Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Tempomat po swapie na 2x vanos


kempes221

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie,

zwracam się z pytaniem odnośnie tempomatu w e39. A więc od początku. Mam e39 i miałem w niej M52B20. Jest to wersja z przed liftu elektronicznego - 06/1998. Zrobiłem swap na M52TUB28. W 2.0 nie miałem tempomatu i tam tempomat był na linkę. W 2.8 tempomat jest sterowany elektrycznie. I teraz tak. Nie działał mi ABS i ASC ponieważ nie dało się podłączyć tego to silnika TU. Podłączył mi to pewnien magik gdzie zrobił to w sposób taki że dał starą przepustnice tzn tylko ją podłączył żeby udawała że jest ten stary silnik(bo w nowym steruje komputer silnika). Nie wiem do końca jak to działa ale działa. W każdym razie. próbowałem zrobić tak że podłączyłem multifunkcje wg instrukcji do komputera silnika i modułu komfortu. Po podłączeniu INPA i zrobieniu testu okazuje sie że wszystkie przyciski działają. Przy włączonym zapłonie ikona tempomatu się włącza (po nacisnięciu guzika na multifuncji) lecz po odpaleniu już nie.. Miałby ktoś pomysł jak to ogarnąć? Już nie wiem, może być przez to że silnik jest z poliftu a reszta nie i reszta nie jest kompatybilna?

Pozdrawiam:)

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...