mateomix99 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Witam. Posiadam 323i M52TU i wydaje mi sie ze z autkiem cos jest nie tak. Gaz do dechy a autko przyspiesza bardzo słabo do 3- 3,5tys obrotow, potem idzie. W INPIE pokazuje mi następujące błędy 18 - Sygnał EWS lub wałka rozrządu Czujnik (MS43) 103 - VANOS błędów Wlot rozrządu 104 - VANOS błędów wydechowy rozrządu Auto juz takie kupilem wiec moze mi sie wydawac ze jest slabe, ale jak na 170 konne auto z gazem do dechy na 3 biegu to chyba powinno od razu przyspieszac a nie dopiero w okolicach 3,5 tys ? Więcej nic chyba nie zauwazylem, obroty falowały ale po zmianie swiec ustało. Z odpaleniem problemow tez nie mam. Co oznaczaja te bledy? Jak sie tego pozbyc? Ostatnio wymienilem swiece i skasowalem bledy i zostaly mi wlasnie te. Wyczytalem tez ze bląd nr. 18 to niby czujnik polozenia walka rozrządu wydechowy, nalezy go wymienic? Dostalem tez odpowiedz na innym forum ze do ustawienia rozrząd, czy to jest pewniak? Jaki koszt takiej operacji i z czym to sie je? Prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Ja chyba bym zaczął od wymiany czujnika położenia wałka. Możliwe że to on powoduje pozostałe błędy na vanosach. Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateomix99 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 I tak też chyba zrobię, chociaż 2 osoby pisały mi że do regeneracji vanos a mianowicie uszczelki. To jest czujnik wałka rozrządu nr. 12147518628? Bo jest jeszcze 12147539165 W jaką firmę celować? JP GROUP HELLA DELPHI SWAG FEBI ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 oryginalny jaki jest dedykowany do twojego auta. Sprawdź na realoem albo w bmwparts po numerze vin twojego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Po pierwsze to napierw porzadna diagnostyka a pozniej wydawanie pieniedzy bo te bledy odczytales jakimś tosterem który kompletnie nic nie powiedział. Po drugie żaden czujnik z zamiennika nie bedzie dzialał poprawnie albo nie bedzie dzialal wcale. po trzecie jak ktos ci powiedzial ze zuzyte uszczelnienie vanosa bedzie powodowalo jego błąd to życze mu powodzenia w naprawie i diagnostyce tego układu Po czwarte to ustrojsto bardzo latwo spierdolić nie wiedząc za bardzo co sie robi wiec radze uważać komu dasz to do zrobienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 14 godzin temu, Leo napisał: Po drugie żaden czujnik z zamiennika nie bedzie dzialał poprawnie albo nie bedzie dzialal wcale. no tutaj to Cię kolego poniosło... Te najtańsze to się zgodzę ale jak kupisz FEBI, SWAG, HELLA i rezystancja będzie taka jak być powinna to będzie działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateomix99 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 16 godzin temu, Leo napisał: Po pierwsze to napierw porzadna diagnostyka a pozniej wydawanie pieniedzy bo te bledy odczytales jakimś tosterem który kompletnie nic nie powiedział. Po drugie żaden czujnik z zamiennika nie bedzie dzialał poprawnie albo nie bedzie dzialal wcale. po trzecie jak ktos ci powiedzial ze zuzyte uszczelnienie vanosa bedzie powodowalo jego błąd to życze mu powodzenia w naprawie i diagnostyce tego układu Po czwarte to ustrojsto bardzo latwo spierdolić nie wiedząc za bardzo co sie robi wiec radze uważać komu dasz to do zrobienia W takim razie co? Co ci trzeba zeby powiedziec co jest przyczyną? Screeny z inpy? Co podejrzewasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 (edytowane) Nie poniosło mnie i wiem co mówię. Partia febiego która miała zeszlifowany numer ori jest już praktycznie niedostępna. Co do reszty to pewnie na zimnym bedzie miala ale jak sie silnik zagrzeje i czujnik dostaje temp to zwykle zaczynają się jaja, a najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to że zwykle nie ma błędu a auto dalej nie chodzi. Jeśli myślisz żę pierdolę farmazony to śmiało możesz sam koledze pomóc problem rozwiązać a ja chętnie poczytam ps co mi trzeba? No np samochodu.... Edytowane 21 Kwietnia 2017 przez Leo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 18 godzin temu, mateomix99 napisał: W takim razie co? Co ci trzeba zeby powiedziec co jest przyczyną? Screeny z inpy? Co podejrzewasz? Mysle ze @Leo zaltwi sprawę i bedziesz pan zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateomix99 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 (edytowane) Ponawiam prośbę o pomoc, bo widzę że nikt nic nowego nie wnosi... @Leo samochodu ci trzeba? Mam go wysłać kurierem, czy jechać całą Polskę do ciebie bo nie wiem nawet skąd jesteś? Po to piszę na forum, a nie oddaje auto od razu do mechanika żeby coś się dowiedzieć z doświadczenia innych, bo może jest to tylko błahostka i zdołam zrobić to sam... Tak więc jeszcze raz proszę o pomoc, jak trzeba jakichś screenshotów błędów inpy czy czegokolwiek żeby to zdiagnozować to podrzuce, tylko muszę wiedzieć co Porządna diagnostyka... czyli co? Ja zaobserwowałem tylko że auto jest słabe od dołu, nie przerywa nie gaśnie odpala normalnie.. W dodatku wywala mi 3 errory w INPA. Na innym forum dostałem odpowiedz ze przestawiony rozrząd, gdzie indziej że "Tu trzeba regeneracji VANOS czyli nowe uszczelki i kasowanie luzów na łożyskach" Narazie chciałbym się dowiedzieć czym to może być powodowane, abyście mi pomogli w diagnostyce, i jakie koszty.. Nie jestem omnibusem. Edytowane 22 Kwietnia 2017 przez mateomix99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Jak zauwazyles to jest klub wroclaw wiec mysle na odleglosc to pozostaje takie troche robienie po omacku. Skad jesteś ? Nie masz u siebie speca zadnego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateomix99 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 4 minuty temu, Xaime91 napisał: Jak zauwazyles to jest klub wroclaw wiec mysle na odleglosc to pozostaje takie troche robienie po omacku. Skad jesteś ? Nie masz u siebie speca zadnego ? Nie znam zadnego speca od bawarki, jedynie okoliczni mechanicy do których strach auto oddawac.. Mieszkam w okolicy Oświęcimia, moze kogos znacie z Małopolski. Znajomy tez mowi, ze to jakies uszczelniacze, proste do wymiany dosyc czesta usterka. Znalazlem w internecie informacje na temat kątów vanosa niby +2,2 stopnia do 1000rpm tu nikt nie wspomina o czyms takim, zeby to sprawdzic . Zostaje mi chyba sprawdzenie oporu na czujniku wałka rozrządu który wali error 18 i wymiana go, a potem to nie wiem te uszczelki? Nie wydaje mi sie zeby lancuch byl rozciagniety czy cos w tym stylu bo chodzi cichutko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzwiedz Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Na Śląsku masz kilku speców od BMW, a dokładniej gdzieś w okolicach Gliwic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Jak sam zauwazyles co osoba to inna diagnoza. Ja nie lubie bic piany dlatego nie powiem ci co jest bo przyczyn moze byc kilkanascie a ja nie bede wrozyl ze szklan3j kuli jak inni. Trzeba sprawdzic czy wtryski pracuja w synchro czy w fullgrupie. Diagnoze vanosa mozesz sobie darowac bo komp pokaze wartosci po korekcie adaptacyjnej. Jesli czujniki dzialaja to trzeba sprawdzic czy rozrzad jest dobrze poskladany i przy okazji zrobic vanosa bo jesli nie byl robiony to i tak jest zdechlakiem. sprawdzic kolo foniczne, zawory sterujace i droznosc kanalow olejowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.