Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


525d gubi moc


ostryist

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wiem że temat się powtarza ale szukać to jakaś rzeźnia każdy co innego gada wiec:
Jade sobie autem po odpaleniu 130 przekładając manualnie biegi ale postanowiłem zrzucić na D i przestać się bawić zrzucam dojeżdżam do tyłu Szmeclwagena i zaczynam ko wyprzedzać kick downem auto zrzuca na 4 bieg (wiem bo sprawdzałem) kreci go do około 3800 i traci moc nie ma nawet siły przerzucić na 5 podleciałem do domku po inpe a tam taka niespodzianka 600c0ed3f8106.jpg
Pomocy!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no powiem ci tak nie robił mi tego prędzej dopiero jak zregenerowałem całą skrzynie 6HP26 dzwoniłem do gościa od skrzyn powiedział że to skrzynia na 100000% nie jest bo to jest tak inteligentna bestia że by zaraz coś wywaliła jakby był najmniejszy prześlizg ale powiem tak odpalam rano jadę do 120 jest elegancja czy jade na d czy DS czy też przekładając M1, M2, M3, M4 na M4 (4) dochodzi do 3700 - 3800 i tak jakby nie miała siły biegu przerzucić (oczywiście na bucie) jak lekko dodaję gazu bawiąc się i przerzucając ręcznie z M4 na M5 i M6 to jedzie ale bez szału kur...wa ;) żebym nie dbał o auto ale ja ją dosłownie pielęgnuje codziennie :bmwsexemofg3: wrzuciłem 5000 w skrzynie na bieżąco ją przeglądam jak coś się dzieje odrazu robię ale MAM JEJ DOŚĆ pomóżcie wie ktoś coś gdzie w okolicy Chojnic ja zrobić raz a dobrze 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, grzesiek2304 napisał:

No korekty wtrysków lipnie wyglądają, ale z tego co piszesz to wygląda na problem ze skrzynią

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
 

 

Kurcze skrzynia w grudniu odebrana i nie ma żadnych oznak jej uszkodzenia nie szarpie nie faluje biegi zmienia ok 

nie gadaj mi tak bo aż mnie gotuje ;( ale na wszelki wypadek pojadę w poniedziałek pogadać ze skrzyniażem 

 

15492580_1341210585950730_3322561032955628324_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym spróbował odpiąć przepławkę.Ja jak miałem popsutą przepływkę to miałem problem  z rana ze zmianą biegu 2 na 1 (odczuwalne szarpania)  po wymianie  problem znikł , oczywiście przepływka oryginalna bo podróby nie polecam bo bema widzi błędy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, Mały Polkowice napisał:

Ja bym spróbował odpiąć przepławkę.Ja jak miałem popsutą przepływkę to miałem problem  z rana ze zmianą biegu 2 na 1 (odczuwalne szarpania)  po wymianie  problem znikł , oczywiście przepływka oryginalna bo podróby nie polecam bo bema widzi błędy 

Chyba że będzie coś z zaworami n75 od turbiny chyba że masz elektroniczne sterowanie turbo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Sprawdź elektrozawór sterujący turbo( Pierburg ), drugi taki sam jest od egr pod kolektorem.Obejrzyj od spodu wężyki podciśnieniowe przy turbo, zbiorniczku podciśnienia i elektrozaworku.Wężyki podciśnieniowe pod kolektorem ssącym.Jak nie były dawno wymieniane to najwyższa pora.Gumowe przewody parcieją i nie widać gdzie łapią lewe powietrze.Może coś nie łączy lub jest zatkany zawór ciśnienia który znajduje się z tyłu kolektora ssącego przy ścianie grodziwej na podszybiu.Sprawdź zbiorniczek podciśnienia pod turbiną czy jest szczelny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...