- świece są zalane benzyna

- regulator ciśnienia paliwa niby sprawny

- czujnik położenia wału działa (pokazuje 530ohm nawet po nagrzaniu opalarka do 90 stopni)

- przewody ok nigdzie nie przebija

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Świece zalane i na plaka nie odpala to problem z zapłonem, sprawdziłeś czy na świecach jest iskra? Pomiar rezystencji czujnika wału nie daje pewności ze jest sprawny, tylko pod oscyloskopem by to wyszło, masz możliwość podłączenia tego pod komputer?

Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tego pod komputer tzn czujnika tak? Komputer posiadam ale do nowszych silników, musze przeinstalowac inpe na starsze modele bmw, jutro z tym powalcze.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o podpięcie silnika i sprawdzenie odczytów z czujnika

Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Tego pod komputer tzn czujnika tak? Komputer posiadam ale do nowszych silników, musze przeinstalowac inpe na starsze modele bmw, jutro z tym powalcze.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

zaoszczędzę Ci roboty. INPĄ nie ruszysz tego auta, tylko DIS i tylko po rs232.

dodawałeś gazu podczas kręcenia rozrusznikiem ? Ja całkiem niedawno miałem podobny jednorazowy przypadek w swoim M50, kręcił i nic aż w pewnym momencie zwątpiłem że mam paliwo... Po dodaniu gazu odpalił ale zaraz gasł. Zatem odpaliłem go i potrzymałem chwilę na obrotach i ustąpił. Okazało się że zawiesił się regulator biegu jałowego (krokowy) w pozycji otwartej i auto dostawało za dużo powietrza.

P.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
zaoszczędzę Ci roboty. INPĄ nie ruszysz tego auta, tylko DIS i tylko po rs232.

dodawałeś gazu podczas kręcenia rozrusznikiem ? Ja całkiem niedawno miałem podobny jednorazowy przypadek w swoim M50, kręcił i nic aż w pewnym momencie zwątpiłem że mam paliwo... Po dodaniu gazu odpalił ale zaraz gasł. Zatem odpaliłem go i potrzymałem chwilę na obrotach i ustąpił. Okazało się że zawiesił się regulator biegu jałowego (krokowy) w pozycji otwartej i auto dostawało za dużo powietrza.

P.

Ok dzięki, ale jeśli chodzi o gaz to tak, oddawałem go, dzisiaj zobaczę też do krokowca, dzięki za wskazówki

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jak jest iskra (mam nadzieje że to sprawdziłeś) to jest dobrze, paliwo pewnie też sprawdziłeś to zostaje kwestia powietrza!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam w klubie, ja miałem podobnie 2 tygodnie temu. Wszystko sprawdzone i dalej nie trybił. Zwróć uwagę podczas próby odpalenia na "plaka" czy silnik w ogóle zasysa powietrze, u mnie dziwnie mało powietrza brał. Fakt ten zaświecił mi żarówkę - sprawdziłem kompresję i dramat 0-0-0-2-2-2 bary. Zawory się zawiesiły w głowicy. Jest zimno, jeszcze jak jeździsz na krótkich odcinkach to może być silnik zalepiony. U mnie pomogła solidna dawka oleju zaaplikowana przez otwory świec i kręcenie rozrusznikiem ( świece muszą być odkręcone aby nadmiar oleju został wypchany przez otwory świec, dasz za dużo oleju zakręcisz świece i pognie korby). Zawory się domknęły i kompresja wróciła.

Podsumowując musisz sprawdzić:

-błędy w komputerze

-iskrę

-wtryski czy "psikają"

-na "plaka"

-kompresję

-lewe powietrze

Po tym wszystkim powinno być wiadome co jest przyczyną.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki, w tygodniu się tym zajmę gdyż jutro na cały dzień do pracy, ale dodam że auto stało jakiś czas w warsztatowy garażu w którym jest dosyć wilgotno, nawet gdy jeździłem siódemka na codzień to w deszczowe dni kiedy powietrze było wilgotne to kiepsko odpala, musze ja wypchnac na powietrze niech "wyschnie"

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

  • Lubię 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.