Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Wosk


Peed

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni Koledzy,

w temacie wosków i kosmetyków to jestem zielony.

Jaki polecacie wosk, który najlepiej: przyciemni kolor, wydobędzie głębie i spowoduje efekt mokrego lakieru i oczywiście zabezpieczy lakier - nie musi być jakoś mega trwały 3msc przy myciu 1/tydzień uważam już za OK.

W sieci pełno towaru, ale czy wszystko warte swojej ceny? Wolałbym coś wypróbowanego przez Was. Czasami tańszy okaże się skuteczniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest temat w ktorym pytamy o kosmetyki samochodowe, detailing itp.

Ja używam obecnie wosku Chemical Guys Pete's 53 Kosztuje 199zł, ale kupiłem używke od kumpla za 80zł. Nałożyłem go i fajnie sie szkli. nakłada też sie go fajnie. Czy robi weet look to ciezko mi powiedziec :) Ogolnie ja jestem z niego zadowolony.

wydaje mi sie, że dla ciebie byłby dobry Natty's Red od Poorboy's World. Poczytaj sobie opinie o nim. kosztuje 100zł, ale styknie na kilka sezonów. I potrafi siedziec z 2 msc. To jest typowo letni wosk, tak jak moj pete's 53

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natty's Red od Poorboy's World

dokładnie, u nas Natty's Red jest na liście zakupów od jakichś 3 miesięcy. aktualnie używamy tego: https://detailingpro.pl/do-ciemnych-lakierow/785-soft99-kiwami-extreme-gloss-wax-black-hard-wax-200-g-wosk-z-carnauba-wysoki-polysk.html, za jakiś miesiąc/dwa nam się skończy i wjeżdża red.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soft99 kiwami używałem na dwóch autach. Na aucie, które raczej nigdy nie widziało wosku był efekt wow, z szarego zrobiło się czarne, na moim e46 też wyszło dobrze, ładnie się świeciło i kropelkowało, ale nie było widać poprawy koloru. Jak chcesz wyciągnąć czarny lakier to polecam przed woskiem użyć Poorboy's black hole, ładnie wyciąga czarny kolor.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach