Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Orientacyjnie o cenie


Qrek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Świeżynka i już pyta ;P no ale cóż od tego forum.

E46 318i Sedan. Czy ktoś miał u siebie problem bąbli rdzy na tylnych nadkolach i na przestrzeni między tylnym zderzakiem, a klapą bagażnika ? Jakie są orientacyjne ceny przygłaskania takiego problemu ? Konieczne będzie malowanie całego elementu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest ruda to 99% szans że coś tam było po prostu dłubane. Sprawdz miernikiem lakieru czy w tych miejscach masz prawidłową grubość. We wrocku usunięcie rdzy plus malowanie to nawet do 500zł może dojść. Orientacyjnie między 200 a 400zł za element ale to i tak wyceniają indywidualnie w większości przypadków. Maluje się element do "odcięcia" (zagięcie blachy itp) i się blenduje z nieruszoną częścią. Jak się nie da to malują cały element. Jest na forum odpowiedni temat związany ze sprawdzonymi warsztatami polecam tam zajrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie świadczy to o wypadkowej przeszłości, tylne nadkola to już typowe miejsca dla rdzy w przypadku jakby nie było leciwego modelu e46, miałem 3 egzemplarze e46 i w dwoch z nich pojawiał się ten problem, a byłem pewny, że nie były dłubane, więc... już taki urok 15 letnich samochodów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parchy pod klapą to normalka, a nadkola to już w ogóle; u mnie powolutku zaczynają wychodzić, a u mojego ziomka, który ma IDENTYCZNE auto, parchów jest już prawie więcej niż zdrowej powierzchni.

A pytanie o koszt rozwiązania problemu zależy od tego, jak dużym jesteś pedantem. U mnie na przykład rozprawienie się z blacharką znaczy lakierowanie całego auta + 4-5 warstw ceramiki + folie = jakieś 10.000 PLN. Ale równie dobrze możesz zedrzeć parcha i pomalować go lakierem w pędzelku i zamkniesz się w stówce ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ceramika mnie pogniotła :P o folii myślałem po uporaniu się z problemami tych kilku ognisk korozji wielkości paznokcia od kciuka, ale odwiodły mnie od tej myśli wypowiedzi z niektórych forów.

@szocha1991 Właśnie gdzieś w trakcie googlowania i przewalania czeluści internetów trafiłem na wzmiankę odnośnie typowych miejsc występowania bąbli rdzy w e46 i pojawiły się właśnie nadkola oraz klapa bagażnika.. ale za czort nie przypomnę sobie teraz ani nie znajdę gdzie to widziałem..

Zostaję póki co przy opcji usunięcia bąbelków, lakierowaniu do normalnego koloru, zrobienia gruntownej mechaniki i w przyszłą wiosnę furka pod młotek albo do lakiernika na zmianę koloru.

Edytowane przez Qrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nice :) Najgorsze że to wcale nie podniesie wartości auta o 10 000 :P

Albo grubo albo wcale! :mrgreen:

Wartości auta jako takiego nie podniesie, ale wartość mojej miłości owszem :bmwsexemofg3: i zobaczycie, że prędzej czy później odwalę tę blacharkę właśnie tak jak powiedziałem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...